Skocz do zawartości

problem z hayabusa!!!


woj81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

potrzebuje pomocy kupilem hayke z 2005r ze stanow w tym tygodiu po dlugim czasie wreszcie przyplynela odpalam ja niby na wolnych pieknie pracuje ale sie nie chce wkrecac takiakby chodzila nie na wszystkie cylindry. Na wolnych pieknie brzmi a jak dodaje gazu 5,6,10 tys obrotow to sie wkreca jak skuter. Nic nie kopci nie gasnie nie zalewa jej bo by bylo czuc paliwo. Ma przejechane 6000km ale dlugo stala nie odpalana. Czy mogly sie zapiec wtyskiwacze??? i dostaje za malo paliwa??? Czy jest mozliwośc ze moze byc zablokowana i ma mniejsza moc??? Kto moglby zrobic diagnostyke komputera oprocz serwisu???

pomozcie!!!! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne motocykle chyba nie są blokowane...jaki w tym sens;]

jak wydaje ci się że nie chodzi na wszystkich garach zdejmij cały układ wydechowy i patrz skąd nie ma ognia ;] ale to nie to raczej,na 3 garach tez da się normalnie jeździć ;]

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od czyszczenia i wygrzewania swiec.Powinno pomoc. jezeli kluczyki byly z motocyklem to se pewnie kazdy go odpalil na chwile i ch.. swiece strzelil.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woj a serwis jakiś sobie zrobiłeś, typu np świeczki nowe itp? Sprawdziłes filter powietrza itd?

 

 

Witam

świece zalozylem nowe NGK, paliwo wylalem i wlalem swieze 98 oktan, zastanawiaja mnie tylko wtryski czy sie mogly zamulic, zapchac bo z tego co wiem to moto moglo stac nie odpalane przez jakies 3-4 miesiace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski to raczej odpadają. Zbyt swiezy motocykl a 3-4 miesiące to bez przesady - przeciez nie odpalanyw iecej stoi przez zimę.

Moja nie była odpalana przez ponad rok i zapaliła od strzała bez rzadnych problemów i skutków ubocznych. Ja tez obstawiam na swiece ewentulanie padnięty któryś z przewodów wysokiego napięcia.

Zamonotwałes nowe swiece itd i co, rzadnej poprawy :icon_biggrin: Może poprostu trzeba się nia przejechac i dobrze rozgrzac i przedmuchać.

Ps. Ten rocznik już ma sonde lambda - ona też lubi płatać figle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski to raczej odpadają. Zbyt swiezy motocykl a 3-4 miesiące to bez przesady - przeciez nie odpalanyw iecej stoi przez zimę.

Moja nie była odpalana przez ponad rok i zapaliła od strzała bez rzadnych problemów i skutków ubocznych. Ja tez obstawiam na swiece ewentulanie padnięty któryś z przewodów wysokiego napięcia.

Zamonotwałes nowe swiece itd i co, rzadnej poprawy :icon_biggrin: Może poprostu trzeba się nia przejechac i dobrze rozgrzac i przedmuchać.

Ps. Ten rocznik już ma sonde lambda - ona też lubi płatać figle...

 

Wiatm

świece zalozylem nowe NGK tak jak powinny byc ,paliwo wlalem swieze 98 oktan, ale wlasnie castanawiaja mnie cewki na przewodach wysokiego napiecia i lambda. Kto moglby mi to sprawdzic??? tylko serwis???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli po odpaleniu i zagrzaniu świece mają jednolity kolor,i motocykl pracuje równo radze sprawdzić filtr paliwa.Po podniesieniu zbiornika po prawej stronie będziesz miał pompę paliwową,aby dostać się do filtra musisz ją rozpołowić.Napisz coś więcej o objawach "pracy jak skuter"

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne motocykle chyba nie są blokowane...jaki w tym sens;]

sa, sens odnosi sie do wymogow kolejnych stopni prawa jazdy, jak i do ograniczenia mocy dopuszczalnej na terenie niektorych panstw...

 

a czy ta Suzi nie ma przelacznika mapy zaplonu?... ale i tak chyba zle kombinuje bo przy uruchamianiu silnika moc jest nominalna, a pozniej mozna ja skorygowac... jezeli pojezdzisz troche i nic sie nie zmieni to jednak zostaje podlaczenie pod komputer.

a czy jestes pewny, ze na wolnych obrotach pracuja wszystkie cylindry?

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jak to w USA ludzie lubią się bawić to został wpięty jakiś POWER COMANDER albo inne cholerstwo takie jak np. układ TRE odblokowywujący prędkość ... coś tam się w nim rypło i źle wpływa na kompa który głupieje i dziej się jak sie dzięje.

 

Hayabusy w stanach to super sprzęt do zobawy, podnoszenia mocy i innych dziwnych przeróbek. W rzeczach tuningowych do Busy można przebierac także Bóg Jeden wie kto i do czego tam pchał łapska. Pewnie coś przekombinował, nie mógł dojść do stanu wczesniejszego i pogonił sprzęta.

 

Nie Ty pierwszy kupiłeś motocykl ze stanów który na fotkach wygladał super a później po rozpakowaniu z pudła okazywało się, że nie jest tak kolorowo.

 

Dla swietego spokoju polecałbym Ci się jednak wybrać na wizytę w serwisie i przetrzepać kompem ją dokoładnie i pozbyć się wszelkich nie fabrycznych dodatków.

Ten motocykl ma taki zapas mocy i moment, że naparwdę tylko dbać o czynności serwisowe i naparwde nic wiecej do szcęscie nie trzeba :wink: Takie jest moje zdanie...

 

A tuningowania Hayabusy w celu uzyskania jeszcze wiekszej mocy chyba nigdy nie zrozumie :notworthy:

 

Ps. Zadzowń do serwisu i zapytaj o cene takiej usługi - myśle, że nie bedzie tak bolało jak sie tego boisz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się sam i daj ją do serwisu !!! Ja w tym roku sprowadziłem z USA Gsxr 750 2006r. Komputer pokazywał jakiś błąd (F1) pojeździłem do 6000km i dałem ją na serwis (jak Bóg przykazał) w ASO w Gorzowie .Za przegląd w ASO włącznie z wymianą oleju i innych płynów oraz kasowanie błędów komputera zapłaciłem 400,-pln To chyba nie jest majątek !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokazywał jakiś błąd (F1) pojeździłem do 6000km i dałem ją na serwis (jak Bóg przykazał)

Po pierwsze primo F1 to klawisz w komputerze - motocykl może pokazywać błąd FI (od Fuel Injection) :wink: Po drugie primo - Bóg przykazał żeby jeździć do serwisu, kiedy błąd się pojawi, a nie kiedy przebieg dobije do 6000 :wink: Poza tym jest jeszcze różnica czy FI migało czy się świeciło na stałe. Jeśli miga to można śmigać, jeśli się świeci to trzeba sobie odpuścić :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ta Suzi nie ma przelacznika mapy zaplonu?

 

Mapę zapłonu wprowadzono w nowych haykach K8

 

Rany boskie, tak ciężko ją wziąć do serwisu a nie bawić się w zgadywanki??

Stać cię było na sciągnięcie 3 letniej busy a na ASO żałujesz?

 

Dokładnie, chłopie to nie skuter 50tka żeby w niej "grzebać". Podjedź do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...