Dawno temu skonczylem przygode z cruiserami, do tej pory, przez ostatnie 15 lat turystyki albo dual sports wiec jak 2 lata temu kupilem Road Stara to mialem mala zagwozdke z wydechami. Puste ryczace itd. No ale tutaj przeglad czyli MOT robisz u typa co serwisuje motocykle, robi naprawy itd wiec jak pojechalem na pierwsze MOT po zakupie to troche .... ale i wydechy przeszly i ledowe kierunki przeszly mimo ze homologacje mialy z dupy. Od tej pory zupelnie mnie to nie obchodzi. O ile np do GSa nie cuduje z jakimis przerobkami, zreszta co przerabiac w GSie, to w Road Starze nie mam dylematow.
Co do luzu, pewnie ktos sie nie zgodzi ale ani mnie ani znajomych nikt nigdy nie pytal o jakiegolwiek legalizacje, pozwolenia wiec po co sie wychylac? Najwazniejszy jest przeglad i jesli na nim cos przechodzi to znaczy ze legalne i tyle. Pamietam rozmowy z forum, wiele lat temu jak srano ogniem iz cos nie ma homologacji i co jesli policja zatrzyma na drodze w Polsce, Tutaj to tak jak na razie nie dziala, policja nie zatrzymuje bo raz ciezko spotkac takich, dwa zatrzymuja jak nie masz MOT, ubezpieczenia lub road taxu a to se sprawdza po rejestracji jak ja odczytaja. Wiec nie maja powodu zatrzymac. Masz kierunki? Masz. Dziajaja? Dzialaja. Przeszlo MOT? Tak. No to legalne. Wszystko inne tak samo. Ot i tyle.