Skocz do zawartości

Witam i proszę o fachową radę-Tor Poznań...


Maciass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od listopada posiadam cbr 600rr z 2006r, to moje drugie moto lecz wcześniej latałem enduro. O fachowej jeździe nie mam pojęcia więc nawet nie wyciskam z niej całej mocy...Z forum poczytałem o Torze w Poznaniu i wiem że dużo z Was tam jeździ, mieszkam blisko bo w Gorzowie Wlkp. a wolę się nauczyć jeździć niż być mistrzem prostej;) i dlatego chciałbym prosić o kilka wskazówek:

1. Na czym polega trening na tym torze?

2.Czy pomaga Ci fachowiec lub uczy jak się składać w zakrętach?

3. Jaka jest procedura wjazdu i umówienia się na taki trening?

4. Czy jeśli jestem zielony w jeździe po torze, to czy ktoś mi pomoże?

 

Proszę o fachowe odp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od listopada posiadam cbr 600rr z 2006r, to moje drugie moto lecz wcześniej latałem enduro. O fachowej jeździe nie mam pojęcia więc nawet nie wyciskam z niej całej mocy...Z forum poczytałem o Torze w Poznaniu i wiem że dużo z Was tam jeździ, mieszkam blisko bo w Gorzowie Wlkp. a wolę się nauczyć jeździć niż być mistrzem prostej;) i dlatego chciałbym prosić o kilka wskazówek:

1. Na czym polega trening na tym torze?

2.Czy pomaga Ci fachowiec lub uczy jak się składać w zakrętach?

3. Jaka jest procedura wjazdu i umówienia się na taki trening?

4. Czy jeśli jestem zielony w jeździe po torze, to czy ktoś mi pomoże?

 

Proszę o fachowe odp.

1.Płacisz 100zł w przypadku wolnego treningu i latasz 3x po 20 min.Ćwiczysz jazdę,tor jazdy itp.Nie martwisz się,ze ktoś Ci wyjedzie albo ze sie wyglebisz-czysta jazda pełnym ogniem!!

2.W przypadku wolnych treningow nikt Ci nie pomaga,w przpadku moto popołudnia w zeszłym roku ktoś pomagał,ale dziękuje bardzo za taką pomoc.

3.jedziesz na trening-trzeba być odpowiednio wczesniej bo jest kolejka i mogą Cię nie wpuscic.Płacisz kase i wlepiasz naklejkę na moto potem juz smigasz.