Skocz do zawartości

Xj 600S...jako drugi motocykl ( dla odmiany)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Tak jak w temacie. Dodam tylko, że wcześniej śmigałem Cb 450s ( 27KM ) przez ponad 2 sezony. I zastanawia mnie teraz czy diversja mi się szybko nie znudzi. Bo ogólnie to sprzęt mi się podoba tylko ciekawi mnie czy moc, osiągi i charakterystyka silnika czy to wszystko szybko mi się nie znudzi tym bardziej ze będzie to moja druga Japonia. Co o tym sądzicie ???

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"drugi" w wyszukiwarce

co by tu rozsądnego napisać... po 27 kucykach 60 dywersji na jakiś czas będzie dość. najważniejszego nie napisałeś: do czego ci ten motocykl ma służyć. jeśli do codziennej jazdy, sporadycznych dłuższych wypadów, bez autostradowych przelotów - będzie ok na jakiś czas; chociaż oczywiście nie będą to długie lata

chociaż są i tacy, również na forum, którzy xj-tką jeżdżą długo i zmieniają tylko na młodszą - kwestia indywidualnych zapatrywań :notworthy:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podobnie jak napisałeś sprzęt ma mi służyć do dłuższych i krótszych wyjazdów turystycznych ale też do takiej zwykłej codziennej jazdy po okolicy.

 

 

...o i jeszcze jaką średnią prędkość można utrzymywać na trasie tak żeby sprzęt się za bardzo nie męczył ?

 

 

 

pozdro

Edytowane przez Piopio36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli smigałes ponad 2 sezony cb 450 a teraz zastanawiasz sie nad mała Diwą to juz widac ze masz poukładane w głowie :icon_eek: większośc by szukała juz litra!

musisz sobie odpowiedziec na jedno bardzo wazne pytanie :) do czego ma ci słuzyc ten motocykl-nie jest to maszyna którą mozna latac po trasie z prędkosciami 180km/h słaba zawiecha z dwoma osobami na pokładzie powoduje ze jazda z wiekszymi prędkosciami dla mnie była poprostu niebezpieczna i momentami miałem w gaciach... hamulce tez juz mają swoje lata(wersja z jedną tarcza)!

ale jesli szukasz moto uniwersalnego, do jazdy po miescie, krótkich wypadów za miasto(jesli jezdzisz w pojedynke to spokojnie do dłuzszych) i od motocykla oczekujesz bezawaryjnosci, ekonomicznosci i sprawdzonej techniki to Xj 600 jest trafnym wyborem!

i jeszcze jedno ten motocykl ma 61 km-to naprawde jedzie-po przesiadce z twojej hondy bedziesz czuł spory przyrost mocy-jesli cb ci sie szybko nie znudziło to Diwa tez!

spokojnie mozna utrzymac stałą prędkość w okolicy 130km/h!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze zastanawiasz sie nad tym moto po dwoch latach jezdzenia dobrze o Tobie swiadczy :buttrock: Mowia, ze to model dla poczatkujacych, ale moim zdaniem jeszcze przynajmniej dwa lata pojezdzisz bez nudy

 

1) 60KM w zupelnosci wystarcza do dynamicznej jazdy (wyprzedzanie w trasie, ruszanie w miescie)

2) Konstrukcja bardzo wygodna na dluzsze trasy.

3) Znajdz sobie wersje po 1998 - poprawione hamulce (dwie tarcze z przodu).

4) XJ jest waska - miescisz sie spokojnie miedzy katamaranami w korku :)

5) predkosc przelotowa na trasie - bez problemu 130km/h. Moja pali wtedy ok. 5,5l / 100km

 

Jezdze 3-ci sezon XJ600s.

Ostatnio zmienilem XJ na DL650, trafila sie bardzo korzystna oferta ("wyprzedaz") ;)

Niewiele sie rozni (w sensie osiagow - ok. 10% wiecej), ale inaczej sie siedzi, inaczej jedzie, konstrukcja nowsza od XJ od jakies 20 lat :icon_eek:

Ale to juz off topic :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylismy z kolega w dwa moto w Anglii. Sprzety silnie obladowane. Kolega mial XJ600 '93. I na autobanach niemieckich podczas powrotu bez problemu trzymal 150km/h.

Potwierdzam :buttrock:. W maju z Wawy do Lublina utrzymywalem 150, tam gdzie sie dalo oczywiscie :).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz XJ i się nie zastanawiaj dla Twoich potrzeb będzie to narazie idealny sprzęt! :wink: przesiadka z CB na Xj będzie jak najbardziej trafnym wyborem. Na pewno odczujesz przypływ mocy który nie znudzi Ci sie szybko :icon_rolleyes: Śmiało można nią latać 130-150 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam :rolleyes:. W maju z Wawy do Lublina utrzymywalem 150, tam gdzie sie dalo oczywiscie :biggrin:.

 

 

Ja równiez potwierdzam. Trzy tygodnie wstecz z kolegą Piterem, też na Xj, byliśmy w Pradze. Na autostradzie utrzymywalismy stała predkośc 160km/h a chwilami więcej, prędkośc przy 180 stawała się jednak już niebezpieczna . Najlepsze jednak było na stacji paliw, przy tej prędkości motocykle spaliły nie więcej niz 5,5 litra. W niedziele z moim plecaczkiem pojechałem w Góry Stołowe, prędkość nie większa niż 100km/h, zużycie paliwa 4,5 litra. Reasumując: motocykl dla oszczędnych a przy tym całkiem dynamiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za odpowiedzi...no już raczej przekonaliście mnie do XJ-ty. NO ja właśnie będe celował w model po 98r także hamulce już powinny być lepsze. A jeszcze chciałem zapytać jak wygląda śmiganie w 2 osoby, czy nadaje się w ogóle do turystyki w 2 osoby + bagaże??

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, mozna nawet poruszać sie - przy wersji odblokowanej oczywiście - z prędkościami w granicach 140km/h, jednak dla pasażera jest to męka, turbulencje w okolicach kasku są nie do zniesienia na dłuższa trasę. Moja jest szczególnie marudna :) i dlatego nie poruszam sie szybciej niz 100km/h ale za to zużycie paliwa jest wręcz symboliczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A jeszcze chciałem zapytać jak wygląda śmiganie w 2 osoby, czy nadaje się w ogóle do turystyki w 2 osoby + bagaże??

pozdro

 

No pewnie że sie nadaje :) Tylko tak jak wspomnieli koledzy wyżej plecaczki na XJ maja tendecje do narzekania :biggrin: co w 100% potwierdzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja odpowiem pod prąd. Jak chcesz motocykl na 2-3 sezony to lepiej szukaj cb 600 z 98 lub 99 r.

 

Przjechałeś już dość sporo na moto. Technika jest ta sama, a jedynie oddawanie mocy i kop większy. Co opanujesz juz po jednym pełnym baku paliwka. Ponad to cb 600 jest bezpiczniejszym motocyklem niz dywersja choćby dlatego, że ma szerszy kapeć z tyłu (stabilniejsza w koleinach) i ma skutecznijesze hamulce, co ma duze znaczenie.

 

Cb 600 bije na głowe dywersje i w turystyce (szczegolnie we dwoje) jak i na miescie.

 

Różnica mocy 61 km vs 98 km nie jest straszna dla motocyklisty, dla którego to nie jest pierwszy sezon.

 

Sam jeżdzę dywersją od kwietnia i jest super na pierwsze moto, ale już nie na drugie, gdy się wie o co biega w tym "sporcie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...