aponte Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Strzałka. Pomocy. Powiedzcie mi jak się reguluje sprzęgło hudrauliczne bo wrednota zaczyna mi ciągnąć, ale dziwne że w przedziale 3,4 bieg. W...wia mie to bo jak mam jakiegoś katamrana wyprzdzić to mi wyje. A przedtem to musiałem zaprzeć się kolanami o bak aż z niego kapało bo by mnie zerwało z siedznia takie miał dowalenie. Niekóre plastiki dostawały w dupę na starcie aż widziałem i wielkie gały z pod ich kasków. Może to już tarcze do d...py? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 z tego co mi się zdaje to hydrauliczne sprzęgło nie ma możliwości regulacji. jeśli ci się ślizga przy odkręcaniu to znak że tarcze trzeba wymienić może sprężyny. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Szczegółów w Vulcanie nie znam, ale jest jeszcze regulacja sprzęgła w koszu sprzęgła, a dokładnie tego popychacza co odsuwa tarcze.Sprawdź grubość tarcz i długość sprężyn wg. serwisówki. Może tutaj będzie jakieś clue..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) WitamTwoje sprzeglo sie slizga a nie ciagnie, najprawdopodobniej zuzyte tarcze lub tarcze plus sprezynypozdrawiam Edytowane 18 Czerwca 2008 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 A czy kiedykolwiek wymieniałeś płyn hamulcowy w pompie sprzęgła ?Bo jak nie to masz rozwiązanie, płyn z biegiem czasu absorbuje wodę i pod wpływem temperatury zwiększa się jego objętość a jednocześnie tłoczek luzuje tarcze sprzęgłowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponte Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 A czy kiedykolwiek wymieniałeś płyn hamulcowy w pompie sprzęgła ?Bo jak nie to masz rozwiązanie, płyn z biegiem czasu absorbuje wodę i pod wpływem temperatury zwiększa się jego objętość a jednocześnie tłoczek luzuje tarcze sprzęgłowe.Ok. Dzięki za rady. Postaram sie wymienić płyn. Jak nie pomoże to rozkręce i zobaczę na te tarcze. Ciekawe jakiej grubości powinny być w min.? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 troche dziwne ze tylko na 3,4 biegu! jestes pewien ze to sprzegło? mogą to byc rownie dobrze gazniki! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Ok. Dzięki za rady. Postaram sie wymienić płyn. Jak nie pomoże to rozkręce i zobaczę na te tarcze. Ciekawe jakiej grubości powinny być w min.? :biggrin:Takiej jak w serwisówce napisali. Podstawa - kupujesz moto i spędzasz następny wieczór w necie szukając serwisówki. A potem dopiero go rejestrujesz, czy co tam trzeba.. :D Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponte Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Takiej jak w serwisówce napisali. Podstawa - kupujesz moto i spędzasz następny wieczór w necie szukając serwisówki. A potem dopiero go rejestrujesz, czy co tam trzeba.. ;)No jak byś znalazł do vn 1500 z 2000r. serwisówkę po polsku to chętnie ją odkupię. :banghead: troche dziwne ze tylko na 3,4 biegu! jestes pewien ze to sprzegło? mogą to byc rownie dobrze gazniki!No mnie to też zastanawia, że na tych biegach. Nie miałem wczesniej takiego problemu. Od kiedy dałem "fachowcom" we wrocku z ul. Żegiestowskiej z Yamahy Motorland to zauważyłem takie niedomaganie. A to napewno nie gaźnik. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 No jak byś znalazł do vn 1500 z 2000r. serwisówkę po polsku to chętnie ją odkupię. :flesje:No mnie to też zastanawia, że na tych biegach. Nie miałem wczesniej takiego problemu. Od kiedy dałem "fachowcom" we wrocku z ul. Żegiestowskiej z Yamahy Motorland to zauważyłem takie niedomaganie. A to napewno nie gaźnik. :icon_mrgreen: serwisowki sa po angielsku i z takiej nalezalo skorzystac, po polsku nie ma prawie do zadnych motocykli... zawsze tak jest ze objawy slabego sprzegla "slizganie" zaczynaja sie na najwyzszych biegach czyli wtedy gdy silnik ma najwieksze opory do pokonania przy przeniesieniu mocy przez sprzeglo na skrzynie biegow...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 no to wlasnie dlaczego slizga sie niby tylko na 3,4 biegu? powinno sie slizgac najbardziej na ostatnim biegu-co? predkosc max powinna spasc-jest tak u ciebie? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponte Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 no to wlasnie dlaczego slizga sie niby tylko na 3,4 biegu? powinno sie slizgac najbardziej na ostatnim biegu-co? predkosc max powinna spasc-jest tak u ciebie?Nie prędkośc max jest taka sama w granicach 185-190. A on ma tylko 4 biegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 To jest poczatek slizgania, czujesz jak ci sie slizga przy przyspieszaniu, ale jeszcze daje rade jak sie rozpedzi.Za jakis czas podpalisz tarcze i przekladki i przestanie osiagac szybkosc.Radze zmienic plyn i profilaktycznie zajrzec do sprzegla, czy czasem tarcze nie zciemnialy, zmierzyc wysokosc stosu tarcz i porownac z serwisowka. Adam M.PS. Ernest nie wprowadzaj zamieszania, czytaj a nie pisz - chyba ze masz problem z moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 absolutnie nie mam takiego zamiaru Adamie-poprostu mam podobny problem, tarcze obejrzałem-porównałem z serwisówką i wszystko powinno byc ok a nie jest! zmieniłem spręzyny na nowe i dalej to samo! tylko na 3 biegu jest jakby taki strzał obrotów od 7 do 9 tys potem obroty spadają znowu do 7 i dalej idzie juz normalnie-nawet do odciecia! na 1,2,4,5,6 biegu idzie normalnie! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponte Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) To jest poczatek slizgania, czujesz jak ci sie slizga przy przyspieszaniu, ale jeszcze daje rade jak sie rozpedzi.Za jakis czas podpalisz tarcze i przekladki i przestanie osiagac szybkosc.Radze zmienic plyn i profilaktycznie zajrzec do sprzegla, czy czasem tarcze nie zciemnialy, zmierzyc wysokosc stosu tarcz i porownac z serwisowka. Adam M.PS. Ernest nie wprowadzaj zamieszania, czytaj a nie pisz - chyba ze masz problem z moto. :P :D :bigrazz: Dzięks Edytowane 21 Czerwca 2008 przez aponte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.