Strzalek Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Zmien zwykly cylinder na 4- kanałowy , wtedy będziesz miał 8 km przy 8 000 rpm. http://www.langtuning.de/bilder/Tuningarbe...eberstr2002.jpgTa moc jest podawana przy wiekszym gżniku, sportowym filtrze i odpowienio dobranym wydechu. Sam cylinder nie da takiego wzrostu. Slyszalem ze gazniki Bing'a do Simsona wiele daja- nie dosc ze ma lepsze osiagi to podobno mniej pali - nie wiem ile w tym prawdy, ale jestem pewnien ze osiagi napewno poprawia. Ja tam nie czułem żadnej róznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 jeszcze sie zastanawiałem nad przerobka cylindra 50 cm3 na 60 cm3. Ciekawe gdzie by taki duży szlif by mogli wykonac?? Ta przeróbka dałaby 1 KM więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 nie wiecie ile kosztuje szlif w simku?? o i mi wyszło ze te zestawy 60cm3 maja 58cm3 ;) No to prawe :P a skok tłoka to 44mm(info o simku z sciaga.pl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Szlif 50 zl, tyle ja dawalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spec Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Jeśli bylibyście zainteresowani to : http://www.simson-tuning-sachse.de/Jest troche tuningowych żeczy w tym cylindry itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 kto tam z niemiec bedzie cylindry kupowal. Lepiej dac do przerobki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Lepiej dac do przerobki.No własnie na 4um jest nawet ogłoszenie o takich przeróbkach u mnie w miescie też sie tym zamuja i efekty tuningu są odczywalne. Sam miałem cylinder 70 z 4 kanałami płuczącymi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 :idea: Jest jeszcze coś takiego jak zaklejanie dziur w wale korkiem takim jak od wina i zalewanie żywicą epoksydową podobnież daje efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Jest jeszcze coś takiego jak zaklejanie dziur w wale korkiem takim jak od wina i zalewanie żywicą epoksydową podobnież daje efekt.Daje daje. Sam to miałem. To polega na zmnieszeniu szkodliwej pojemości skrzyni korbowej to takie podstawowe rczey jak np palonowane głowicy lub delikatne podcinanie tłoka. Oczywiscie aby tunig zadziałal potrzebne są żmudne rgulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Nawet na 70 długo nie pojeżdzisz przerobionej z 50-tki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Nawet na 70 długo nie pojeżdzisz przerobionej z 50-tkiCzemu? z tego co wiem te silniki róznia sie tylko cylindrem i sprzegłem reszta a w tym łozysk, skrzynia i wał sa te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Ja tam mam chyba jakiś wzmocniony wał.... Ale nie wiem :banghead: Zrobiłem już 2000 km (a ile poprzedni właściciel - nie wiem) i wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Należało by kupić nowy wał i cylinder 70ccm dobre łożska (japońskie)zminić wydech i gażnikwidziałem wydech sportowy na allegro za ok 400zl podobno duży przyrost mocymoże z 90 by poleciałwał w oginalnej 70 jest inny, ja swoim s51 zrobiłem 6.5tys kilometów i wał sie rozleciał może dlatego że był po regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 juz przy 70 ccm wal moze dlugo nie trzymac a co dopiero 90?!potem szkody by cie wiecej wyniosly niz zakupienie np. gaznika Bing lub czegos innego...a mam pytanie.czy ktos z was wie czy stozkowy filtr powieterza do simka cos daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 stozkowy filtr powieterza do simka cos dajedaje cale 0.000453$ ogółu mocy :] szkoda zachodu lepiej te kase na cos konkretniejszego przeznaczyc - paliwko :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.