Skocz do zawartości

Problem z yz 125


el_ninio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zaraz jak naładują się baterie wstawię fotki cylindra , powiecie co i jak , czy da się coś z tym jeszcze zrobić.

 

mam te zdjecia :

http://kadela.com.pl/1.JPG

http://kadela.com.pl/2.JPG

http://kadela.com.pl/3.JPG

http://kadela.com.pl/4.JPG

http://kadela.com.pl/5.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinder zatarty :/ Widac baaardzo duze rysy oraz w jednym miejscu spora dziure (??). Jedyne co ci mozna powiedziec, to zbieraj kase :/ Czy da sie z tym cos zrobic - trzeba sie spytac w zakladzie, ktory sie tym normalnie zajmuje. Tak z miejsca po fotkach nikt dokladnie tego pewnie nie powie. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no pisze z tego wzgłędu ze kumpel robi KX'a 125 który był zatulejowany i po niedługim czasie luz między tłokiem a cylkiem koszmarny... ja poprostu uwazam ze jeśli w fabryce wsadzili nicasil to nicasil musi być ! juz w 90 roku wsadzano nicasile do tego typu silników więc tulejowanie na tuleje żeliwną to potężny krok wstecz....

 

wkurza mnie takie coś, bo kupując te wyżyłowane crossy dobrze wiedzieliście jak jest z żywotnością silników i że cena samego motoru nie jest wysoka ale eksploatacja jest droga i teraz wam cię coś sypneło to wszystko dupkiem asa zeby było jak najtaniej... tego nie rozumiem i wrzyciu warszawy bym nie wstawiał tuleji żeliwnej na miejsce nicasilu, ale to jest moje zdanie i róbcie jak chcecie, mi nic do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja napisze coś od siebie nicasil kontra żeliwo, jest taka firma co nazywa sie bmw która w 95r zaczęła stosowac w silnikach nicasil zamiast tulei i po trzech latach z powrotem powrócili do żeliwa bo nicasil był uszkadzany nagminnie przez jakoś paliwa...

ps.

na fotkach widac że nicasil odpadł przy oknie wydechowym więc cylinder oddaj to tulejowania do katowic i będziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadowolony.... ale przez ile? pozatym ku*wa w lesie ciezko bedzie docierać taką tuleje bo padaka od razu będzie a na asfalcie jeździć yz'ka to wole na nogach iśc.... o czym ku*wa w ogóle rozmowa

No właśnie, o czym mowa skoro twoje wypowiedzi wywodzą się na podstawie słów twojego kolegi. :) Ty w ogóle nie jeździłeś takim motorem skoro piszesz że nie da się dotrzeć tuleji. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, o czym mowa skoro twoje wypowiedzi wywodzą się na podstawie słów twojego kolegi. :) Ty w ogóle nie jeździłeś takim motorem skoro piszesz że nie da się dotrzeć tuleji. :D

ja mam tuleje i moto chodzi bez zarzutu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra , zamawiam nowy cylinder , dajcie spokój z tymi tulejami.

Pozdrawiam i dzieki

 

Mozesz w ostatecznosci oddac do jakiegos dobrego zakladu, do nalozenia nowej warstwy nikasilu. Jednak jesli masz dostep do tanszego cylindra, to czemu nie - kupuj cylek.

BTW. W czasie remontu radze sie jeszcze zastanowic, co bylo przyczyna takiego tanu rzeczy. W koncu cylek jest zatarty :/ Czy aby na pewno dobra ilosc oleju dolewales do paliwa??

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty docierałeś kiedy kolwiek jakiś motor? czym się różni docieranie jednego od drugiego? bo dla mnie kazdy 2T dociera się tak samo i las to ostatnie miejsce na docierke w jakie bym sie wybrał ale jak widać wiesz lepiej i docierasz motory po lesie i w terenie a potem tysiąc tematów jade jade nagle brak mocy moto zgasło siepie z tłumika... ja nie twierdze też ze tuleja się sypnie po jeden h jazdy ale jak wsadzili w fabryce nicasil to ma być nicasil i juz jak byś połamał tylne koło to z czego byś wrzucił ? oryginalne z twojego motoru ? czy jakiś zamiennik? chłopie dla mnie to ty se możesz wprasować tuleje i nawet tłok z drewna wystrugać i mi to nie będzie przeszkadzać ale nie ufam takim patentom.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty docierałeś kiedy kolwiek jakiś motor? czym się różni docieranie jednego od drugiego? bo dla mnie kazdy 2T dociera się tak samo i las to ostatnie miejsce na docierke w jakie bym sie wybrał ale jak widać wiesz lepiej i docierasz motory po lesie i w terenie a potem tysiąc tematów jade jade nagle brak mocy moto zgasło siepie z tłumika... ja nie twierdze też ze tuleja się sypnie po jeden h jazdy ale jak wsadzili w fabryce nicasil to ma być nicasil i juz jak byś połamał tylne koło to z czego byś wrzucił ? oryginalne z twojego motoru ? czy jakiś zamiennik? chłopie dla mnie to ty se możesz wprasować tuleje i nawet tłok z drewna wystrugać i mi to nie będzie przeszkadzać ale nie ufam takim patentom.............

 

Ja sam wstawiałem tuleje do swojego klx'a i wszytsko jest cacy :) Jeśli ma się dostęp do ponadwymiarowych tłoków (na szlify) to dlaczego nie? W razie jakiej kolwiek usterki mniejsz koszta naprawy.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...