jwolansk Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 A no jest w GSX750. To plugawe swiatełko służy jako "kranik" . Pokazuje co i jak ale jak przystało na elektronikę to lubi sobie w wuja leciec. :flesje: Przeglądałem serwisówke GSX-ów i niewiele tam jest o układzie zasilania GSX750. wskaznik, nie wskaznik, z oleju wali jak ze stacji benzynowej :/ swoją drogą.. moto stoi teraz pod firmą na rogu rzymowskiego i marynarskiej (w wawie :crossy:) moze ktoś pracuje w pobliżu i chcialby powąchać olej? fajnie byloby uslyszeć inną opinię od dwóch dni jak ją postawiłem nic nie ubyło... zastanawiam się czy mi się nic nie przywidziało... A no jest w GSX750. To plugawe swiatełko służy jako "kranik" . Pokazuje co i jak ale jak przystało na elektronikę to lubi sobie w wuja leciec. :crossy: Przeglądałem serwisówke GSX-ów i niewiele tam jest o układzie zasilania GSX750. a swiatełko mam nieczynne akurat :) patrzyłem na wskaźnik, 117km przejechane i poniżej połowy baku, no tak to nawet nie miałem zimą.. schowało się gdzieś ze 2-3 litry minimum. z drugiej strony, jakby wszystko poleciało do oleju to byłoby go tam ku**ewsko dużo, a jest tylko z pół cm więcej w okienku (znowu... precyzyjne określenie to nie jest :/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) pare dni temu Greedo przeczyscil gazniki i sprawdzil kranik- zaworki iglicowe w dobrym stanie, membrana kranika pod bakiem tez bez sladow uszkodzenia, a moto dalej wciaga wache.dzieje sie to czasem, jak na razie- po tych operacjach raz na 10 odpalen. a pisze teraz, zeby przekazac troche refleksji na temat serwisów w PL, poprzedni wlasciciel od ktorego kupilem maszyne w marcu serwisowal ja regularnie w Poland Position, dostalem od pracownika serwisu spis czynnosci serwisowych przez ostatnie 2 lata- w tym roku zimą synchronizowane miał gaźniki, jak sie okazuje nikt nie zadal sobie trudu, aby do nich zajrzec- zerknijcie na zdjecie(czyszczone podobno 2 lata temu, ale ciezko w to uwierzyc patrzac na warstwe syfu i to jak zapieczone byly wszystkie sruby) gaznik po serwisie w poland position rece mi opadly, w tym kraju nie wystarczy, ze koles nie zaluje na serwisie, wymienia na oryginalne, nowe czesci, regularnie wykonuje przeglady, a i tak ktos zrobi mu takie gowno.. :/ Edytowane 15 Lipca 2008 przez jwolansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 rece mi opadly, w tym kraju nie wystarczy, ze koles nie zaluje na serwisie, wymienia na oryginalne, nowe czesci, regularnie wykonuje przeglady, a i tak ktos zrobi mu takie gowno.. :/I dlatego najlepsza inwestycja to nie w serwis, tylko w narzędzia i stół warsztatowy. Jak długo nie ma za dużo "komputeryzacji", wtrysków, itp, to sam jesteś w stanie zadziwiająco dużo zrobić. Podstawa to się nie bać i używać właściwych narzędzi! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 I dlatego najlepsza inwestycja to nie w serwis, tylko w narzędzia i stół warsztatowy. Jak długo nie ma za dużo "komputeryzacji", wtrysków, itp, to sam jesteś w stanie zadziwiająco dużo zrobić. Podstawa to się nie bać i używać właściwych narzędzi! nie kazdy lubi dlubac przy motocyklu tak bardzo jak jezdzic, wiec sugestia nie do konca trafna, druga sprawa gaznik moze wygladac tak po 2 latach, zreszta jest to czasokres w jakim te czynnosc nalezy wykonywacpozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 no dobra chłopakimam ten sam problemtzn problem tkwi w kraniku który jest oczywiście podciśnieniowy ale bez możliwości przeżucenia na rezerwę bądź otwarcia mechanicznego (pozycja pri) nie mogę go rozgryźć kurnawymieniłem zestaw naprawczy (membranka z tłoczkiem, sprężynka) ale kranik dalej zachowuje sie tak samododam że stara membranka jest OK czyli po kolei:kranik montuję do kupy i jest zamknięty -czyli wydawałoby się okale jak zapodam mu podciśnienie (ustami przez wężyk) otwiera się i niby dalej wszystko okjednak gdy przestaję zapodawać podciśnienie skurczybyk się nie chce zamknąćnajpierw myślałem ze może kanalik, który łączy membrankę z ciśnieniem atmosferycznym jest przytkany ale jest drożnytakże tłoczek zamykający się nie przyciera, bo membranka nie powraca nawet gdy wszystko mam rozmontowaneoczywiście membrankę zakładam prawidłowo (drożny kanalik)jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosować może jakąś mocniejszą sprężynkę ale nie wiem czy podciśnienie z króćców ssących będzie wystarczające aby otworzyć kranik Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Ja poleciłem jwolanskowi zastosować na razie doraźne rozwiązanie w postaci kranika na wężyk paliwa. Nie jest to ładne, estetyczne, ale pozwoli sprawdzić kiedy cieknie benzyna z przy okazji zabezpieczy przed wyciekami do oleju. Edytowane 15 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Nie wiem czy ktos to pisal, nie chce mi sie czytac calego tematu. 1. Zaworki iglicowe masz do wymiany2. Zaloz kranik Edytowane 15 Lipca 2008 przez koniaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 I dlatego najlepsza inwestycja to nie w serwis, tylko w narzędzia i stół warsztatowy. Jak długo nie ma za dużo "komputeryzacji", wtrysków, itp, to sam jesteś w stanie zadziwiająco dużo zrobić. Podstawa to się nie bać i używać właściwych narzędzi! teraz tez sam bede to robil, ale chyba po to powinien byc serwis, zeby zrobic to za mnie jesli nie mam ochoty, zwlaszcza autoryzowany danej marki powinien byc wykladnia jakosci :/a czy gazniki moga tak wygladac po 2 latach? ciezko powiedziec co koles tankowal, ale ze 3 sruby byly tak zapieczone, ze trzeba je bylo nacinac, jakby od nowosci nikt ich nie odkrecal Nie wiem czy ktos to pisal, nie chce mi sie czytac calego tematu. 1. Zaworki iglicowe masz do wymiany2. Zaloz kranik nie ma to jak rzetelna rada, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Nie wiem czy ktos to pisal, nie chce mi sie czytac calego tematu.1. Zaworki iglicowe masz do wymiany2. Zaloz kranik to nie eliminuje problemuzaworki mam myślę ok, poziom oleju się nie podnosi ale wiem że kranik jest niesprawny i chcę coś z tym zrobić zanim faktycznie zaworki puszczą Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.