protect_nh Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam..Od dnia wczorajszego silnik zaczął chodzić coraz głośniej, z kilometra na kilometr dźwięk był inny, z początku troszeczke szumiał, później już przy wyższych obrotach przenosił wibracje na rame, natomiast jeszcze pozniej szum był bardzo głośny, aż zaczął zagłuszać głośny pierdzący wydech...na koniec, silnik zaczął stukotać jak traktor, 1500km robiony był szlif i nowy tłok, wał korbowy nie miał w ogóle luzu góra dół, lekki tylko na boki..co się mogło stać? POMÓŻCIe, i co mnie czeka teraz z tym silnikiem? czy to moga byc lozyska na wale czy co?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 lozysko sie po sypało? skoro mial juz delikatny luz... mogl sie powiekszyc :/A teraz pali jeszcze? nie zagrzałes go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 pali, nic nie strzelilo ani nic, dalej odpala tylko silnik strasznie glosno chodzi, wrocilem 10km do domu, na obrotach nie przekraczajacych 5 tys, bardzo delikatnoe i dojechalem, motor pali od pierwszego buta, tyylko chodzi jak traktor? Co tu robić i co to moze byc tak naprawde? czy moglo sie tez cos zepsuc przy okazji?Jaki koszt takich czesci bedzie?Pzdr. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 a ustaliłeś że to napewno dźwiek pochądzący od komory spalania, tłoka? Może odkręciała się jakaś inna część np. magneto i nawala o obudowe lekko. Skoro jednak jest to dźwiek od tłoka to chyba nie ma innej mozliwości jak zdjęcie głowicy , cylka i rozeznanie się w sparawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Obudowa magneta jest z plastiku raczej by sie tak nie tlukala, rozkrec, zobacz, opowiedz co zobaczyles... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 okej, dzisiaj pod wieczór dam znać jak sprawa wygląda po zdjęciu głowicy i cylka. a jeszcze jedno pytanie, czy ktos zna budowe silnika ns1? duzo roboty jest z rozpolowieniem go? czy trzeba ciagac magneto? bo niestety nie mam sciagcza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Trzeba ściągnąć magneto, poza tym silnik jest prosty, jak każdy 2T, możesz mieć problemy przy odkręcaniu sprzęgła, gdyż trzeba zablokować kosz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 a powiedz nam czy sprzet stracil na mocy jak zaczol terkotac czy szedxl tak jak przed tymi bardzo niepokojacymi objawami hehe ? jesli nie stracil na mocy to dziwne i przyczyna bedzie raczej tkwic w skrzyni biegow, choc to tylko moje zdanie :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 sroby sprzegla latwo odkrecic jest ich 4, ja bym przy skrecaniu uwazal na wiatrak pompki wody bo mi sie np polozuowala i musialem rozkrecac obudowe sprzegla i poprawiac:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 kolego - posypal sie wal------ 100% lozysko na korbowodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 magneto bez ściągacza cięzko ściągnąc ja ci moge opisać patent jak to zrobić używając sznura grubej deski kilku klocków drewnianych i lewarka samochodowego ale robisz to na własne ryzyko nie wiem i magneto widowiskowo wystrzeli i np mi rozwaliło palucha do dziś od miesiąca mam siniaka.........aczkolwiek tym sposobem można w każdym moto ściągnąc magneto ja tak ściągałem w ogarze 205 w mojej mtx itd tylko w mtx był błąd w sztuce ręka za blisko :icon_razz: chyba że masz magneto jak w ogarze 200 że jest w środku dziura na śrube ale raczej nie bo ns1 ma podobno bardzo podobny silnik do mtxa........ zresztą ściągacz można zawsze dorobić pozatym czasem magneto luźno siedzi........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Na mocy nic nie stracił, wkręcał się w obroty i szedł cały czas jak przed szumieniem i terkotaniem, cylinder zdjęty wszystko ok, nie ma rys tłok też ok, wał nie ma luzów jednak jak magnetem sie porusza góra dół tak mocniej troche to ma luz, jednak sam w sobie wał nie ma. sprzegło już zdjęte, zębatki wyciągniete i w nich wszystko ok. a teraz czekam na sciagacz i bede rozpolawial, powiedzcie na co trzeba uwazac albo na co zwrocic szczegolna uwage, czy ciezko pozniej jest zlozyc silnik? i co proponuejcie wymienic oprócz łożysk w momencioe kiedy juz rozpolawiam silnik?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zobacz wszystkie lozyska, tryby, sprzeglo w jakim sa stanie. Ns ma prosty silnik, wiec problemow z rozebraniem i zlozeniem nie powinno byc, jesli masz troche pojecia o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 moze mechanizm kopki nie powraca do swojej neutralnej pozycji ? to by wyjasnialo kurewskie terkotanie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.