Szkoda, ze nie spytales z ktorego roku najlepiej brac. Masz jakis dowod, ze kosz sprzegla zostal juz zmieniony ?
Hamulce wyposazone w servo, sa b. spektakularne w dzialaniu choc w modelu
servo poszlo sie ......... i zamontowanom konwencjonalna pompe ktora hamuje troszeczke bardziej efektywnie.
W jakim kolorze ? Jaki kolor felg ?
no to dobrej jazdy zycze a jak sie wjezdzisz, to melduj na bierzaco ! 🤣
@Damian 85 Bez foty sie nie liczy ! 🤣
Mi tam XX pasowal, ale fakt, ze wtedy ciut mlodsiejszy bylem 🤣
Najwiekszy mankament tego motura to wlasnie brak ABS'u ! I fakt, grzeje sie niesamowicie !
😉
No i skończyło się na BMW K 1200S (2006) z ABS (tutaj już słowa @ks-rider krążyły w głowie o tym, że nie warto ryzykować - a do takiego sprzętu ABS się przyda).
Na razie zrobione trochę ponad 100 km, hamulce ma niezłe.
Ale ja nie będę tu dyskutował na temat olejów. Masz wyżej na zdjęciu podaną tabelkę dopuszczalnych olejów do tego modelu motocykla i jest tam jak byk 20W50 przy eksploatacji motocykla w temperaturach powyżej -10 stopni aż do upalnych temperatur. Inżynierzy projektujący ten silnik taki olej dopuścili i tyle w tym temacie. Jak chcesz pytać dlaczego to nie pisz do mnie tylko do Honda Motor Co. Ltd. i im zadawaj filozoficzne pytania.
Dokładnie, sprzedaj swój, kupisz sobie karnet na całe lata w komunikacji miejskiej - coś tam wspominałeś, że znasz już rozkłady, same plusy. : )
Hmm, pozycja podobno bardzo podobna do CBR 600 F4 - na motobandzie była nawet recenzja gościa, który wcześniej jeździł F4 i mówił, że odczucia bardzo podobne, tylko maszyna większa i dużo mocniejsza.
Dupe trzeba przewieźć na tym i się przymierzyć.
Będzie, ale nie dla Ciebie.
CBR 1100XX - chyba na tym się skończy na razie, mam dwie sztuki na oku.
I tak 95% czasu pewnie będę spędzał na asfalcie, więc nie ma sensu kupować czegoś w stylu off-road, aby sobie przejechać ścieżką leśną lub polną - takie rzeczy to skuterem można zrobić nawet.
A Chopperek jeszcze poczeka. Trochę pobrykałem i mi wystarczy.