Skocz do zawartości

enduromaster

Spec
  • Postów

    6684
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O enduromaster

  • Urodziny 12/31/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    enduro, majsterkowanie, doradzanie i rozwiązywanie problemów
  • Skąd
    Łódź

Osobiste

  • Motocykl
    Vn2000 & Atlantic 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7442258
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

1324 wyświetleń profilu

Osiągnięcia enduromaster

PROFESJONALISTA - zamykacz opon

PROFESJONALISTA - zamykacz opon (41/46)

11

Reputacja

  1. chyba mam przyczynę za niskie obroty wygłuszyłem tłumiki, podkręciłem jałowe i więcej kręcę, na jedynce ma odcięcie przy prawie 100 :blink:
  2. Mam problem z płytkami w vn800, wypadają na drugim cylindrze. Nie widać jakichkolwiek uszkodzeń. 2x to się zdarzyło w ciągu 500km, stałem na światłach i sobie zaczął cykac, raz lewy zawór, po ok 500km drugi, też na światłach na jałowych. Oba wydechowe. Zmierzone luzy wyszły 0.26 i 0.28 czyli można by zmniejszyć ale to raczej nie jest powodem tego co zaszło
  3. gumka na iglicy zaworka lubi mieć mokro, gdy pozostaje sucha pokrywa się "nalotem" gdy tego nalotu się nie usunie to będzie ciekło, dlatego po dłużej przerwie może być zdziwko, moto zostawione sprawne a tu cieknie oczywiście zużycie swoją drogą
  4. 15 lat jeździłem w off i tylko 2 razy miałem przygode jak na obrazku, 1xtwarde drobne kamienie w glinie i 1x nabił się korzeń na tylną zębatkę napęd nigdy nie widział smaru, cały czas na sucho
  5. nie ten łańcuch wygląda na za wąski albo zębatka za szeroka
  6. dokładnie jest tyle ile powinno być, przy równej niezwichrowanej powierzchni po demontażu zostaje dosłownie błonka VR czy innej pasty nie ma nic gorszego jak czyszczenie po czerwonym silikonie, robota na 15 min, czyszczenie po poprzedniku 2-3h ...
  7. ja bym to rozebrał póki jeszcze "sprawne"
  8. ja znowu nie znam nikogo kto by zatarł pierdziawe przez wadliwy dozownik, na pytanie czy zawsze był olej w paliwie : "raz zapomniałem dolać" albo "zapomniałem butelki, w domu dolałem"
  9. poszukaj nowych tłoków nadwymiarowych i zrób szlif oryginalnych tuleji oszczędzanie nie ma sensu bo wyjdzie tylko drożej, w kombinowanie z tulejami się nie baw, dużo później takich sprzętów stoi na olx, niby zrobiona kapitalka a ktoś sprzedaje, nie bez powodu
  10. prowadnice i zapewne zawory do wymiany i do tego olej na trzonkach to potwierdza zrób jeszcze próbe olejową to się trochę rozjaśni co z dołem ale bez dokładnych pomiarów poszczególnych elementów się nie obejdzie a i tak będzie okazja do sprawdzenia tego
  11. odkręć korki zbiorników i słuchaj czy gada raczej to będzie to, albo zaworki w korkach albo odpowietrzenie zbiornika
  12. swoją padlinkę przykrywam bawełnianą szmatą najważniejsze aby był przewiew i miał gdzie wilgoć odparowywać
  13. i jednak gniazdo nagarem bym się nie przejmował, mógł się wytworzyć w trakcie rozszczelniania, chociaż do cylindra to bym zajrzał i pomierzył, na oko może być mogiła a trzyma wymiary z tanimi częściami też ostrożnie, sym to tajwan, nie china, niby blisko a jednak nie to samo, do kymco też dużo pasuje części od chinoli ale jakościowo jest przepaść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...