woj81 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Witampotrzebuje pomocy kupilem hayke z 2005r ze stanow w tym tygodiu po dlugim czasie wreszcie przyplynela odpalam ja niby na wolnych pieknie pracuje ale sie nie chce wkrecac takiakby chodzila nie na wszystkie cylindry. Na wolnych pieknie brzmi a jak dodaje gazu 5,6,10 tys obrotow to sie wkreca jak skuter. Nic nie kopci nie gasnie nie zalewa jej bo by bylo czuc paliwo. Ma przejechane 6000km ale dlugo stala nie odpalana. Czy mogly sie zapiec wtyskiwacze??? i dostaje za malo paliwa??? Czy jest mozliwośc ze moze byc zablokowana i ma mniejsza moc??? Kto moglby zrobic diagnostyke komputera oprocz serwisu???pomozcie!!!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 seryjne motocykle chyba nie są blokowane...jaki w tym sens;] jak wydaje ci się że nie chodzi na wszystkich garach zdejmij cały układ wydechowy i patrz skąd nie ma ognia ;] ale to nie to raczej,na 3 garach tez da się normalnie jeździć ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Woj a serwis jakiś sobie zrobiłeś, typu np świeczki nowe itp? Sprawdziłes filter powietrza itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Zacznij od czyszczenia i wygrzewania swiec.Powinno pomoc. jezeli kluczyki byly z motocyklem to se pewnie kazdy go odpalil na chwile i ch.. swiece strzelil. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj81 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Woj a serwis jakiś sobie zrobiłeś, typu np świeczki nowe itp? Sprawdziłes filter powietrza itd? Witamświece zalozylem nowe NGK, paliwo wylalem i wlalem swieze 98 oktan, zastanawiaja mnie tylko wtryski czy sie mogly zamulic, zapchac bo z tego co wiem to moto moglo stac nie odpalane przez jakies 3-4 miesiace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Wtryski to raczej odpadają. Zbyt swiezy motocykl a 3-4 miesiące to bez przesady - przeciez nie odpalanyw iecej stoi przez zimę. Moja nie była odpalana przez ponad rok i zapaliła od strzała bez rzadnych problemów i skutków ubocznych. Ja tez obstawiam na swiece ewentulanie padnięty któryś z przewodów wysokiego napięcia. Zamonotwałes nowe swiece itd i co, rzadnej poprawy :icon_biggrin: Może poprostu trzeba się nia przejechac i dobrze rozgrzac i przedmuchać.Ps. Ten rocznik już ma sonde lambda - ona też lubi płatać figle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj81 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Wtryski to raczej odpadają. Zbyt swiezy motocykl a 3-4 miesiące to bez przesady - przeciez nie odpalanyw iecej stoi przez zimę. Moja nie była odpalana przez ponad rok i zapaliła od strzała bez rzadnych problemów i skutków ubocznych. Ja tez obstawiam na swiece ewentulanie padnięty któryś z przewodów wysokiego napięcia. Zamonotwałes nowe swiece itd i co, rzadnej poprawy :icon_biggrin: Może poprostu trzeba się nia przejechac i dobrze rozgrzac i przedmuchać.Ps. Ten rocznik już ma sonde lambda - ona też lubi płatać figle... Wiatmświece zalozylem nowe NGK tak jak powinny byc ,paliwo wlalem swieze 98 oktan, ale wlasnie castanawiaja mnie cewki na przewodach wysokiego napiecia i lambda. Kto moglby mi to sprawdzic??? tylko serwis??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Czemu tak się boisz serwisu? Jak chciałeś sam serwisować motocykl to trzeba było kupić taki kórego poziom techniczny odpowiada Twojej wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 jeżeli po odpaleniu i zagrzaniu świece mają jednolity kolor,i motocykl pracuje równo radze sprawdzić filtr paliwa.Po podniesieniu zbiornika po prawej stronie będziesz miał pompę paliwową,aby dostać się do filtra musisz ją rozpołowić.Napisz coś więcej o objawach "pracy jak skuter" pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 seryjne motocykle chyba nie są blokowane...jaki w tym sens;] sa, sens odnosi sie do wymogow kolejnych stopni prawa jazdy, jak i do ograniczenia mocy dopuszczalnej na terenie niektorych panstw... a czy ta Suzi nie ma przelacznika mapy zaplonu?... ale i tak chyba zle kombinuje bo przy uruchamianiu silnika moc jest nominalna, a pozniej mozna ja skorygowac... jezeli pojezdzisz troche i nic sie nie zmieni to jednak zostaje podlaczenie pod komputer.a czy jestes pewny, ze na wolnych obrotach pracuja wszystkie cylindry?pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Rany boskie, tak ciężko ją wziąć do serwisu a nie bawić się w zgadywanki??Stać cię było na sciągnięcie 3 letniej busy a na ASO żałujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 A może jak to w USA ludzie lubią się bawić to został wpięty jakiś POWER COMANDER albo inne cholerstwo takie jak np. układ TRE odblokowywujący prędkość ... coś tam się w nim rypło i źle wpływa na kompa który głupieje i dziej się jak sie dzięje. Hayabusy w stanach to super sprzęt do zobawy, podnoszenia mocy i innych dziwnych przeróbek. W rzeczach tuningowych do Busy można przebierac także Bóg Jeden wie kto i do czego tam pchał łapska. Pewnie coś przekombinował, nie mógł dojść do stanu wczesniejszego i pogonił sprzęta. Nie Ty pierwszy kupiłeś motocykl ze stanów który na fotkach wygladał super a później po rozpakowaniu z pudła okazywało się, że nie jest tak kolorowo. Dla swietego spokoju polecałbym Ci się jednak wybrać na wizytę w serwisie i przetrzepać kompem ją dokoładnie i pozbyć się wszelkich nie fabrycznych dodatków. Ten motocykl ma taki zapas mocy i moment, że naparwdę tylko dbać o czynności serwisowe i naparwde nic wiecej do szcęscie nie trzeba :wink: Takie jest moje zdanie... A tuningowania Hayabusy w celu uzyskania jeszcze wiekszej mocy chyba nigdy nie zrozumie :notworthy: Ps. Zadzowń do serwisu i zapytaj o cene takiej usługi - myśle, że nie bedzie tak bolało jak sie tego boisz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Nie baw się sam i daj ją do serwisu !!! Ja w tym roku sprowadziłem z USA Gsxr 750 2006r. Komputer pokazywał jakiś błąd (F1) pojeździłem do 6000km i dałem ją na serwis (jak Bóg przykazał) w ASO w Gorzowie .Za przegląd w ASO włącznie z wymianą oleju i innych płynów oraz kasowanie błędów komputera zapłaciłem 400,-pln To chyba nie jest majątek !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 pokazywał jakiś błąd (F1) pojeździłem do 6000km i dałem ją na serwis (jak Bóg przykazał)Po pierwsze primo F1 to klawisz w komputerze - motocykl może pokazywać błąd FI (od Fuel Injection) :wink: Po drugie primo - Bóg przykazał żeby jeździć do serwisu, kiedy błąd się pojawi, a nie kiedy przebieg dobije do 6000 :wink: Poza tym jest jeszcze różnica czy FI migało czy się świeciło na stałe. Jeśli miga to można śmigać, jeśli się świeci to trzeba sobie odpuścić :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek PO Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 a czy ta Suzi nie ma przelacznika mapy zaplonu? Mapę zapłonu wprowadzono w nowych haykach K8 Rany boskie, tak ciężko ją wziąć do serwisu a nie bawić się w zgadywanki??Stać cię było na sciągnięcie 3 letniej busy a na ASO żałujesz? Dokładnie, chłopie to nie skuter 50tka żeby w niej "grzebać". Podjedź do serwisu. Cytuj http://maciejbanaszak.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.