IG?A Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Ma ktoś jakies doświadczenia z tym moto? Mam możliwość kupienia takiej maszyny za 20tys 2003 rok nieby w całosci malowanie valle rossi.. jak coś to na co zwrócić uwage i jak to am jechać koło do góry z jakich biegów na siedząco? Bedzie lepiej jechać niż SC28? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 W paru testach narzekano że CBR-RR miały dziwny przebieg mocy-słabe odejście na niskich i średnich obrotach(w porównaniu do konkurencji) i dopiero w górnym paśmie obrotów dobrze idą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 mysl ze do stuntu to jest dobry sprzet. Na pewno lepiej sie jezdzi na przednim kole. Z jazda na tylnym tez nie powinno byc problemu. Jest lzejsza niz cbr900sc28 i cbr600rr to juz technologia wyzsza i co zatym idzie lepsze wlasnosci jezdne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Kupa a nie motocykl.Nadaje sie jedynie do jezdzenia na przednim,na gume ciezko idzie ale trzeba przyznac ze fajnie trzyma pion,jest dobrze wywazona.Ale poza tym z dolu ciagnie jak NSR125,pali jak olejok 1100 na PowerPacku a na gume idzie jak Intrduder 800 itd.To najgorsza 600 na jakiej jezdzilem i niech mi ktos nie pisze ze na torze rzadzi bo to calkiem inny motocykl.Do codziennej jazdy i stuntu sie nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Kupa a nie motocykl.Nadaje sie jedynie do jezdzenia na przednim,na gume ciezko idzie ale trzeba przyznac ze fajnie trzyma pion,jest dobrze wywazona.Ale poza tym z dolu ciagnie jak NSR125,pali jak olejok 1100 na PowerPacku a na gume idzie jak Intrduder 800 itd.To najgorsza 600 na jakiej jezdzilem i niech mi ktos nie pisze ze na torze rzadzi bo to calkiem inny motocykl.Do codziennej jazdy i stuntu sie nie nadaje. No dobra moze i masz racje. Nie wiem czy do stuntu sie tak nie nadaje bo widzialem na filmiku jak gosc calkiem konkretne triki na niej wyczynial ale on pewnie z kazdym sprzętem tak potrafi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 To najgorsza 600 na jakiej jezdzilem i niech mi ktos nie pisze ze na torze rzadzi bo to calkiem inny motocykl.Do codziennej jazdy i stuntu sie nie nadaje.A to ciekawostka. Bo ten całkiem inny motocykl wygrywa z całkiem innymi GSXR600 na torze od trzech lat.A ciekawe? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 dzieki... z ty że nie chodzi mi o przydatnośc tego moto na tor ale do zwykłego gumowania.. Jak przedstawia sie jego trwałość.. cze jest to typowa CBRka czy może coś Hondzie nie wyszło?? Ile ma na 1, 2 i 3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Przed chwilą skończyłem krótki test CBR600RR/2005 i muszę Wam powiedzieć , że to całkiem nowy motocykl w porównaniu z modelem 04.Od samego dołu ciągnie jak pospieszny do Koluszek i nie ma dziury w gazie w okolicy połowy obrotów. Moc rośnie dynamicznie aż do odcięcia po przekroczeniu 15.000 obr.Angel nie musisz mi wcale wierzyć ale takim sprzętem jeszcze nie jezdziłeś.Idealny do miejskich popisów. Z gazu podnosi na koło bez sprzęgła.I to tyle - spotkamy się na zakręcie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 No bo podobno wszystkie tory prowadzą do KOLUSZEK!!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Piotrek,Honda zbudowala dobra wyscigowke na bazie dupiatej wersji drogowej a Suzuki zrobilo odwrotnie :) Moze nowy model jest lepszy od 2004,nie wiem bo nie jezdzilem ale 2004 jest do bani i tyle. :) I to tyle - spotkamy się na zakręcie. A co,planujecie jakis zjazd Oldboyow? :) Jesli tak to chetnie przyjade popatrzec ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Właśnie wczoraj obejrzałem następny wyścig SSP600 i zobaczyłem jaka przepaść technologiczna dzieli te dwa wymieniane przez Angela motocykle.Radzęobejrzeć powtórki bo warto. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Hipi,a Ty ciagle swoje.My tu mowimy o seryjnych motocyklach a Ty ciagle o tych poprzerabianych syfach :? Jesli juz rozmawiamy o wyscigowych motocyklach to przypomnij sobie co sie dzialo we wczesniejszym wyscigu w klasie SBK ;) I co Ty na to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 No wlasnie, chłopaki nie ma sie co kłócić, bo wystarczy poczytac jakie modyfikacje techniczne sa mozliwe własnie od 2005 roku w superbike i supersprtach. Poza tym jak widac dużo zależy od sponsora, bo o ile pamietam to nasz krajan Paweł Szkopek własnie jeżdzi na tym cudzie techniki którym sie zachwyca Piotr i nie bardzo jest na co popatrzeć. Ani mi za tym ani za tym /hehe bo mam zx-6r/ ale silnik w seryjnej hondzie 2004 rok pozostawiał dużo do życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 No wlasnie, chłopaki nie ma sie co kłócić, bo wystarczy poczytac jakie modyfikacje techniczne sa mozliwe własnie od 2005 roku w superbike i supersprtach. Poza tym jak widac dużo zależy od sponsora, bo o ile pamietam to nasz krajan Paweł Szkopek własnie jeżdzi na tym cudzie techniki którym sie zachwyca Piotr i nie bardzo jest na co popatrzeć. Ani mi za tym ani za tym /hehe bo mam zx-6r/ ale silnik w seryjnej hondzie 2004 rok pozostawiał dużo do życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 My się nie kłócimy tylko spieramy który motocykl prowadzi się dobrze jak lala za rączkę a z którym trzeba się naciągać w każdym zakręcie jak z pijanym księdzem.Spór wynika z oddawwania mocy na tylne koło w sposób powiedziałbym podlegający kontroli a nie gwałtowne trudne do opanowania ataki stada koni na tylną gumę motocykla po której niejeden biker walnął sobie niekontrolowanego kleksa w gacie.Mamy na rynku już jeden przykład ładnego motocykla którym praktycznie nie da się normalnie jezdzić bo najpierw miał problemy z przednim kołem które trzeba było wymieniać a teraz okazuje się że nawet profi wieszają na nim psy za niedające się opanować nagłe zrywy mocy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.