Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/11/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sam możesz sprawdzić wężyki idące do kolektora ssącego i gumy łączące airbox z przepustnicami. Czy nie są popękane i sparciałe. Resztę tematów, które wymienił Adam bym zostawił na regulację gaźników. Ktoś kto dobrze ogarnia gaźniki, przy czyszczeniu i regulacji powinien zauważyć, że coś jest nie tak i zlokalizować przyczynę problemów.
    1 punkt
  2. To niewele da, jako ze gazniki podcisnieniowe potrzebuja okreslonej masy powietrza z ktora wspolpracuja, stad pudlo fitra powietrza o okreslonej pojemnosci jest konieczne by motocykl pracowal dobrze w calym zakresie obrotow. Drugi poblem to pusty wydech. Ktos kto go oproznil nie slyszal pewnie o zjawikach falowych wplywajacych na prace i moc silnika. Szczegolnie w silnikach ze sportowa charakterystyka rozrzadu i dlugim czasem w ktorym zarowno zawory wydechowe jak sssace pozostaja otwarte ( valves overlapping ). Ale jak Bimbak napisal nie ma to wplywu na nierowne wolne obroty, tam jak sadze moga byc przecieki powietrza do ukladu wolnych, czy wogole do gaznikow w 20 letnim sporcie dosc czesty problem jak sadze.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...