Skocz do zawartości

Szpara między pokrywą zaworową a głowicą


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hi

w jednym miejscu styku pokrywy zaworowej z glowica mam szpare na 0,15mm (mierzylem szczelinomierzem), o dlugosci ok 5 cm...

jak zloze bez uszczelki, na sam sylikon, to go wywali zapewne i bedzie ciekl olej zapewne...

 

zastanawiam czy nie podjechac na zakład, zeby mi tego nie obspawali, a potem dac do planowania....

czy moze wstawic tam uszczelke z preszpanu o grubości 0,15 mm albo nieco większą?

 

chce to zrobić dobrze, żeby się już z tym więcej nie cackać.

dodam, że wadę ma pokrywa zaworowa i jest to materiał, który się ładnie spawa (sprawdzane).

 

poradźcie chłopy :]

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym dał uszczelkę i dodatkowo posmarował miedzianym sylikonem .

jak nie pomorze to wtedy planowanie

podobną hece miałem w astrze, ale tam pokrywa jest plastikowa więc nie zabardzo da się planować, posmarowałem uszczelke sylikonem i spokój (trzeba dobrze odtłuścić)

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale chłopy!

pamietajcie, ze w moim silniku pokrywa zaworowa (z dzwigienkami) trzyma w ryzach rowniez 2 lozyska od walkow rozrzadu. jak dam uszczelke, to moze byc dla nich za duzy luz... mam dylemat wlasnie... faken szit no.. pamietam ze z tamtego miejsca zawsze mi ciekło i teraz jest opcja, zeby to naprawic.

chyba pojade jednak jutro, naspawam troche materiału i dam do planowania, zeby miec z tym raz na zawsze spokój..

 

niech sie jeszcze ktoś wypowie, bo cholery mozna dostac z tym motocyklem :)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta szpara sama się nie zrobiła i powstała jak mniemam na skutek pokręcenia materiału podczas spawania.

Teraz wypada poszukać innej głowicy.

Napawanie miejsca wystąpienia szpary spowoduje ponowne pokręcenie pokrywy głowicy.

A co masz zamiar zrobić z legalizacją otworów pod wałek rozrządu?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo!

 

jak juz ktos napisal - na glowicy nie ma cisnienia oleju - jest on tam jedynie rozbryzgiwany. Zastosuj dobra twardniejaca mase uszczelniajaca i daj sobie spokoj z napawaniem, planowaniem itd. jezli pomimo tej operacji nadal bedzie sie spod dekla saczyc znajdz inny z odpowiednimi wymiarami. pozdrawiam.

 

szynszyll

xtz660

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...