Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

odrazu pytam czy xb 12 Ss lighting long zawsze jak jest zimny tak dziwnie chodzi tzn obroty wariuja chodzi jak traktor a jak dostanie temperatury też pracuje nierówno pewnie powiecie że tak mają ale to mi sie niepodoba

aha moze ktoś ma serwisówke hetnie skorzystam

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

odrazu pytam czy xb 12 Ss lighting long zawsze jak jest zimny tak dziwnie chodzi tzn obroty wariuja chodzi jak traktor a jak dostanie temperatury też pracuje nierówno pewnie powiecie że tak mają ale to mi sie niepodoba

aha moze ktoś ma serwisówke hetnie skorzystam

pozdro

 

NULLEK, jesteś z Wolsztyna, do Poznania masz nie daleko, albo jedź albo skontaktuj się przez ich stronę internetową - jeden z jeźdźców Black Rider takim jeźdźi - nie pamiętam jego ksywki, chyba zwą go MŁODY ale nie pamiętam dokładnie.

 

http://www2.blackrider.com.pl/

 

Tutaj masz ich stronkę.

Edytowane przez Patriko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie chodzi jak sieczkarnia- zreszta i tak nieco lepiej jak typowy H-D- nie ma porownania do jakiejkolwiek japonii, ze o Ducu nie wspomne...coz taki urok sprzeta i jak komu sie nie podoba- czem predzej sie go pozbywa...

Pozdr. Janek Klekot 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie chodzi jak sieczkarnia- zreszta i tak nieco lepiej jak typowy H-D- nie ma porownania do jakiejkolwiek japonii, ze o Ducu nie wspomne...coz taki urok sprzeta i jak komu sie nie podoba- czem predzej sie go pozbywa...

Pozdr. Janek Klekot 748 S.

 

A według mnie ma w sobie tyle stajlu, charyzmy i efektu co Ducati :icon_mrgreen:

Edytowane przez Patriko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda sroczka swoj ogon chwali- akurat mam to szczescie ze mam mozliwosc porownania wielu sprzetow i japonskich i amerykanskich i angielskich i wloskich...

Kazdy sprzet ma swoj styl do ktorego sie trza dostosowac lub lubic a jak sie nie podoba bierze sie co innego..., akurat mi pasuja Ducaty, mimo ze kiedys sie przymierzalem do "Bulki" brakowalo mi w nim "gory", generalnie fajny sprzet do jezdzenia na 1 kole (obojetnie ktorym), ale do niczego wiecej...

Taki H-D w wydaniu sportowym, z tym ze bardziej podoba mi sie H-D XR 750 w wydaniu bezhamulcowym:-)) :icon_rolleyes:

Pozdr. Janek Klekot 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda sroczka swoj ogon chwali- akurat mam to szczescie ze mam mozliwosc porownania wielu sprzetow i japonskich i amerykanskich i angielskich i wloskich...

Kazdy sprzet ma swoj styl do ktorego sie trza dostosowac lub lubic a jak sie nie podoba bierze sie co innego..., akurat mi pasuja Ducaty, mimo ze kiedys sie przymierzalem do "Bulki" brakowalo mi w nim "gory", generalnie fajny sprzet do jezdzenia na 1 kole (obojetnie ktorym), ale do niczego wiecej...

Taki H-D w wydaniu sportowym, z tym ze bardziej podoba mi sie H-D XR 750 w wydaniu bezhamulcowym:-)) :icon_question:

Pozdr. Janek Klekot 748 S.

 

Ale i tak Ducati ma w sobie to COŚ, czego niestety nie ma żaden japoniec, amerykanin lub inny włoch:)

 

A i dźwięk DESMO zabija wszystko, zwłaszcza na otwartych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ma Cos:-))...

Zreszta popatrzec na wszystko przez pryzmat osiagniec technicznych i sportu- mimo ze jest malenka firma(30 tys prod rocznie- w porownaniu do 11 milionow rocznie Hondy!!!), ale ma wiele osiagniec sportowych i nie ma sensu temu zaprzeczac.

Jednak specyficzny styl prowadzenia - nie kazdemu pasuje i nie kazdy lubi jezdzic z tylkiem w gorze i pokonywac zakrety balansem ciala...oj duzo by pisac...zreszta mozna popatrzec w temat Ducati- duzo tego jest, ale wystarczy przejrzec moje "wypociny" troche tam jest n/t Duca.

Pozdr. Janek Klekot 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. No tak, Buell to dość dziwny wynalazek. Uwielbiam je za ten dzwięk i mozliwości szaleństwa na tych sprzętach. A ze chodzi jak sieczkarnia to inna bajka. Trzęsie i wibruje itd. A ja sie martwiłem sie mam elastycznie montowany napęd w Electrze.

 

A zimny HD zawsze swiruje chyba że jest napakowany bezużytecznymi patentami z cyklu wtryski, kontrole emisji itd które pomagają mu chodził poprawnie. Ja jednak wolę silniki które same z siebie żyją własnym zyciem bez smierdzącej elektroniki. Chcoiaz w HD mam neseryjny zapłon Crane Hi4 Race to jednak wciąz mam też wspaniały, czasem cieknący gaźnik który jest swego rodzaju atrakcją.

 

Jesli Twoja Buła niepokoi Cie to może jednak podjedź do serwisu HD i niech zajrzą co jest grane bo może byc rozregulowany a wtedy cała przyjemność znika. pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

byczek doszedł do siebie , winą było prawdopobnie to że stał kilka miechów niekulany nawinołem jakies 300km i skubany sie uspokoił , wrażenia z jazdy zaje..... to jest mały potwór z którym trzeba sie liczyć i miec łepetyne na karku bo inaczej szybko nauczy pokory więc wole jednak driftera a byczka sprzedam bo tak było założone z góry chociasz mógłby stac w garażu niepowiem ;) można zagrać na nosie nijednemu przecinakowi co zreszta zrobiłem heheheh koleś był bardzo zdziwiony że taki klekot zostawił go na swiatłach

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

juz kupilem Buell'a Cyclone'a 1200cc , sprzet w super stanie :biggrin: musze przyzznac ze wibracji nieco wieksze niz sie spodziewalem, ale gdy tylko ciut sie wkreci na obroty to znikaja :clap: ... silnik strasznie mocny zwija asfalt z samego dolu obrotow, a w zakretach prowadzi sie idealnie nawet przy 200km/h (przetestowane na A4 na tych serpentynach miedzy Opolem a Katowicami). spalanie przy 160km/h okolo 5,8L . 5 bieg to cos w rodzaju nadbiegu i wrzuca sie przy okolo 140/150km/h. hehe, ciekawostka jest tez to ze kazdy sie slini na widok Buell'a gdy sie stoji na swiatlach i wszystko sie trzesie jak w Harley'u. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżam ciut temat, jako że dołączyłem do wąskiego grona użytkowników Buella a dokładnie XB9S.

Przesiadka z cruisera (Maraudera) na "bułkę" była mniej szokująca niż sądziłem. Jedyne czego najmocniej mi brakowało to pakowne sakwy, ale jak to mówią na bułkę wsadzisz tylko to co w kieszeń zmieścisz....

 

W dzień zakupu strzeliłem sobie prawie 600km i muszę powiedzieć że jestem mocno pozytywnie zaskoczony tym co jazda na buellu daje :-)

Szybko daje się oswoić i nauczyć tego co inne po przesiadce z innego typu motocykla. Wyśmienicie zachowuje się w zakrętach, mało pali i wcale nie dygocze tak jak to niektórzy piszą. Milo pomrukuje podczas jazdy.

 

Generalnie jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...