Guzol Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Witam ,zastanawiam się nad zakupem do w/w moto tych opon (ze względu na teoretycznie dłuższe przebiegi w stosunku do klasycznych opon sportowych) Czy ma ktoś jakieś doświadczenia w użytkowaniu tego typu opon na tym lub podobnym moto ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Mam Road Atttacki w TDMie 850. Smigalem po gorach, serpentyny, te sprawy. trzymanie swietne, da sie zrobic stoppie(na dohamowaniu przed zakretem podnosi dupe). Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 mialem je w cbr xx. specjalnie oszczedzane nie byly, a wykazywaly sie spora wytrzymaloscia. wlasnosci jezdne rowniez bdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. Ja się zawsze lepiej czuję na bardziej sportowych oponach. W moim XX miałem Sport Attacki - trochę miększa mieszanka, ale nadal zadowalająca trwałość. Pawel Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. Ja się zawsze lepiej czuję na bardziej sportowych oponach. Dokladnie . Tak naprawde, to na drodze ciezko osiagnac kres opon turystycznych. Ja mialem Pilot Road, na drodze bylo ok. Nawet na torze dawaly rade-ale do czasu, po ktoryms z kolei okrazeniu niestety puscily....Teraz mam Power Race-na torze rewelacja, na drodze tez.Ale niestety nikna w oczach-do turystyki ich szkoda :clap: Jak jezdzisz spokojnie, nie odwiedzasz toru,to opony turystyczno-sportowe beda ok. Zreszta w jednym z ostatnich wydan Motocykla byl test takowych. Zawsze moze to pomoc w wyborze konkretnego modelu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. Ja się zawsze lepiej czuję na bardziej sportowych oponach. W moim XX miałem Sport Attacki - trochę miększa mieszanka, ale nadal zadowalająca trwałość. Pawel Właściwie to jeden z moich znajomych śmiga na tych oponach zarówno na drodze jak i po torze (Cbr600rr ) i nie narzeka.Drugi kolega ma te laczki założone na FZ6 i niestety zaliczył glebę w zakręcie na torze (odjechał tył ) ,choć bez bicia przyznał że jechał za szybko. Bardziej właśnie interesuje mnie zachowanie tej opony w złożeniach (wolę zakręty od szybkich prostych :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Właściwie to jeden z moich znajomych śmiga na tych oponach zarówno na drodze jak i po torze (Cbr600rr ) i nie narzeka.Drugi kolega ma te laczki założone na FZ6 i niestety zaliczył glebę w zakręcie na torze (odjechał tył ) ,choć bez bicia przyznał że jechał za szybko. Bardziej właśnie interesuje mnie zachowanie tej opony w złożeniach (wolę zakręty od szybkich prostych :biggrin: )No wiec wlasnie-odjechal tyl, bo opony od szybkiego smigania na torze przegrzaly sie i przestaly trzymac. Opony sportowe maja wiekszy margines bezpieczenstwa w tym momencie....Jak jezdzisz po torze, to kupuj jakies sportowe laczki! Bo mozesz tego zalowac tak jak ja :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Hej!ja uzywam takich opon w zr-7 - swietnie trzymaja, wytrzymaly mi ponad 10kkm i jeszcze sa w sensownym stanie, jednak sam continental plasuje je jako opony sport turystyk, a nie sportowe. jesli chcesz zywotnych opon i wykorzystujesz sprzeta - czy do sportowej jazdy czy do turystycznej. przy ambicjach sportowych - przy pelnym szacunku do tych opon (bede zmienial na takie same) polecalbym jednak cos do sportu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 (edytowane) Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. no powiedzmy pol na pol. staram sie nie szalec, a obecne opony (D208) nikna w oczach. styl jazdy mi sie specjalnie nie zmienil, a wspomniane w temacie opony wytrzymaly o wiele wiecej w poprzednim moto. Edytowane 6 Sierpnia 2008 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 (edytowane) Generalnie zakładam użytkowanie tej opony 90% na zwykłych drogach 10% tor. Edytowane 6 Sierpnia 2008 przez Guzol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 No to super, na torze zjedziesz boki, potem na spokojnie środek, hehehe. Tym bardziej bym brał sportowe opony, dziwią mnie takie oszczędności. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Conti Road Attack to bajeczne oponki. Kupiłem GSX600F "jajko" na takich ale były wtedy wyjechane na maxa więc nawinąłem ok.2kkm na nich i na tył założłem taką samą Conti a przód mam Bridgestone BT014 i powiem ze przod jest lipa. Zmieniam na Conti wkrótce bo BT kiepsko sie prowadzi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Conti Road Attack to bajeczne oponki. Kupiłem GSX600F "jajko" na takich ale były wtedy wyjechane na maxa więc nawinąłem ok.2kkm na nich i na tył założłem taką samą Conti a przód mam Bridgestone BT014 i powiem ze przod jest lipa. Zmieniam na Conti wkrótce bo BT kiepsko sie prowadzi. Mam fabrycznie założone BT014 i też nie jestem zadowolony.Przy niższych temperaturach strasznie się ślizgały.Przejechały 8200 km ale z tyłu już prawie druty wyłażą :notworthy: więc czas na zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Szukam jakiejś dobrej miekkiej gumy na przód i tak sobie mysle nad Conti Road Attack 2, czy to ciągle dobre opony :wink: :icon_question: Edytowane 10 Stycznia 2012 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.