kainita Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No, ja tam nie wierciłem, założyłem takie http://www.jcmotors.com/images/PRODUCT/large/JCM-2225B.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Ja też zmieniłem na Cobra Swept. Gang powala. Edytowane 11 Grudnia 2012 przez espenriders Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajQ Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam Panowie. Kupiłem Raidera w zeszłym roku, ale dopiero teraz mogę powiedzieć że "poznaliśmy się". W sumie nie dokonywałem żadnych istotnych przeróbek..... aplikacja aerografem i siedzenia Corbina, to wszystko co w nim zmieniłem. Ktoś powiedział mi - nie kupuj zamienników, lepiej inwestuj w oryginalne akcesoria -....... i chyba się z nim zgodzę. Raider przekombinowany nie wygląda za dobrze, a przecież jest to na prawdę fajny sprzęt, aczkolwiek wciąż rzadki. Jeżdżę na oponie 210 , zastanawiałem się nad 240, ale w serwisie usłyszałem - nie ma co poprawiać fabryki bo wiedzą najlepiej jaka guma do niego pasuje. Może trochę namieszali mi w głowie, ale czytam na forum z uwagą jak zachowuje się Raider na 240-ce. Kupiłem go w wersji obniżonej, a na naszych nierównych drogach trudno prowadzi motocykl tak twardy. Podniosłem go parę cm wyżej i jest większy komfort jazdy po nierównościach, chociaż na koleinach trzeba uważać. Poza tym pasuje mi ....... nawet klang z oryginalnych wydechów. Dobrze jest zamontować szybę przednią ( ja mam owiewkę bo nie traci swojego sportowego wyglądu ). Dzisiaj odebrałem dedykowane do niego sakwy ze skóry, szyte w specjalizującej się tego typu rzeczami firmie. Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę podać namiary na wytwórcę, ewentualnie zdjęcia sakw.... są na prawdę super...... Parington, a możesz podesłać namiar na tą firmę? też muszę sakwy kupić do swojego, a te oryginalne średnio mi pasuja.Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Czy ktoś wie jaki olej należy wlać do przedniego zawieszenia i ile go wlać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Czy ktoś wie jaki olej należy wlać do przedniego zawieszenia i ile go wlać? W manualu podają olej Yamaha fork oil 10WT. Co do ilości to różni się w zależności od modelu: XV19S©/ XV19M©/XV19CTS©/ XV19CTM©:571.0 cm³ (19.31 US oz) (20.10Imp.oz)XV19CS©/ XV19C©:755.0 cm³ (25.53 US oz) (26.58Imp.oz) Dokładne dane w maualu 4-66 > 4-76. Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Dzięki za odpowiedź. A gdzie mogę sprawdzić jaki dokładnie model posiadam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 pownieneś mieć w papierach. Który masz rocznik ? Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 W dowodzie nie mam takich symboli. Rocznik niby 2009. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Jeśli to jest import z USA to dokładny model jest na papierach celnych. (przynajmniej u mnie tak jest)Masz jakieś foto swojej maszyny ? Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Raidera kupiłem w Polsce już zarejestrowanego i nie posiadam żadnych papierów celnych.Zdjęć niestety nie posiadam. Wydaje mi się,że te 571 cm3 to wchodzi do amortyzatorów w modelach midnight star lub stratoliner a do raiderów to 755cm3. Wczoraj z jednej lagi spuściłem olej i było ponad 600cm3. Jeżeli się mylę to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 masz instrukcję eksploatacji do Raidera ?Jeśli nie, pisz na priv to ci podeślę. Na stronie 4-66 > 4-76 jest dokładny opis co do ilości oleju w lagach. Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Dziękuję za odpowiedź. Mam instrukcję obsługi. A jaki olej masz zalany w silniku? Ja w zeszłym sezonie zalałem motula 10W40 ale nie bardzo jestem z niego zadowolony. Skrzynia biegów jakoś ciężej zaczęła pracować. Teraz chcę zmienić na jakiś olej syntetyczny i nie wiem co wlać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja też jeździłem w zeszłym sezonie na Motulu 10W40 i było spoko. W tym sezonie myślę nad 10w50 ale chyba zostanę przy firmie Motul. Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja się zastanawiam teraz nad castrolem pełnym syntetyku 10W50. Może jeszcze ktoś jakiś olej przetestował i wyrazi swoją opinię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Ja się zastanawiam teraz nad castrolem pełnym syntetyku 10W50. Może jeszcze ktoś jakiś olej przetestował i wyrazi swoją opinię? Właśnie zamówiłem Motul 7100 10W40 full synt. Zobaczymy. Poprzedni sezon przelatalem na Motulu 5100 10W40 półsyntetyku. Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.