majasportomoto Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witajcie, mam takie pytanie mogę mieć za darmo mz ts 150 do remontu opłaca się go wziąćjaka jest prędkość maksymalna tego motocykla,i czy ten motor jest tak awaryjny jak shl m11 lub jawa ts 350.Będzie to mój drugi motor po motorynce i chcę nim wyruszać w dalsze trasy?proszę o odpowiedż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Za darmo? Przestań, nie opłaca się, ktoś szuka frajera :biggrin: Nie jest awaryjny jeśli jest w dobrym stanie technicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 licznikowe 110/120kmh powinien pociagnac. Przynajmniej moj tyle szedl na wylatanym juz cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Brać:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 dlatego za darmo bo od wujka ale on już wyrośl z motorków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Mysle ze to podpucha, wez go zawiez do kluczborka na złom, tam ja sie nim zaopiekuje:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Chodzi o to że mu jest już niepotrzebny i go dostane za darmo jest b.dobrze utrzymany tylko stał w garażu ze trzy lata czy więcej i musi mieć remont. P.S Co masz na myśli mówiąc podpucha? A jak jest z jego awaryjnościom bo nie chciałbym żebym tak jak mój brat w moim wieku za miast jeździć to naprawiał co tydzieńtak samo jego kolega na jawie ts 350.Jakby porównać mz do shl i jawy do jaka jest awaryjność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Chłopcze, darowanemu koniu sie w zeby nie patrzy, byłoby szczytem bezczelnosci gdybys wzioł motor i narzekał, od tego masz rece zeby naprawic wszystko i sie nauczyc co i jak, jesli cie to nie jara to powiedz tacie niech kupi ci skutera i nie bedziesz nic musiał przy nim robic tylko jezdzic. Jesli kiedykolwiek kupisz cos urzywanego zawsze musisz sie liczyc z tym ze cos bedzie nietak, ze trzeba bedzie naprawic to i owo, bo to nie jest przeciez nowe, jednak jesli DOBRZE wszystko co sie psuje naprawisz to bedziesz jezdził, jesli zrobisz to po łebkach i na szybko efekt bedzie taki ze przesiedzisz w garazu sezon naprawiajac te same uszkodzenia kilka razy.Więc bierz i ucz sie mechaniki albo idz kupic skutera. A co do awaryjnosci, mz z regóły cieszyły sie dobra opinia i własnie starsze pojazdy tej firmy były uważane za lepsze niz nowe, ale wszystko zalezy od uzytkownika, jak katuje moto to i harleya zarżnie.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Dzięki za pomoc chłopaki raczej będę o niego dbał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 jesli tylko bedziesz ze spokojem ogarnial ta instalke 6v to powinno byc OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 To za rok widze cie na szosie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 właśnie instalacja 6V o ile w 150 sa z nia małe problemy(mniejsze drgania własne silnika) o tyle w 250 jest bardzo awaryjna. Słabym punktem pradnicy jest szczotkotrzymacz który niedokładnie wybiera pozycje szczotek co skutkuje brakiem ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Mały custom i po problemie :icon_mrgreen: Zresztą i tak pewnie będzie generalka i można poprawić fabrykę w wielu miejscach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Wueska napisal:Słabym punktem pradnicy jest szczotkotrzymacz który niedokładnie wybiera pozycje szczotek co skutkuje brakiem ładowania.Wueska, skad ta teoria?? Mialem swego czasu MZ ES 250, TS 250/2, 2 Simsony Sporty na tej pradnicy, braciak mial Iza rowniez na tej samej pradnicy i w zadnej nie zauwazylismy takich dziwnych przypadlosci:) Fakt ze maja one swoje wady ale jak sie je porzadnie naprawi to sa calkiem w porzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Biore z zycia naprawiłem tych pradnic chyba ze 20 ;] Wszystgkie miały luz na szczotkotryzmaczu który ostatecznie skutkował zwarciem i spalniem od opornika do regulatora;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.