Skocz do zawartości

Continental Road attack do gsxr-750 k6 ???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,zastanawiam się nad zakupem do w/w moto tych opon (ze względu na teoretycznie dłuższe przebiegi w stosunku do klasycznych opon sportowych) Czy ma ktoś jakieś doświadczenia w użytkowaniu tego typu opon na tym lub podobnym moto ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. Ja się zawsze lepiej czuję na bardziej sportowych oponach. W moim XX miałem Sport Attacki - trochę miększa mieszanka, ale nadal zadowalająca trwałość.

 

Pawel

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. Ja się zawsze lepiej czuję na bardziej sportowych oponach.

Dokladnie . Tak naprawde, to na drodze ciezko osiagnac kres opon turystycznych. Ja mialem Pilot Road, na drodze bylo ok. Nawet na torze dawaly rade-ale do czasu, po ktoryms z kolei okrazeniu niestety puscily....Teraz mam Power Race-na torze rewelacja, na drodze tez.Ale niestety nikna w oczach-do turystyki ich szkoda :clap: Jak jezdzisz spokojnie, nie odwiedzasz toru,to opony turystyczno-sportowe beda ok. Zreszta w jednym z ostatnich wydan Motocykla byl test takowych. Zawsze moze to pomoc w wyborze konkretnego modelu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla. Ja się zawsze lepiej czuję na bardziej sportowych oponach. W moim XX miałem Sport Attacki - trochę miększa mieszanka, ale nadal zadowalająca trwałość.

 

Pawel

 

Właściwie to jeden z moich znajomych śmiga na tych oponach zarówno na drodze jak i po torze (Cbr600rr ) i nie narzeka.Drugi kolega ma te laczki założone na FZ6 i niestety zaliczył glebę w zakręcie na torze (odjechał tył ) ,choć bez bicia przyznał że jechał za szybko.

Bardziej właśnie interesuje mnie zachowanie tej opony w złożeniach (wolę zakręty od szybkich prostych :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to jeden z moich znajomych śmiga na tych oponach zarówno na drodze jak i po torze (Cbr600rr ) i nie narzeka.Drugi kolega ma te laczki założone na FZ6 i niestety zaliczył glebę w zakręcie na torze (odjechał tył ) ,choć bez bicia przyznał że jechał za szybko.

Bardziej właśnie interesuje mnie zachowanie tej opony w złożeniach (wolę zakręty od szybkich prostych :biggrin: )

No wiec wlasnie-odjechal tyl, bo opony od szybkiego smigania na torze przegrzaly sie i przestaly trzymac. Opony sportowe maja wiekszy margines bezpieczenstwa w tym momencie....Jak jezdzisz po torze, to kupuj jakies sportowe laczki! Bo mozesz tego zalowac tak jak ja :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

ja uzywam takich opon w zr-7 - swietnie trzymaja, wytrzymaly mi ponad 10kkm i jeszcze sa w sensownym stanie, jednak sam continental plasuje je jako opony sport turystyk, a nie sportowe.

 

jesli chcesz zywotnych opon i wykorzystujesz sprzeta - czy do sportowej jazdy czy do turystycznej. przy ambicjach sportowych - przy pelnym szacunku do tych opon (bede zmienial na takie same) polecalbym jednak cos do sportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stylu jazdy, a nie od motocykla.

 

no powiedzmy pol na pol. staram sie nie szalec, a obecne opony (D208) nikna w oczach. styl jazdy mi sie specjalnie nie zmienil, a wspomniane w temacie opony wytrzymaly o wiele wiecej w poprzednim moto.

Edytowane przez pork
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Conti Road Attack to bajeczne oponki. Kupiłem GSX600F "jajko" na takich ale były wtedy wyjechane na maxa więc nawinąłem ok.2kkm na nich i na tył założłem taką samą Conti a przód mam Bridgestone BT014 i powiem ze przod jest lipa. Zmieniam na Conti wkrótce bo BT kiepsko sie prowadzi.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Conti Road Attack to bajeczne oponki. Kupiłem GSX600F "jajko" na takich ale były wtedy wyjechane na maxa więc nawinąłem ok.2kkm na nich i na tył założłem taką samą Conti a przód mam Bridgestone BT014 i powiem ze przod jest lipa. Zmieniam na Conti wkrótce bo BT kiepsko sie prowadzi.

 

Mam fabrycznie założone BT014 i też nie jestem zadowolony.Przy niższych temperaturach strasznie się ślizgały.Przejechały 8200 km ale z tyłu już prawie druty wyłażą :notworthy: więc czas na zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...