PriweR Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 mam dziure w baku, jak ją zniwelowac slyszalemn ze spawanie baku nawet takiego co nie mial benzynki w sobie kilka lat jest nie bezpieczne ?? gdzies wyczytalem zeby zalac bak wodą i spawac ?? czy moze dac sobie spokuj ze spawaniem i bak zakleic zywica i wloknem szklanym dziura jest od gory baku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Zalutuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Kiedyś mój ojciec miał taki przypadek właśnie dziury w baku tylko że problem wystąpił w starym dobrym Polskim aucie ciężarowym Starze. tego co pamiętam to mówił mi że taki bak musi być dokładnie, ale to bardzo dokładnie umyty i potraktowany odpowiednio sprężonym powietrzem i chyba czymś jeszcze i dopiero po dokładnym wyschnięciu można go zacząć spawać.A co do wody to nie wiem czy woda w ogóle coś da bo przecież benzyna wypływa na powierzchnie wody. Dlatego zresztą nie gasi się pożarów samochodów lub innym przedmiotów z zawartością benzyny wodą.Oczywiście wszystko co napisałem zostawiam pod sprawdzenia i ewentualną korektę starszych, doświadczonych i znających się na rzeczy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 zalej woda i spawaj , tylko to bardzo cienka blaszka i niech robi to ktos z doswiadczeniem bo popalisz dziury. Ja swoj spawalem tak na mocowaniach do ramy bo od drgan i gleb popekaly. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Baki zalewa się wodą po to by wyprzeć z niego powietrze, które w połączeniu z oparami benzyny tworzy mieszankę wybuchową. Wtedy nie pierdyknie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Ja swoj spawalem tak na mocowaniach do ramy bo od drgan i gleb popekaly. Hehehe. A w podpisie kolegi czytamy :"....KLR 650 - '88 ,] SPRZEDAM KAWASAKI KLR 650 STAN BDB- CENA: 3800 INFO NA PW..." :biggrin: :smile: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 sana kwestia bezpieczeństwa to pikuś gorzej będzie z zespawaniem jak masz migomat (tak to sie pisze) to najmniejszy możliwy prąd i powoli lecimy........elektrodą radziłbym nie ryzykować chyba że masz fach w ręku bo cięzko dobrać prąd i elektrode.ryzyko zawsze jest cienka blacha itd... Kiedyś mój ojciec miał taki przypadek właśnie dziury w baku tylko że problem wystąpił w starym dobrym Polskim aucie ciężarowym Starze. tylko że star jest dieslem a ropa z powietrzem nie tworzy mieszaniny wybuchowej conajwyżej może sie zapalić od temperatury resztki paliwa.......pozatym w tym 150l jest gruba blacha nawet elektrodą z dużym prądem można heftać stawiając bobki wiem z autopsji.........z motocyklowym jest trudniej......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Jaka to dziura? Jak duża? W jakim kształcie (wgniota, pęknięcie). Od czego powstala?Jeżeli nieduża, niezbyt szeroka (czyli raczej pęknięcie), to cyna 30, lutownica oporowa 400 W i jedziesz! sana kwestia bezpieczeństwa to pikuś gorzej będzie z zespawaniem Pogratulować rozumu, pogratulować... ucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Pogratulować rozumu, pogratulować... bierzesz bak zalewasz wodą i po problemie bezpieczeństwa woda chyba nie wybuchnie ?? więc nie rozumiem o co chodzi i gdzie problem ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 nalej bęzyny do pełna i zaspawaj.bęzyna się pali nie wybucha,wybuchają opary;];d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Ale qrwa problem macie. Jak nie chcesz spawać z wodą to umyj bak dokładnie. Goraca woda + dużo zajebiaszczego detergentu i bak umyty, później podłączasz kompresor i dobrze wydmuchujesz i gotowe.Nie kazdy spawacz zgodzi się robic bak zalany wodą bo woda + elektryka spawania = jazda. :flesje: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) qurim a co ma spawanie baku do stanu ? , przeciez ramy nie spawalem, pozatym nie wymagaja od 20 letniego enduro ze nie bedzie rysy na plastikach , klekot ma ponad 20 litrowy zbiornik wiec swoje wazy a ja najczesciej mam zalany pod korek , wiec pekly takie skrzydelka pod spodem. Nie licz na umycie baku woda + detergentem to nic nie da , pozatym nikt nie mowi ze masz stac w kaluzy wody z kiepskozaizolowanymi kablami od sily 400V bez przewodu uziemiajacego. Edytowane 14 Lipca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Tak jak marcpol napisał ZALUTUJ to najlepsza opcja ale musisz mieć porządną lutownicę dużej mocy. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jaka to dziura? Jak duża? W jakim kształcie (wgniota, pęknięcie). Od czego powstala?Jeżeli nieduża, niezbyt szeroka (czyli raczej pęknięcie), to cyna 30, lutownica oporowa 400 W i jedziesz!dziura jest mala to raczej pekniecie, powstala podczas klepania baku, znajomek chcial go wyklepac do stuntu zrobil nawet ladna miske ale w jednym miejscu powstalo zagiecie i pękło.zabiore sie za lutowanie mam gdzies na warsztacie dobra stara oporowke nie wiem ile ma watt, cos takiego http://www.serwiskarcher.pl/allegro/serwis.../lutownica1.JPG przed lutowaniem chce zedrzec caly lakier do golej blachy, nastepnie zalutowac i pokryc go od gory w celu wyrownania zywica w polączeniu ze szmatami (myslalem o wloknie szklanym ale to odradzają), pozniej go przeszlifowac i polakierowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 miałem ten sam problem!Spawanie na zimno klej 2 składnikowy i 3 sezon smigam nie ma ,zadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.