Skocz do zawartości

gaźniki rf900


gozdzik77
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem ze swoją rf900 a dokładnięj z gaźnikami.

Sytacja wygląda tak że podczas przyspieszania na drugim biegu moto zaczyna się dusić nie ciągnie z dołu tak jak powinien, jak obroty silnika dochodzą do 4-6 tyś. zaczyna się dziura w gazie ,szarpie,

po przekroczeniu 6 tyś motocykl przyspiesza już bardzo dobrze i jest ok.

Najbardziej jest to wyczuwalne na dwójce, i troche na trzecim biegu ale mniej.

Dodam że wymieniłem świece oczywiście na nowe (przerwa ok.), filtr powietrza K&N, wydech przelotowy,

gażniki były czyszczone z synchronizowane i utawione wg serwisówki poziomy paliwa oraz skład mieszanki, wolne obroty ok pracuje bardzo równo, odpala bez żadnych problemów czy jest ciepły czy zimny.

 

Może któryś z szanownych kolegów lub koleżanek na forum miał podobny problem lub wie co może być przyczyną takiego stanu to prosze o pomoc

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem ze swoją rf900 a dokładnięj z gaźnikami.

Sytacja wygląda tak że podczas przyspieszania na drugim biegu moto zaczyna się dusić nie ciągnie z dołu tak jak powinien, jak obroty silnika dochodzą do 4-6 tyś. zaczyna się dziura w gazie ,szarpie,

po przekroczeniu 6 tyś motocykl przyspiesza już bardzo dobrze i jest ok.

Najbardziej jest to wyczuwalne na dwójce, i troche na trzecim biegu ale mniej.

Dodam że wymieniłem świece oczywiście na nowe (przerwa ok.), filtr powietrza K&N, wydech przelotowy,

gażniki były czyszczone z synchronizowane i utawione wg serwisówki poziomy paliwa oraz skład mieszanki, wolne obroty ok pracuje bardzo równo, odpala bez żadnych problemów czy jest ciepły czy zimny.

 

Może któryś z szanownych kolegów lub koleżanek na forum miał podobny problem lub wie co może być przyczyną takiego stanu to prosze o pomoc

 

Pozdrawiam

 

Witam

gazniki jeszcze raz do regulacji, za mala dawka paliwa na srednich, przyczyna moze byc niewalasciwa regulacja po wymianie filtra i wydechu lub zbyt nisko ustawione iglice, zapchany filtr paliwa albo problemy z pompa...

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealne rozwiazanie to stage 1 jet kit z Dynojet.

 

Metoda jaskiniowa ktora mozna sprobowac to ewentualne podniesienie iglic o 0.5-1.0 mm ( mozna uzyc podkladki).

 

Jak silnik sie zachowuje ponizej 2500-3000 obrotow jak dasz tylko troche gazu ?.Jezeli chwilowo sie zadlawia odkrec srube skladu mieszanki dodatkowe 1/4-1/2 obrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zwykła błahostka, gaźniki podczas regulacji nie były odpowiednio wyczyszczone. Ja proponuję rozebrać gaźniki na części pierwsze i porządnie wyczyścić. Jeśli to nie to, zawsze jedna przyczyna wyeliminowana :banghead:

 

Ta błahostka to nieodpowiedni profil iglic w gaźnikach a reszta jest OK.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealne rozwiazanie to stage 1 jet kit z Dynojet.

 

Metoda jaskiniowa ktora mozna sprobowac to ewentualne podniesienie iglic o 0.5-1.0 mm ( mozna uzyc podkladki).

 

Jak silnik sie zachowuje ponizej 2500-3000 obrotow jak dasz tylko troche gazu ?.Jezeli chwilowo sie zadlawia odkrec srube skladu mieszanki dodatkowe 1/4-1/2 obrotu.

 

 

 

Przy minimalnym uchyleniu gazu tak do 2500 obrotów jest w miare ok.

Bez obciążenia na luzie wkręca się na obroty b. płynnie.

 

 

 

iglice są prawdopodobnie orginalne nie wykazują oznak b. dużego zużycia.

Edytowane przez gozdzik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ingerowałeś w poziom , czyli wyginałeś blaszki w pływakach ? Czy nie było potrzeby ?

 

tak zmieniałem poziom paliwa w komorach pływakoych, był za wysoki poziom paliwa o jakieś 3mm.

ustawiłem tak jak podaje instrukcja serwisowa (zmniejszyłem poziom) powiem szczerze ze jest gożej niż było,śrubki od składu mieszanki były też wykręcone o jeden obrót więcej niż podaje instrukcja,ustawiłem je tak jak powinny być. No i nie było dobrze przed regulacją (szarpał) a teraz jest jeszcze gorzej (szarpie i sie dławi w niskim zakresie obrotów).

Edytowane przez gozdzik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przypuszczam , że rozregulowałeś pływaki . Pewnie odwróciłeś do góry nogami , zmierzyłeś i wyszło że za dużo . W tym haczyk , że wygodniej ustawić na boku , lekko tylko przechylić w stronę na "do góry nogami " Takie ustawienie ma na celu żeby blaszka pływaka tylko dotknęła iglicy , nie zciskając jej amortyzatorka . Ma tylko dotykac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przypuszczam , że rozregulowałeś pływaki . Pewnie odwróciłeś do góry nogami , zmierzyłeś i wyszło że za dużo

 

Tak odwróciłem do góry nogami.

cenna rada sprawdze jeszcze na boku tak żeby blaszki lekko dotykały zaworków.

 

 

 

Dziś założyłem nowy standardowy filtr powietrza i podniosłem o jedeno nacięcie iglice (ustawienia fabryczne), i poblemy znikneły wszystko jes ok. suzuki wkręca się już dobrze od samego dołu obrotów,nie szarpie, nie muli się. Jest tak jak być powinno.

 

Dziękuje wszystkim kolegom z forum za szybką i konkretną pomoc w rozwiązaniu mojego probemu!

Edytowane przez gozdzik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...