gozdzik77 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 WitamMam problem ze swoją rf900 a dokładnięj z gaźnikami.Sytacja wygląda tak że podczas przyspieszania na drugim biegu moto zaczyna się dusić nie ciągnie z dołu tak jak powinien, jak obroty silnika dochodzą do 4-6 tyś. zaczyna się dziura w gazie ,szarpie,po przekroczeniu 6 tyś motocykl przyspiesza już bardzo dobrze i jest ok. Najbardziej jest to wyczuwalne na dwójce, i troche na trzecim biegu ale mniej.Dodam że wymieniłem świece oczywiście na nowe (przerwa ok.), filtr powietrza K&N, wydech przelotowy,gażniki były czyszczone z synchronizowane i utawione wg serwisówki poziomy paliwa oraz skład mieszanki, wolne obroty ok pracuje bardzo równo, odpala bez żadnych problemów czy jest ciepły czy zimny. Może któryś z szanownych kolegów lub koleżanek na forum miał podobny problem lub wie co może być przyczyną takiego stanu to prosze o pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 WitamMam problem ze swoją rf900 a dokładnięj z gaźnikami.Sytacja wygląda tak że podczas przyspieszania na drugim biegu moto zaczyna się dusić nie ciągnie z dołu tak jak powinien, jak obroty silnika dochodzą do 4-6 tyś. zaczyna się dziura w gazie ,szarpie,po przekroczeniu 6 tyś motocykl przyspiesza już bardzo dobrze i jest ok. Najbardziej jest to wyczuwalne na dwójce, i troche na trzecim biegu ale mniej.Dodam że wymieniłem świece oczywiście na nowe (przerwa ok.), filtr powietrza K&N, wydech przelotowy,gażniki były czyszczone z synchronizowane i utawione wg serwisówki poziomy paliwa oraz skład mieszanki, wolne obroty ok pracuje bardzo równo, odpala bez żadnych problemów czy jest ciepły czy zimny. Może któryś z szanownych kolegów lub koleżanek na forum miał podobny problem lub wie co może być przyczyną takiego stanu to prosze o pomoc Pozdrawiam Witamgazniki jeszcze raz do regulacji, za mala dawka paliwa na srednich, przyczyna moze byc niewalasciwa regulacja po wymianie filtra i wydechu lub zbyt nisko ustawione iglice, zapchany filtr paliwa albo problemy z pompa...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Filtr i wydech był już wcześniej założony i też nie było dobrze tak już motocykl kupiłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 To teraz musisz dokupić zestaw Dyna Jet Stage 1 i zamontować Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Idealne rozwiazanie to stage 1 jet kit z Dynojet. Metoda jaskiniowa ktora mozna sprobowac to ewentualne podniesienie iglic o 0.5-1.0 mm ( mozna uzyc podkladki). Jak silnik sie zachowuje ponizej 2500-3000 obrotow jak dasz tylko troche gazu ?.Jezeli chwilowo sie zadlawia odkrec srube skladu mieszanki dodatkowe 1/4-1/2 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Najtanszym wyjsciem jest zalozyc oryginalny filtr, lub wydech :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 A może zwykła błahostka, gaźniki podczas regulacji nie były odpowiednio wyczyszczone. Ja proponuję rozebrać gaźniki na części pierwsze i porządnie wyczyścić. Jeśli to nie to, zawsze jedna przyczyna wyeliminowana :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 A może zwykła błahostka, gaźniki podczas regulacji nie były odpowiednio wyczyszczone. Ja proponuję rozebrać gaźniki na części pierwsze i porządnie wyczyścić. Jeśli to nie to, zawsze jedna przyczyna wyeliminowana :banghead: Ta błahostka to nieodpowiedni profil iglic w gaźnikach a reszta jest OK. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Idealne rozwiazanie to stage 1 jet kit z Dynojet. Metoda jaskiniowa ktora mozna sprobowac to ewentualne podniesienie iglic o 0.5-1.0 mm ( mozna uzyc podkladki). Jak silnik sie zachowuje ponizej 2500-3000 obrotow jak dasz tylko troche gazu ?.Jezeli chwilowo sie zadlawia odkrec srube skladu mieszanki dodatkowe 1/4-1/2 obrotu. Przy minimalnym uchyleniu gazu tak do 2500 obrotów jest w miare ok. Bez obciążenia na luzie wkręca się na obroty b. płynnie. iglice są prawdopodobnie orginalne nie wykazują oznak b. dużego zużycia. Edytowane 1 Lipca 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ingerowałeś w poziom , czyli wyginałeś blaszki w pływakach ? Czy nie było potrzeby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Ingerowałeś w poziom , czyli wyginałeś blaszki w pływakach ? Czy nie było potrzeby ? tak zmieniałem poziom paliwa w komorach pływakoych, był za wysoki poziom paliwa o jakieś 3mm.ustawiłem tak jak podaje instrukcja serwisowa (zmniejszyłem poziom) powiem szczerze ze jest gożej niż było,śrubki od składu mieszanki były też wykręcone o jeden obrót więcej niż podaje instrukcja,ustawiłem je tak jak powinny być. No i nie było dobrze przed regulacją (szarpał) a teraz jest jeszcze gorzej (szarpie i sie dławi w niskim zakresie obrotów). Edytowane 1 Lipca 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Panowie posłuchajcie Piotra Dudka,a regulowanie gaźników po wymianie wydechu i filtra bez pomiaru spalin to trochę hmmmm jak to by nazwać ............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Napisalem ci juz na Scigaczu w ktora strone isc, jak chcesz to robic bez ladowania sie w koszty, jak kasa jest to rada Piotra jest najlepsza, czyli Stage1. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 No to przypuszczam , że rozregulowałeś pływaki . Pewnie odwróciłeś do góry nogami , zmierzyłeś i wyszło że za dużo . W tym haczyk , że wygodniej ustawić na boku , lekko tylko przechylić w stronę na "do góry nogami " Takie ustawienie ma na celu żeby blaszka pływaka tylko dotknęła iglicy , nie zciskając jej amortyzatorka . Ma tylko dotykac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) No to przypuszczam , że rozregulowałeś pływaki . Pewnie odwróciłeś do góry nogami , zmierzyłeś i wyszło że za dużo Tak odwróciłem do góry nogami.cenna rada sprawdze jeszcze na boku tak żeby blaszki lekko dotykały zaworków. Dziś założyłem nowy standardowy filtr powietrza i podniosłem o jedeno nacięcie iglice (ustawienia fabryczne), i poblemy znikneły wszystko jes ok. suzuki wkręca się już dobrze od samego dołu obrotów,nie szarpie, nie muli się. Jest tak jak być powinno. Dziękuje wszystkim kolegom z forum za szybką i konkretną pomoc w rozwiązaniu mojego probemu! Edytowane 2 Lipca 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.