Skocz do zawartości

Guzol

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Guzol

  • Urodziny 10/18/1970

Informacje profilowe

  • Lubię
    różne ;)
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR-750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.automar.net.pl

Osiągnięcia Guzol

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Guzol

    Zakończenie sezonu

    Witam ! Czy ktoś się może orientuje, kiedy ma być oficjalne zakończenie sezonu w naszym pięknym mieście ;))
  2. Witam ! Czy wiadomo już coś na temat czwartkowych treningów na Torze ??? Na stronie A.W. na razie nie ma żadnego info. A polatało by się, polatało :crossy: :crossy:
  3. Witam ! Więc tak : 1) Kluczyk w stacyjce 2) Załączasz wtrysk 3) Przytrzymujesz obydwa przyciski na "desce rozdzielczej" 4) Przyciskając oba przekręcasz kluczyk w stacyjce 5) Powinna zapalić się kontrolka odcięcia (Flesz) 6) Puszczasz przyciski i naciskasz GÓRNY przycisk. Flesz powinien zacząć pulsować a na wyświetlaczu biegów powinien pokazać się "piorun"lub "grom" jak kto woli :biggrin: 7) Następnie DOLNY przycisk dusisz 2 razy ,wskazówka obrotomierza ustawiasię na 7000 rpm następnie GÓRNYM przyciskiem ustawiasz na obrotomierzu wartość przy której ma pulsować flesz. 8) Dusisz dolny przycisk i - Gotowe :lalag: Ciekawostka: W podobny sposób przestawiamy prędkościomierz z mil na km/h lub odwrotnie ,przy czym można to zrobić tylko gdy na wyświetlaczu pokazywany jest ogólny przebieg motocykla. W innym trybie np zegarek, trip 1,trip 2, NIE PRZESTAWIMY licznika z mil na km/h Uwaga ! Czynności które podałem były wykonane na GSX-R 750 K6 ale wydaje mi się że odnoszą się do większości GSX-R -ów
  4. Witam ! Zacznę od końca. To co ci miga na wyświetlaczu to nie F1 ale FI (Fuel Injection) kontrolka od wtrysku paliwa.Prawdopodobnie będziesz musiał podjechać do ASO Suzuki żeby cię podpieli pod komputer i sprawdzili kompa w moto. Na 90 % twoje problemy są spowodowane właśnie błedami w ECU motocykla. p.s. W mojej poprzedniej FZ6 miałem podobne problemy z tym że nie trzymał wolnych obrotów i zdychał.Przyczyną był czujnik położenia przepustnicy.Po wymianie czujnkia wszystko wróciło do normy. Stawiałbym jednak na tą pierwszą przyczynę.
  5. To samo powiedział mechanik.Świece wymienione na nowe ,nowy olej,filtry itd można śmigać :crossy: tylko ta temperatura otoczenia... :banghead: żeby tak chociaż z 10 w plusie...
  6. Witam ! Widzę że kolega ma podobne przemyślenia do moich ;) Jestem bardzo zadowolony z mojej 3/4 ale wciąż w głowie pulsuje mi i niedaje spokoju cyfra 1098...1098...1098... :crossy:
  7. Witam ! Mieliście racje ,wygląda na to że nie paliła świeca na 3 cylindrze. Po zdjęciu obudowy filtra powietrza wlot powietrza na 3 cylinder był mokry i śmierdział wachą (pozostałe wloty suchutkie) więc wykręciłem i przeczyściłem świece sprawdziłem iskrę i zagadał do mnie jak zwykle :buttrock: Swoją drogą kolega sprzedał mi fajny patent "Jak ci niewchodzi na obroty jak trzeba, przebiera i kopci to spróbuj przez chwilę go odpalić następnie zgaś i dotknij po kolei każdego z kolektorów wydechowych i zobacz czy któryś z nich nie jest zimniejszy niż pozostałe jeżeli któryś będzie zimniejszy to znaczy że nie pali na wszystkie cylindry" :eek: Tak,też zrobiłem i wszystko było jasne 3 garnek nie palił. p.s.Kontrolka oleju nadal się pali i miga FI
  8. Witam ! To raczej nie problem aku bo rozrusznik kręci jak głupi (prądu mam pod dostatkiem) Udało mi się dzisiaj raz odpalić na krótką chwilę pochodził trochę na niskich obrotach i strasznie kopcił z wydechu :/ Objawy jakby chrzczone paliwo (tankowałem na Orlenie (benzynę :icon_biggrin: ) albo jakby się zapłon przestawił czy cuś. Ma ktoś jakiś pomysły ??? Jeszcze jedno pytanie ,jak wygrzać świece ?
  9. Witam ! Mam ostatnio problem.Mianowicie po odpaleniu motocykla pali się ciągle kontrolka oleju i miga na wyświetlaczu temperatury FI (podobno kontrolka wtrysku paliwa Fuel Injection) Stan oleju jest o.k. Specjalnie się tym nie przejmowałem bo działo się tak już od ponad 2000 km ,raz bylo wszystko o.k. a raz się paliła kontrolka cały czas i migało FI ... do dzisiaj.Wczoraj zaliczyłem krótką trasę 150 km i wszystko było o.k. ale jak dzisiaj chciałem odpalić maszynę to chwilę przebąkneła na dziwnie niskich obrotach potem zdechła i klops... już nie mogę jej odpalić :banghead: Może ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną usterki ???
  10. Jak by mi fortuna sprzyjała to bym sobie sprawił: Suzuki w specyfikacji GSV-R wraz z obsługą mechaników na cały sezon oraz nieograniczoną możliwość korzystania z toru np. w Brnie (bo blisko) :buttrock: :crossy:
  11. Z deszczu pod rynnę..... Sportklub ???? to już bym wolał Eurosport :/
  12. Witam ! Mam pytanie ,czy ktoś z was się orientuje jaka stacja telewizyjna będzie transmitować wyścigi MotoGP w sezonie 2009 ? ( wiadomo że z Eurosportem się rozstali)
  13. Migało,podobno ten typ tak ma i nawet w serwisie nie potrafili powiedzieć z czego to wynika.Wcześniej dzwoniłem do serwisu żeby zapytać czy to coś poważnego ale powiedzieli że można jeździć a usterkę usuną przy przeglądzie. Zauważyłem że FI zaczyna migać kiedy zbyt szybko chcesz odpalić maszynę (tzn wtryski jeszcze się napełniają a ja już naciskam rozrusznik)
  14. Mam fabrycznie założone BT014 i też nie jestem zadowolony.Przy niższych temperaturach strasznie się ślizgały.Przejechały 8200 km ale z tyłu już prawie druty wyłażą :notworthy: więc czas na zmiany.
  15. Nie baw się sam i daj ją do serwisu !!! Ja w tym roku sprowadziłem z USA Gsxr 750 2006r. Komputer pokazywał jakiś błąd (F1) pojeździłem do 6000km i dałem ją na serwis (jak Bóg przykazał) w ASO w Gorzowie .Za przegląd w ASO włącznie z wymianą oleju i innych płynów oraz kasowanie błędów komputera zapłaciłem 400,-pln To chyba nie jest majątek !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...