maciej_gsxr750 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam. Zwracam się z prośbą o poradę w następującym problemie. Od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem V-strom'a 1000. Na początku tego sezonu zaobserwowałem niewielki wyciek z przedniego amortyzatora oraz tendencje motocykla do shimmy. Oto co następuje. Wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach. Problem zniknął na 2 miesiące i około 1000 km. Obecnie znowu mam wyciek z tej samej lagi. Wykluczyłem również możliwość skrzywienia teleskopów. Co robić ? Może ktoś miał już doczynienia z podobnym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Jedna z lag może być trochę obrócona w półce i wtedy może troszkę przeciekać. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Na 90% masz drapniętą lagę i ona tnie uszczelkę. Jest o tym parę tematów na forum. jeżeli tak, to demotaż lagi/usczczelki, naprawa lagi i złożenie z powrotem i jest miodzio. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) Czytałem ostatnio troszkę na ten temat , Zarysowania lagi mogą uszkodzić uszczelniacz. Ciężko jest naprawić takie zarysowania - niektórzy radzą, żeby zeszlifować lagę malutkim papierem ściernym ( na się tego nie podjąłem :) ) Jeśli będziesz miał przerysowaną lagę - to trzeba bedzie chyba nową kupić ... :lalag: pozdrawiam Inferno Edytowane 3 Lipca 2008 przez InfernoRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Jedna z lag może być trochę obrócona w półce i wtedy może troszkę przeciekać. Rozwin temat proszę, bo ie rozumiem ? Jak to obrócona? Jak jest prosta to nie ma znaczenia jak jest ustawiona )tak jakbyć chciał kulę ustawiać na kancie). Pawel PS. Laga moze być zarysowana i takie zadzior psuje uszczelniacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja sie spotkałem z czyms takim. Rzadko sie zdarza, ale jednak, że po wymianie któryś simmer szybko "puści" mimo że laga jest nieuszkodzona. Jeszcze rzadziej... że "pociekną" oba. Widziałem też lagi z dziurami po kamieniach ( albo po młotku) które też były szczelne; Simmer który po zimie i kilkuset kilomerach miał oberwaną warge uszczelniającą na 1/4 obwodu; I w końcu szczelne, fabryczne simmery w 15 letniej Dywersji z ponadstutysiecznym przebiegiem. Więc wszystko jest możliwe!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 może tak akurat się stało, że zimering był wadliwy lub krzywo nabity... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 simmering jak juz a najbezpieczniej pisać uszczelniacz;] moze to być dziwne ze połacze oba fakty ale sprawdź grubosc obu tarczy hamulcowych. Zadziorki na lagach to plaga jednak nalezy wszystko sprawdzić:icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Niedawno sam przerabiałem cieknące lagi i jednego się nauczyłem żeby nie wierzyć za bardzo w serwisy,po naprawie w jednym leciało po paru tygodniach,w drugim parę miesięcy,w trzecim pół roku.Każdy który naprawiał krytykował poprzednika a efekt był podobny,w tym roku rozebrałem sam i się okazało że mam założone dwa różne uszczelniacze z gatunku takich za 20 zł mimo że płaciłem ok 100zł za ich zakup,lagi były całe porysowane a dodatkowe uszczelniacze które są na początku ( chyba przeciwpyłowe ) były uszkodzone od nieumiejętnego zakładania. :icon_eek: Rozebrałem zawieszenie większe rysy i zadziory na lagach przeszlifowałem drobnym papierem wodnym, później pasta polerska, szmatka i jazda,polerowałem je tak długo aż zrobiły się głaciutkie, ;) Ważne jest żeby podczas zakładania nowych uszczelniaczy na początek lag gdzie jest frez założyć folię posmarowaną olejem by nie uszkodzić gum oraz dobijać je bardzo delikatnie lub wykorzystać specjalny przyrząd;http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...goryView=Expandlub w lousie;http://www.louis.de/_10f0ec8c1254e06b4aa7e...tnr_gr=10042050http://www.louis.de/_10f0ec8c1254e06b4aa7e...tnr_gr=10042180a tu trochę warsztatu;http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art1...awieszeniu.html Wszystko jest tylko czasem trzeba skorzystać z wyszukiwarki :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_gsxr750 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 No i załatwione. Wymontowałem lagi i dokładnie sprawdziłem. Okazało się, że była mały zadzior, który niszczył uszczelniacz. Rury są już po polerce. Wszystko jakoś udało się złożyć do kupy. Jutro jazda próbna. Dziękuje wszystkim za pomoc i porady. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 jesli chodzi o serwisanta zmieniajacego uszczelniacze to juz nigdy nie wyjade bez sprawdzeniea dokladnego lag. w swiezo kupionej TDM kolej wydlubywal uszczelniacze srubokretem, nawet mi o tym powiedzial(ze niby tak sie meczyl) a potem sie okazalo ze lagi porysowane. na razie nie ciekna, zobaczy sie. wiec przestroga!!! zawsze dokladnie obmacac lagi po serwisie, a najlepiej zapytac mechanika jak bedzie robil, a jak bedzie nie pweny to ustalic stan lag razem z nim przed robota, zeby nie mog sie wykrecic, ze ktos inny przed nim zje*al Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.