Pawik Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Tuleja zeliwna grzeje sie tylko w nieznacznym stopniu mocniej niz nicasyl . Wieksza roznica jest w tym ze dluzej rozgrzewasz moto do temperatury pracy. Ja bym wstawial tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Zaraz jak naładują się baterie wstawię fotki cylindra , powiecie co i jak , czy da się coś z tym jeszcze zrobić. mam te zdjecia :http://kadela.com.pl/1.JPGhttp://kadela.com.pl/2.JPGhttp://kadela.com.pl/3.JPGhttp://kadela.com.pl/4.JPGhttp://kadela.com.pl/5.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Cylinder zatarty :/ Widac baaardzo duze rysy oraz w jednym miejscu spora dziure (??). Jedyne co ci mozna powiedziec, to zbieraj kase :/ Czy da sie z tym cos zrobic - trzeba sie spytac w zakladzie, ktory sie tym normalnie zajmuje. Tak z miejsca po fotkach nikt dokladnie tego pewnie nie powie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Ja mam tuleje nową wstawioną i z motorem nie ma żadnych problemów nieraz się kaci w błocie 2-3 godziny i jeszcze nigdy się nie przegrzał,wyrzucił płyn czy cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a no pisze z tego wzgłędu ze kumpel robi KX'a 125 który był zatulejowany i po niedługim czasie luz między tłokiem a cylkiem koszmarny... ja poprostu uwazam ze jeśli w fabryce wsadzili nicasil to nicasil musi być ! juz w 90 roku wsadzano nicasile do tego typu silników więc tulejowanie na tuleje żeliwną to potężny krok wstecz.... wkurza mnie takie coś, bo kupując te wyżyłowane crossy dobrze wiedzieliście jak jest z żywotnością silników i że cena samego motoru nie jest wysoka ale eksploatacja jest droga i teraz wam cię coś sypneło to wszystko dupkiem asa zeby było jak najtaniej... tego nie rozumiem i wrzyciu warszawy bym nie wstawiał tuleji żeliwnej na miejsce nicasilu, ale to jest moje zdanie i róbcie jak chcecie, mi nic do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 to ja napisze coś od siebie nicasil kontra żeliwo, jest taka firma co nazywa sie bmw która w 95r zaczęła stosowac w silnikach nicasil zamiast tulei i po trzech latach z powrotem powrócili do żeliwa bo nicasil był uszkadzany nagminnie przez jakoś paliwa...ps.na fotkach widac że nicasil odpadł przy oknie wydechowym więc cylinder oddaj to tulejowania do katowic i będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 zadowolony.... ale przez ile? pozatym ku*wa w lesie ciezko bedzie docierać taką tuleje bo padaka od razu będzie a na asfalcie jeździć yz'ka to wole na nogach iśc.... o czym ku*wa w ogóle rozmowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Dobra , zamawiam nowy cylinder , dajcie spokój z tymi tulejami.Pozdrawiam i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 i to ci sie chwali :) nie załuj nigdy swojemu motocyklowi a będzie ci wdzieczny i słuzył tak jak powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 zadowolony.... ale przez ile? pozatym ku*wa w lesie ciezko bedzie docierać taką tuleje bo padaka od razu będzie a na asfalcie jeździć yz'ka to wole na nogach iśc.... o czym ku*wa w ogóle rozmowaNo właśnie, o czym mowa skoro twoje wypowiedzi wywodzą się na podstawie słów twojego kolegi. :) Ty w ogóle nie jeździłeś takim motorem skoro piszesz że nie da się dotrzeć tuleji. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Dobra to ile taki nowy cylek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 No właśnie, o czym mowa skoro twoje wypowiedzi wywodzą się na podstawie słów twojego kolegi. :) Ty w ogóle nie jeździłeś takim motorem skoro piszesz że nie da się dotrzeć tuleji. :Dja mam tuleje i moto chodzi bez zarzutu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Dobra , zamawiam nowy cylinder , dajcie spokój z tymi tulejami.Pozdrawiam i dzieki Mozesz w ostatecznosci oddac do jakiegos dobrego zakladu, do nalozenia nowej warstwy nikasilu. Jednak jesli masz dostep do tanszego cylindra, to czemu nie - kupuj cylek. BTW. W czasie remontu radze sie jeszcze zastanowic, co bylo przyczyna takiego tanu rzeczy. W koncu cylek jest zatarty :/ Czy aby na pewno dobra ilosc oleju dolewales do paliwa?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a ty docierałeś kiedy kolwiek jakiś motor? czym się różni docieranie jednego od drugiego? bo dla mnie kazdy 2T dociera się tak samo i las to ostatnie miejsce na docierke w jakie bym sie wybrał ale jak widać wiesz lepiej i docierasz motory po lesie i w terenie a potem tysiąc tematów jade jade nagle brak mocy moto zgasło siepie z tłumika... ja nie twierdze też ze tuleja się sypnie po jeden h jazdy ale jak wsadzili w fabryce nicasil to ma być nicasil i juz jak byś połamał tylne koło to z czego byś wrzucił ? oryginalne z twojego motoru ? czy jakiś zamiennik? chłopie dla mnie to ty se możesz wprasować tuleje i nawet tłok z drewna wystrugać i mi to nie będzie przeszkadzać ale nie ufam takim patentom............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a ty docierałeś kiedy kolwiek jakiś motor? czym się różni docieranie jednego od drugiego? bo dla mnie kazdy 2T dociera się tak samo i las to ostatnie miejsce na docierke w jakie bym sie wybrał ale jak widać wiesz lepiej i docierasz motory po lesie i w terenie a potem tysiąc tematów jade jade nagle brak mocy moto zgasło siepie z tłumika... ja nie twierdze też ze tuleja się sypnie po jeden h jazdy ale jak wsadzili w fabryce nicasil to ma być nicasil i juz jak byś połamał tylne koło to z czego byś wrzucił ? oryginalne z twojego motoru ? czy jakiś zamiennik? chłopie dla mnie to ty se możesz wprasować tuleje i nawet tłok z drewna wystrugać i mi to nie będzie przeszkadzać ale nie ufam takim patentom............. Ja sam wstawiałem tuleje do swojego klx'a i wszytsko jest cacy :) Jeśli ma się dostęp do ponadwymiarowych tłoków (na szlify) to dlaczego nie? W razie jakiej kolwiek usterki mniejsz koszta naprawy. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.