Skocz do zawartości

Ancymon

Forumowicze
  • Postów

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Menczywoda

Osobiste

  • Motocykl
    Dziaponski
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Ancymon

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Piszesz że motocykl po wciśnięciu sprzęgła i wbiciu jedynki rwie do przodu i gaśnie to żeby nie szarpać się z nim , wprawiasz sprzęta w ruch tak żebyś kulał się na jedynce i wtedy możesz spróbować zwiekszyć obroty i próbować zatrzymać motocykl z wciśniętym sprzęgłem i tak kilka razy , oczywiście olej ma być rozgrzany przynajmniej do 80 stopni żeby , jeżeli nie masz możliwości rozgrzać silnika do takich temperatur to ciężko będzie to rozruszać . Gume możesz też obrócić kilka razy niech się dotrze sprzęgło . Oglądnij jeszcze czy przy wciskaniu sprzęgła wysprzęglik siedzi ciasno . Nie jestem żaden alfaromeo ;) po prostu mam doświadczenie praktyczne akurat w tym temacie i chyba na to wygląda że większe od ciebie , albo poprostu zapomniałeś jak to wszystko działa , sprzęgło w sv nie różni się niczym innym od typowego sprzęgła w większości japońskich motocykli BA działa na tej samej zasadzie co w WSK wyobrażasz to sobie :) . A jeszcze do twojego pytania to spalenie lacza to jedyny sposób żeby w miare bezpiecznie i pod kontrolą zadziałać na sprzęgło siłą która przetrze tarcze . Nigdy takich wywodów nie pisałem ale od miesiąca mam paznokcie czyste i mnie nosi .
  2. Dzikowski tak czytam te twoje posty i sie zastanawiam czasami czy ty motocykle to na jutubie oglądasz czy oco chodzi , czasami piszesz jak byś się znał naprawdę fachowo słowo w słowo a czasami piszesz jak byś się zerwał z forum rowerowego , opona i klocki się zużyją i jeszcze mam coś odkupić (dzieci w podstawówce tak do siebie rozmawiają, odkupujesz albo jestes u pani ) ? czytasz to co piszesz ? , przecież te elementy mają trwałość liczoną w kilkuset takich cyklach i to w o wiele surowszych warunkach . I następny specjalista nie wiesz co się dzieje ze sprzęgłem po długim postoju to po co komentujesz głupio . Najpierw wam wytłumaczę koty co się dzieje ze sprzęgłem po długim postoju , otóż warunki jakie panują między przekładkami a tarczami sprawiają że wzystko się skleja dosłownie wulkanizuje , po tak długim postoju jak wciśniesz sprzęgło to albo się rozejdzie ok albo na przekładkach zostanie trochę materiału z tarczy , czasami dochodzi rdza na przekładkach w skutek czego przekładka robi się o wiele grubsza i lekko trze o tarcze nawet po wysprzęgleniu . Do tego dochodzi stary olej kóry potrafi zaschnąć i dopóki coś nie zeskrobie tej warstwy albo nowy olej go nie wypłucze to nie zejdzie. Jedyne wyjście to wymusić tarcie na tych elementach a najlepie i najszybciej się to robi jeżeli jeden element stoi a drugi się kręci z większą prędkością czyli albo strzelasz ze sprzęgła jak do palenia gumy albo albo kulasz wciskasz sprzęgło zaciskasz tylni hamulec , po takim zabiegu sprzęgło działa dobrze albo zaczyna się ślizgać bo czas zrobił swoje i tarcze się zużyły , czasami dochodzi jeszcze ta rdza na przekładkach i one też swoje robią . Można by odrazu rozkręcić i wymienić całe nowe sprzęgło ale po co jak wszystko działało przed odstawieniem silnika zresztą tak działają naciągacze naprawiacze wymień wszystko na nowe a stare części do szuflady umyć i opchnąć jako nowe następnemu .
  3. A ty jak byś się czuł jakbyś tyle czasu nie prostował kręgosłupa , musisz rozruszać to sprzęgło , spróbuj spalić gume w locie , postrzelaj ze sprzęgła , sprubuj zadusic kilka raazy silnik tylnym hamulcem i powinno być ok
  4. www.megazip.ru , ogólnie to lepiej ci będzie kupić kompletny silnik niż składać z części
  5. Załóż se łańcuchy ale wzdłuż bierznika , nie szarpią tak i mozna driftować :)
  6. No dobra temat był o zakupie motocykla , także piszcie na temat albo walnijcie szklaneczke na rozluźnienie .Popatrz na : DT 125 RE , WR 125 , EXC 125 , starszych klocków nie warto brać bo są zazwyczaj styrane i trzeba potem dokładać i oczywiście szukaj takich "zablokowanych" ;) . Jak lubisz czasami wyszaleć się i poświrować po jakiś lasach albo nieuzytkach to czterowsuwa sobie odpuść .
  7. Zapiekło sie na lewym łożysku spróbuj podgrzać i ostudzić tak jak ci koledzy radzą , psikasz jakimś psikadłem ? jak nie to obowiązkowo i weż kogoś do pomocy żeby ci zaparł wahacz przy strzale , tak samo jak chcesz mimośród wyciągnąć to grzej pryskaj i prubuj rozruszać , ale bez prasy będzie ciężko i możesz pokancerować krawędzie .
  8. Rok produkcji , stan mechaniczny i wizualny i przebieg podaj to ci powiem .
  9. Tego nie pomalujesz , zastanow sie dobrze ,
  10. Szukasz motura np tutaj https://www.megazip.ru/ i tam są podane wszystkie ważne dla ciebie informacje .
  11. Nóż się w kieszeni otwiera jak człowiek zarabiający w polsce widzi te ceny ;(
  12. Jeżeli chodzi o jazde w terenie to najlepiej popatrzeć czym i jak przerobionym jeżdżą leśne ludziki ,umnie jak mają frontere to tylko podniesione na dużych kołach .
  13. Możliwe że ktoś rozwiercił wcześniej bo głowica była robiona , gość pewnie ci dorobi na wymiar .
  14. Nowy wał zamiennik ma luz góra dół na korbowodzie ? dobrze rozumiem ?
  15. Motul taki sobie ? w porównaniu do jakiego oleju ? Podróby to chyba przy kupnie w opakowaniach zastępczych albo na litry z beczki , jeszcze mi się nie zdazyło żebym kupił jakis podejrzany olej fabrycznie zapakowany , a może tylko tak z plotek to się wyniosło ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...