jjank Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 korek puszcza w momencie zagotowania i plyn idzie w przelew, tak ma chyba być, po zatrzymaniu i odkręceniu korka tez jest pod nim ciśnieniemoto normalnie jezdziło cały tamten sezon, pompa wody jest cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 korek puszcza w momencie zagotowania i plyn idzie w przelew, tak ma chyba być, po zatrzymaniu i odkręceniu korka tez jest pod nim ciśnieniemoto normalnie jezdziło cały tamten sezon, pompa wody jest cacyTo to korek działa poprawnie. A w jakim stanie jest chłodnica? Zewnętrznie i wewnętrznie? Jeśli nie ma mocno pozaginanych żeberek to można by spróbować ją czymś przepłukać. A kolor tej świecy to jaki jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 chłodnica jest ok, świeca nie zdąrzyła się wypalić, po kilkunastu minutach pyrkania do silnika nie mozna się dotknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 też obstawiam gaźnik............nie strzela w gaźnik w ogóle ?? dawno był czyszczony ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 czyszczony ostatnio, oprócz grzania chodzi OK, jutro cos porześbimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantulxxx Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Panowie czy jest ktos wzrostu do 170 ? i jak sobie radzi z CRF-ka? Prosze o jakakolwiek rade mam 168cm wzrostu wczesniej jexdzilem niska XL 500S i nie wiem czy wogole przymierzac sie do tego motoru ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Panowie czy jest ktos wzrostu do 170 ? i jak sobie radzi z CRF-ka? Prosze o jakakolwiek rade mam 168cm wzrostu wczesniej jexdzilem niska XL 500S i nie wiem czy wogole przymierzac sie do tego motoru ;/Kolega ma coś koło tego to twierdzi że CRF jest zdecydowanie za wysoka, po torze jeszcze pojedziesz ale w terenie już ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantulxxx Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) Bede musial opuscic polki na lagach, przerobic kanape i moze zmienic elementy amora na dluzsze zeby siadl nizej Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez tarantulxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybaa Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Sieema. Mam okazje kupić CRF 450 z 2003r. za 5tys, od znajomego,dla tego cena jest tak mała. Tylko jest mały problem ;/ Byłem ze znajomym oglądać i powiedział mi,ze słyszy z lewej strony jakies stuki jak chodzi na wolnych obrotach, jak doda gazu to juz ich nie słychac. Mowil,ze są to luzy na wale, nie jestem pewien wiec pisze ;D Jeden znajomy, ktory jezdzil troche ta CRFką mowił,ze ma luzy ale minimalne,ze nawet w nowych motorkach sie takie zdarzają. Jest jeszcze jeden problem, warzył sie płyn w chłodnicy, robilo sie jakiem mleko. Moze być to spowodowane, wymieszaniem dwóch rożnych płynów? czy moze dla tego,ze tego płyny bylo bardzo malo? Z góry dzięki za odpiwiedź. PZDR:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Sieema. Mam okazje kupić CRF 450 z 2003r. za 5tys, od znajomego,dla tego cena jest tak mała. Tylko jest mały problem ;/ Byłem ze znajomym oglądać i powiedział mi,ze słyszy z lewej strony jakies stuki jak chodzi na wolnych obrotach, jak doda gazu to juz ich nie słychac. Mowil,ze są to luzy na wale, nie jestem pewien wiec pisze ;D Jeden znajomy, ktory jezdzil troche ta CRFką mowił,ze ma luzy ale minimalne,ze nawet w nowych motorkach sie takie zdarzają. Jest jeszcze jeden problem, warzył sie płyn w chłodnicy, robilo sie jakiem mleko. Moze być to spowodowane, wymieszaniem dwóch rożnych płynów? czy moze dla tego,ze tego płyny bylo bardzo malo? Z góry dzięki za odpiwiedź. PZDR:]Z tego co czytam to kolega chce Cię orżnąć nieźle... Na wolnych obrotach stuka Ci albo korba, albo masz wżery na łożyskach wałka wyrównoważającego (jego bieżnia niestety jest integralną częścią wałka, dlatego pozostaje zakup innego, albo jakaś tam regeneracja, która czasem się sprawdza czasem nie) Niemniej jednak jest to typowa wada wszystkich CRF. Jeśli korba pada, to też musisz liczyć się ze sporymi kosztami. Powiedz mi jeszcze keidy tam zawory były wymieniane? Bo jeśli nie były ruszane w ostatnim czasie to przestrzegam że musisz je sobie od razu wymienić, ponieważ pierwsze roczniki CRF miały problem z zaworami i mogą wpaść Ci do cylindra. Ogólnie pewnie dołożysz 2,5 - 3 tyś za remont, ale za 8 będziesz miał pewne moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybaa Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 ZAawory były podobno wymieniane na orginalne tytany, tylko nie pamietam dokłdnie kiedy. Mowił,ze kupil w tamtym roku we wrzesniu, i pewnie w tedy od razu wymieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nannini Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 ZAawory były podobno wymieniane na orginalne tytany, tylko nie pamietam dokłdnie kiedy. Mowił,ze kupil w tamtym roku we wrzesniu, i pewnie w tedy od razu wymieniał.Witam forumowcy, wiem że wyskakuje nie na temat troche ale poszukuję jakiegoś sprzetu najlepiej CRF , może być bez kwitów, . ma ktoś może namiar byłbym wdzięczny (795 908 430). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 zakładajcie osłony przy endurowaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 chyba bym się popłakał :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) nie ma co płakać, akurat kolega któremu sie to przytrafiło ma warsztat slusarski(tyle ze 400km od miejsca gdzie się to stało) więc potrafi to i owo, zaciagnelismy go na baze, kombinowal pół dnia w warunkach mcgajwerowych i zalepił tą dziurę jakimś specyfikiem, potem znalazl kawałek blachy i siekierą (dosłownie) wyciął sobie z niej osłonę i zamocował na druty, dolal oleju i jeszcze dwa dni pałowania głownie po kamieniach to przetrzymało i nic nie cieknie, ale mozna było tego uniknąć Edytowane 16 Lipca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.