V12 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 witamkumpel bez myślnie rozkecił swoja Wilge 50 silnik baotian 4T i nie zaznaczył faz rozrzadu i prosi mnie zebym mu to złozył wiec pytam sie szanownych kolegów jak najprosciej tam ustawic zawory sa jakies znaki jesli tak to gdziepozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Szukaj w necie manuala Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Nie ma znaków ? Tak na prawde wystarczy śrubokręt i podstawowa wiedza z działania silnika 4T. Singiel z jednym wałkiem rpzrządu to bułka z masłem. Kumplowi pogratuluj bystrości, o tym sie myśli przed a nie po (tak samo jak z antykoncepcją :smile:) Pawel Edytowane 30 Czerwca 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 W tym silniku są znaki ale dla rozgarniętych mechaników ale podejrzewam, że Twój kolega potrafi zepsuć nawet kulkę z łożyska a co dopiero tak skomplikowany silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 mysle ze to chinska 1 razowka , tzn raz rozkrecisz i juz nie zlozysz bo elementny przestana pasowac do siebie:) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Częściowo rozbierałem taki silnik z hawka na pewno masz znaki na kole magnesowym względem znaku na karterze musisz znaleźć ten oznaczony "T" Na kole łańcuchowym wałka rozrządu powinny być znaki które mają być równolegle z głowicą (przynajmniej Knighty tak mają tu powinno być podobnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 mysle ze to chinska 1 razowka , tzn raz rozkrecisz i juz nie zlozysz bo elementny przestana pasowac do siebie:) Jesteś w wielkim błędzie. Silniki Barton są wykonywane z większą precyzją niż silniki fiuta 126p tylko niektórzy zapominają o zastosowaniu tego pojazdu nie mówiąc już o okresowym jego serwisowaniu.Wymiana oleju co 1000km a nie wtedy jak silnik staje z górki i już dawno jest zatarty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Co 1000km? Czy to pomyłka i miało być "co 10000km"? Jeżeli to nie pomyłka do bardzo często jak na wozidełko niewyczynowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Co 1000km? Czy to pomyłka i miało być "co 10000km"? Jeżeli to nie pomyłka do bardzo często jak na wozidełko niewyczynowe. Ten silnik to konstrukcja sprzed ponad 30 lat i nie posiada filtra oleju a wał jest osadzony na łożyskach.Pierwsza wymiana oleju po 300km i następne co 1000km.Jeżeli taka sytuacja jest drażniąca to należy kupić najnowszy motorower firmy Honda Zoomer bo w nim wymiany robi się o wiele rzadziej :icon_mrgreen: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 najciekawsze jest dotarcie tego :notworthy: 0−300km, maksymalnie 25 km/h, ciągły czas pracy silnika do 1 godziny300−1000, 35 km/h, 2 godziny1000−2000, 40 km/h, 3 godzinyPowyżej 2000 dopuszczalna prędkość Bez ograniczeń czyli 43km/h (odblokowane czasem zamykają licznik 80km/h ale wiadomo musi konkretnie zawyżać) Wyobrazić sobie 15 trasek po 20km z średnią prędkością 20km/h ja bym pisał do władz o czasowe pozwolenie jazdy po ścieżkach rowerowych i chodnikach :icon_question: bo inaczej by szło po tych 300km wylądować u psychiatry :rolleyes: I takim mułem włączać się do ruchu... można się poczuć jak kierowca starej ciężarówy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Jak na razie jazda skuterem w naszym kraju nie jest obowiązkowa. (na razie :) )Mamy demokrację (podobno) i jak nie lubisz to nie musisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 a on ma chłodzenie wentylatorem czy po prostu wiatrem :) ?? I takim mułem włączać się do ruchu... można się poczuć jak kierowca starej ciężarówy no ja też sobie nie wyobrażam.....z tego co wiem w dotarciu chodzi że na długi okres nie utrzymywać maksymalnych obrotów silnika bo wskutek ciepła może tłok spuchnąc (no może innaczej w silnikach dezametu czy jawa223 zawsze spuchnie :) ) więc może możesz na te kilka sekund dać gaz do oporu żeby ruszyć :icon_razz: ??bo jeśli masz odkręcić gaz na 1/10 i czekać aż sprzęgło odśrodkowe załapie to w instrukcji powinni napisać zabrania sie wyjeźdzania z dróg podporządkowanych gdzie nie ma sygnalizacji świetlnej na dotarciu :icon_razz: a ta wymiana oleju tragedia to już w romecie 777 robionym perfidnie w chinach(silnik pewnie ten sam co w scooty czy super turbo za 2000 z biedronki) jest co 2.5tys km a silnik nie cieszy sie najlepsza opinią ..... tu nie chodzi o to że ma mieć start jak fullcross ale w ruchu miejskim potrzebny jest kop przy ruszaniu bo są ludzie którzy ci z premedytacja wjadą w 4 litery jak za wolno wyjedziesz (a co im szkodzi, twoja wina nieustąpiłes pierwszeństwa przejazdu) bo inaczej by szło po tych 300km wylądować u psychiatry eek.gif ogara 200 też sie dociera 500km z max 35km/h na 3 biegu(dane z instrukcji obsługi) ja już 3 dotarłem i żyje :cool: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 a on ma chłodzenie wentylatorem czy po prostu wiatrem D.gif ?? wiatrakiem oczywiście jak wyobrazić sobie inaczej w squcie z wyjątkiem Simsona CytatI takim mułem włączać się do ruchu... można się poczuć jak kierowca starej ciężarówy no ja też sobie nie wyobrażam.....z tego co wiem w dotarciu chodzi że na długi okres nie utrzymywać maksymalnych obrotów silnika bo wskutek ciepła może tłok spuchnąc (no może innaczej w silnikach dezametu czy jawa223 zawsze spuchnie D.gif ) więc może możesz na te kilka sekund dać gaz do oporu żeby ruszyć D.gif ??bo jeśli masz odkręcić gaz na 1/10 i czekać aż sprzęgło odśrodkowe załapie to w instrukcji powinni napisać zabrania sie wyjeźdzania z dróg podporządkowanych gdzie nie ma sygnalizacji świetlnej na dotarciu D.gif Tu nie chodzi tylko o docieranie, to jest chiński czterosuw 50ccm, rower go wyprzedzi na starcie danie gazu do oporu niewiele pomoże dezamety i jawki przycierają się od kąd nie ma oryginalnych części z prawdziwego zdarzenia tylko tania prywaciarska podróba zrobiona tak żeby jak najładniej wyglądać na półce w sklepie a ta wymiana oleju tragedia to już w romecie 777 robionym perfidnie w chinach(silnik pewnie ten sam co w scooty czy super turbo za 2000 z biedronki) jest co 2.5tys km a silnik nie cieszy sie najlepsza opinią ..... Mówisz tragedia ja mam w XL600R zmieniać co 3tys to jest 3-4 msc w XR jeżdżonym w terenie co 1,5tys... ogara 500km 35km/h a chińczyka docierasz 2kkm i 35km/h nie 500 tylko 700km a to nie całe docieranie Więc jak widzicie wlekący się skuter nie śmiejcie się że się boi jeździć on dociera :icon_rolleyes: Myślę że nie da się prawidłowo dotrzeć silników mniejszych niż 125-250 ccm w ruchu ulicznym, przy dużym ruchu dość często jest potrzeba przyspieszeń i prędkości daleko wyższych niż osiągniętych docieraną 50ccm, jak by się uprzeć i jeździć wg instrukcji to można nieźle zdenerwować innych, siebie być strąbionym i mieć ciągle wymuszane pierwszeństwo o to mi chodziło i taki scenariusz 15dni a potem kolejne 700km 10km/h szybciej na pocieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 najciekawsze jest dotarcie tego :icon_mrgreen: 0−300km, maksymalnie 25 km/h, ciągły czas pracy silnika do 1 godziny300−1000, 35 km/h, 2 godziny1000−2000, 40 km/h, 3 godzinyPowyżej 2000 dopuszczalna prędkość Bez ograniczeń czyli 43km/h (odblokowane czasem zamykają licznik 80km/h ale wiadomo musi konkretnie zawyżać) Wyobrazić sobie 15 trasek po 20km z średnią prędkością 20km/h ja bym pisał do władz o czasowe pozwolenie jazdy po ścieżkach rowerowych i chodnikach :icon_rolleyes: bo inaczej by szło po tych 300km wylądować u psychiatry :icon_mrgreen: I takim mułem włączać się do ruchu... można się poczuć jak kierowca starej ciężarówy A teraz napisz z którego palca wyssałeś taką instrukcję docierania skutera ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 To się nazywa instrukcja obsługi XINLING XL50 to jest ten sam skuter co Wilga, Hawk i jak wiadomo wiele innych http://img370.imageshack.us/img370/9960/do...hinczykaja5.jpg całość zajmuje 8,65MB "Bardzo prosimy przed rozpoczęciem eksploatacji o uważne przestudiowanie niniejszej instrukcji obsługi skutera XINLING produkcji Jiangsu Xinling Motorcycle Co Ltd, którego wyłącznym importerem na teren Rzeczpospolitej Polskiej jest firma FUHP Jarecki sp. z o.o. 34−600 Limanowa, Mordarka tel. 018−3370040. Prosimy także o dokładne przestudiowanie warunków gwarancyjnych zawartych w Książce Gwarancyjnej.Dzięki temu zapoznają się Państwo ze sposobem działania, eksploatowaniaoraz konserwacji pojazdu.Jest to niezmiernie istotne dla bezpiecznej i bezawaryjnej jazdy." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.