Skocz do zawartości

Honda CBR 600RR, 600 RR


Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś jakies doświadczenia z tym moto? Mam możliwość kupienia takiej maszyny za 20tys 2003 rok nieby w całosci malowanie valle rossi.. jak coś to na co zwrócić uwage i jak to am jechać koło do góry z jakich biegów na siedząco? Bedzie lepiej jechać niż SC28?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysl ze do stuntu to jest dobry sprzet. Na pewno lepiej sie jezdzi na przednim kole. Z jazda na tylnym tez nie powinno byc problemu. Jest lzejsza niz cbr900sc28 i cbr600rr to juz technologia wyzsza i co zatym idzie lepsze wlasnosci jezdne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupa a nie motocykl.

Nadaje sie jedynie do jezdzenia na przednim,na gume ciezko idzie ale trzeba przyznac ze fajnie trzyma pion,jest dobrze wywazona.

Ale poza tym z dolu ciagnie jak NSR125,pali jak olejok 1100 na PowerPacku a na gume idzie jak Intrduder 800 itd.

To najgorsza 600 na jakiej jezdzilem i niech mi ktos nie pisze ze na torze rzadzi bo to calkiem inny motocykl.Do codziennej jazdy i stuntu sie nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupa a nie motocykl.

Nadaje sie jedynie do jezdzenia na przednim,na gume ciezko idzie ale trzeba przyznac ze fajnie trzyma pion,jest dobrze wywazona.

Ale poza tym z dolu ciagnie jak NSR125,pali jak olejok 1100 na PowerPacku a na gume idzie jak Intrduder 800 itd.

To najgorsza 600 na jakiej jezdzilem i niech mi ktos nie pisze ze na torze rzadzi bo to calkiem inny motocykl.Do codziennej jazdy i stuntu sie nie nadaje.

 

No dobra moze i masz racje. Nie wiem czy do stuntu sie tak nie nadaje bo widzialem na filmiku jak gosc calkiem konkretne triki na niej wyczynial ale on pewnie z kazdym sprzętem tak potrafi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najgorsza 600 na jakiej jezdzilem i niech mi ktos nie pisze ze na torze rzadzi bo to calkiem inny motocykl.Do codziennej jazdy i stuntu sie nie nadaje.

A to ciekawostka. Bo ten całkiem inny motocykl wygrywa z całkiem innymi GSXR600 na torze od trzech lat.

A ciekawe?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą skończyłem krótki test CBR600RR/2005 i muszę Wam powiedzieć , że to całkiem nowy motocykl w porównaniu z modelem 04.

Od samego dołu ciągnie jak pospieszny do Koluszek i nie ma dziury w gazie w okolicy połowy obrotów. Moc rośnie dynamicznie aż do odcięcia po przekroczeniu 15.000 obr.

Angel nie musisz mi wcale wierzyć ale takim sprzętem jeszcze nie jezdziłeś.

Idealny do miejskich popisów. Z gazu podnosi na koło bez sprzęgła.

I to tyle - spotkamy się na zakręcie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek,Honda zbudowala dobra wyscigowke na bazie dupiatej wersji drogowej a Suzuki zrobilo odwrotnie :)

 

Moze nowy model jest lepszy od 2004,nie wiem bo nie jezdzilem ale 2004 jest do bani i tyle. :)

 

I to tyle - spotkamy się na zakręcie.

 

A co,planujecie jakis zjazd Oldboyow? :)

Jesli tak to chetnie przyjade popatrzec ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie wczoraj obejrzałem następny wyścig SSP600 i zobaczyłem jaka przepaść technologiczna dzieli te dwa wymieniane przez Angela motocykle.

Radzęobejrzeć powtórki bo warto.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, chłopaki nie ma sie co kłócić, bo wystarczy poczytac jakie modyfikacje techniczne sa mozliwe własnie od 2005 roku w superbike i supersprtach. Poza tym jak widac dużo zależy od sponsora, bo o ile pamietam to nasz krajan Paweł Szkopek własnie jeżdzi na tym cudzie techniki którym sie zachwyca Piotr i nie bardzo jest na co popatrzeć. Ani mi za tym ani za tym /hehe bo mam zx-6r/ ale silnik w seryjnej hondzie 2004 rok pozostawiał dużo do życzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, chłopaki nie ma sie co kłócić, bo wystarczy poczytac jakie modyfikacje techniczne sa mozliwe własnie od 2005 roku w superbike i supersprtach. Poza tym jak widac dużo zależy od sponsora, bo o ile pamietam to nasz krajan Paweł Szkopek własnie jeżdzi na tym cudzie techniki którym sie zachwyca Piotr i nie bardzo jest na co popatrzeć. Ani mi za tym ani za tym /hehe bo mam zx-6r/ ale silnik w seryjnej hondzie 2004 rok pozostawiał dużo do życzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My się nie kłócimy tylko spieramy który motocykl prowadzi się dobrze jak lala za rączkę a z którym trzeba się naciągać w każdym zakręcie jak z pijanym księdzem.

Spór wynika z oddawwania mocy na tylne koło w sposób powiedziałbym podlegający kontroli a nie gwałtowne trudne do opanowania ataki stada koni na tylną gumę motocykla po której niejeden biker walnął sobie niekontrolowanego kleksa w gacie.

Mamy na rynku już jeden przykład ładnego motocykla którym praktycznie nie da się normalnie jezdzić bo najpierw miał problemy z przednim kołem które trzeba było wymieniać a teraz okazuje się że nawet profi wieszają na nim psy za niedające się opanować nagłe zrywy mocy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...