thefex Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 hiw jednym miejscu styku pokrywy zaworowej z glowica mam szpare na 0,15mm (mierzylem szczelinomierzem), o dlugosci ok 5 cm...jak zloze bez uszczelki, na sam sylikon, to go wywali zapewne i bedzie ciekl olej zapewne... zastanawiam czy nie podjechac na zakład, zeby mi tego nie obspawali, a potem dac do planowania....czy moze wstawic tam uszczelke z preszpanu o grubości 0,15 mm albo nieco większą? chce to zrobić dobrze, żeby się już z tym więcej nie cackać.dodam, że wadę ma pokrywa zaworowa i jest to materiał, który się ładnie spawa (sprawdzane). poradźcie chłopy :] Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) ja bym dał uszczelkę i dodatkowo posmarował miedzianym sylikonem .jak nie pomorze to wtedy planowaniepodobną hece miałem w astrze, ale tam pokrywa jest plastikowa więc nie zabardzo da się planować, posmarowałem uszczelke sylikonem i spokój (trzeba dobrze odtłuścić) Edytowane 1 Lipca 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 ciśnienia pod pokrywą zaworów nie ma.wszystko idzie przez odmę.włóż uszczelkę lub zrób na silikon twoja wola na co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 no ale chłopy!pamietajcie, ze w moim silniku pokrywa zaworowa (z dzwigienkami) trzyma w ryzach rowniez 2 lozyska od walkow rozrzadu. jak dam uszczelke, to moze byc dla nich za duzy luz... mam dylemat wlasnie... faken szit no.. pamietam ze z tamtego miejsca zawsze mi ciekło i teraz jest opcja, zeby to naprawic.chyba pojade jednak jutro, naspawam troche materiału i dam do planowania, zeby miec z tym raz na zawsze spokój.. niech sie jeszcze ktoś wypowie, bo cholery mozna dostac z tym motocyklem :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 warstwa sylikonu jest tak cienka ze nie zrobi to roznicy dla lozysk . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Cienka uszczelka też nie. A już Hylomar na pewno nie. Edytowane 1 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Lepiej raz, a porządnie.Po co poźniej w razie 'W' rozkręcać i skręcać drugi raz?Skoro piszesz, że sprawdzony materiał do spawania i masz dojścia co do spawania i planowania - nie zastanawiaj się :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ta szpara sama się nie zrobiła i powstała jak mniemam na skutek pokręcenia materiału podczas spawania.Teraz wypada poszukać innej głowicy.Napawanie miejsca wystąpienia szpary spowoduje ponowne pokręcenie pokrywy głowicy.A co masz zamiar zrobić z legalizacją otworów pod wałek rozrządu? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 A co masz zamiar zrobić z legalizacją otworów pod wałek rozrządu? ? ? ? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 ? ? ? w kacie walek ma na lozyskach tocznych jak w hundzie xr, nx Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Tyle to ja wiem.Czyli w/g Was otwory pod łożyska toczne mogą być zdeformowane? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 oczywiscie ze nie moga , ale czy w tym wypadku cos sie odkrztalcilo ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 oczywiscie ze nie moga , ale czy w tym wypadku cos sie odkrztalcilo ?A od czego zrobiła się ta szczelina? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 yo! jak juz ktos napisal - na glowicy nie ma cisnienia oleju - jest on tam jedynie rozbryzgiwany. Zastosuj dobra twardniejaca mase uszczelniajaca i daj sobie spokoj z napawaniem, planowaniem itd. jezli pomimo tej operacji nadal bedzie sie spod dekla saczyc znajdz inny z odpowiednimi wymiarami. pozdrawiam. szynszyllxtz660 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 wlasnie taki mam plan.jak zacznie rzygać, to będę szukał nowego dekla i tyle. tragedii nie ma, jak trzeba będzie to sie kupi :notworthy: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.