Skocz do zawartości

wasyl622

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Gs 500E
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia wasyl622

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam GS zrobiony ciśnienie w,normie chodzi jak zegarek rozrzad byl zle,ustawiony jedno,o,jeden,ząbek oraz zawory miały,przedmuchy temat do zamnkęcia
  2. Sprawdź stopień spreżana w cylindrach. Zawory gaźniki
  3. 2,5 Witam sprawdziłem ciśnienie jak się okazało prawy miał 11 lewy 8 zdoiłem głowice cylinder tłoki bez przedmuchów. Pięknie czyste aluminium bez rys i progów. Zawór wydechowy nie miał przedmuchy na trzonkach zrobił sie nagar nie wiem dlaczego tylko na jednym gdzie ciśnienie było słabe. Jestem w trakcie docierania i naprawy samej glowicy
  4. Witam rozebrałem gaźniki na części pierwsze wyczyściłem przemyłem. Ustawiłem skład mieszanki na 3,2 obroty w każdym pięknie się wkręca na obroty jest żwawy lecz wolno schodzi z obrotów oraz kicha w lewy gaźnik i obroty spadają
  5. Dzięki jak zrobię dam znac co i jak. Gdy wykręcę skład mieszanki na więcej to średni zakres obrotów podczas jazdy mam odczucie ze dostaje za malo paliwa i czuć delikatnie przerywa jak są wkręcone praca silnika jest równa pracuje równo ale po,dodaniu gazu nie schodzi z obrotów. Za uboga mieszanka wykręcenie powoduje znów to samo silnik po dodaniu gazu się dusi jak się nagrzeje jest ok ale podczas jazdy czy brak mocy do 4 tys z,powodu zbyt małej ilości paliwa. Oringi są na miejscu pływaki ustawiłem za pomocą wężyka równo z uszczelka gaźnik czysty Gdzie w gs może łapać lewe powietrze połączenie króćcy z głowica gumy filtra powietrza a po za tym ktos jeszcze gdzieś sie spotkał
  6. Witam borykam się od kilku dni ze swoim Gs. Problem jest taki ze moto po rozgrzaniu i dodaniu gazu nie schodzi z obrotów chodzi na 3000 po kilku sekundach pracy spadnie do 1200 pracuje prawidłowo ponowne dodanie gazu i moto bardzo wolno schodzi z obrotów. Linka jest luźna nie,łapie lewego powietrza iglica na 4 rowku. Skład mieszanki na 3 jak wykręcę do 4 oba gdy dodaje gazu moto sie dusi i do 4 tys. Wchodzenie na obroty jest mułowaty nie wchodzi szybko tylko po woli gaźnik czysty gdzie szukać problemu pomocy
  7. tego nie sprawdziłem ? zobaczę i powiem co i jak
  8. patynki kondensator nowy po za resztą. Pływak ustawiałem z książki poginająć blaszkę czytałem ten temat ale mój jest naprawdę słaby nie mówię tu 1 rozpędza się bardzo po woli do obrotów silnika powiedzmy połowy jak na stopkach stoi wchodzi dobrze na obroty jak postawie na centralnej stopkach też chodzi w miarę. W silniku oprócz skrzyni wału nie miał luzów był prosty wiec nie było sensu zmiany jak chodził przed remontem nie chodził kupiłem go takiego ale jak odpaliłem to ledwo jedzie o 2 biegu nie ma mowy
  9. Cylinder posiada rysy kilka nie jest nowy. Ale kompresja 7,3. W simsonie sr 50 mam 10,5 ATm. co do łożysk raczej nie są kierunkowe paliwo leci dobrze w komorze pływakowej paliwa mu nie brakuje po czasie widzę , że świeca jest mokra za dużo paliwa skorygowałem iglica próbuje go zrobić bo kupiłem go za 300 zł uratowałem go przez złomowaniem starszego pana. Miałem kiedyś ten sam tym silnika w innym ogar 205 i silnik był naprawdę mocy a ten ledwo jedzie nogami sie trzeba odpychać gdy już ruszy po ujechaniu 5 metrów silnik zaczyna się dławić włączę luz i silnik zaczyna znów prawidłowo wchodzić na obroty. podejrzewałem skrzynie , że nie została prawidłowo złożona i ciężko chodzi ale chodzi bardzo ładnie bez oporów. Madybym gneto również nie obciera ani wał nie jest krzywy. Wiec co mu jest co on taki słaby gdybym zapłon na oko ustawiał ok w tedy wiem co jest przyczyna ale jest ustawiony zegarem na 100 % gaźnik wyregulowałem jedna śrubka filtr gaźnik wymyty wypukany czysto wszystko obudowa filtra również czy to może być cylinder skoro ma rysy ale posiada 7,3 Atm czy to mało dla tego silnika czy w mare
  10. Witam borykam się z problem w silniku 023 wymieniłem w nim uszczelniacze na wale wału zdawczym silnik składany na ciepło nowe łożyska SKF kartery wypukane i umyte jak nowe. Po złożeniu silnika zapłon ustawiony na 3,0mm gaźnik wyregulowany kolor świecy kawa z mlekiem. Na obroty wchodzi w miarę ok. Ale gdy zamierzam jechać silnik ledwo jedzie nie ma kompletnie mocy gdy wrzucę 2 bieg silnik automatycznie się dusi zmieniałem ustawienie iglicy nic nie pomagało. Silnik ma kompresie 7,3 ATm. Skrzynia chodzi gładko i bez oporów nic nie trze koło obraca się bez oporów wał również chodzi bardzo delikatnie proszę was o porady gdzie może tkwić problem
  11. Witam. Posiadam Simsona SR50 mam obecny cylinder 50ccm 37.97mm produkcji polskiej objawia się po nagrzaniu spadek mocy. Postanowiłem wymienić na nowy zestaw zastanawiam się nad tym Czy wybrać 50ccm czy 60cmm mowa tylko o zwykłym bez przeróbek. Gaźnik Bing17. Który wybrać nie ma oryginalnego DDR a niestety ze szlifem nie jestem przekonany miałem raz problem z takim zestawem jestem zrażony dlatego planuje wymianę wraz z głowicą nowa. Proszę was co wybrać z jakiej firmy jaki tłok firmy.
  12. Jedni piszą że przebieg 140 to koniec żywota skąd ta teza od kolegi na google piszą bzdura. Silniki japońskie wytrzymują o wiele więcej rozbierałem silnik z Gs 500 po przebiegu 99 000 silnik zdrowy ważna jest eksploatacja oleje filtry oraz dbałość o silnik. Dalej Wpisz sobie w google CB 500 silnik po 100 000 miał zerowe zużycie?? jak dla mnie silnik może wytrzymać tylko najlepszym zastosowaniem jest danie większej chłodnicy aby była wydajniejsza. Im lepsze chłodzenie tym lepiej, Co do ciśnienia aku musi mieć 100procent naładowania ten widać słabo kręci ale ciśnienie spokojnie dobija do 12 jak dla mnie rewelacji nie ma ani tragedii ważne jest aby były równo podtarte czyli nie może mieć różnicy 2bar.
  13. tu dobra sugestia wiadomo kupno używki ok można coś trafić ale wiadomo czy to naprawdę będzię warte do założenia nikt nie jest wstanie tego powiedzieć jak proszę o pomiary nawet kompresie to słyszę ma 16 tys stan idealny itp następny wyślę panu założy pan sobie i wtedy ocieni pan czy jest ok jak nie odeśle dla mnie to śmieszne bo wiadomo założyć wszystko głowica planowanie to nikt nie będzie tego ściągał gdy kompresija będzie po 9,5. Nic muszę rozważyć szlif wymiana na nad wymiarowe w tedy mam pewność 100 procent koszt. Szlif 70 zł 1 szt. Komplet tłoków 586 zł 1szt. wiadomo uszczelki koszt koło 1500 zł ale w tedy mam nadzieję że gs wytrzyma kolejne 80 000 i da radość z życia o ile wał nie poleci muszę się z tym przespać i zastanowić spotykałem kilka osób które po założeniu zestawu od Netbike koleś ma 20 cylindrów i mówił przez telefon on osobiście te silniki bardzo dobrze zna specjalizuję się w suzuki i jest stanie złożyć zestaw jak najlepszy ktoś na forum założył zestaw i był zadowolony silnik nie brał oleju nie kopcił i stan ogólny się polepszył wiec jestem w kropcę bo można to zrobić za 500 zł i może wytrzymać 4 sezony i być wszystko ok wiadomo dopasowanie odpowiednich części. Ja kupiłem na OLX od sprzedawcy za 180 zł z innego silnika jego oponia w bardzo dobrym stanie bez rys itp po założeniu i zmierzeniu kompresija 10 na obu na zimnym wcześniej gdy kupiłem gs to było w 2008 roku miał po 9,5 zrobiłem na tamtym zestawie 15 tys. i cisnienie spadło do 6 i 7 po wymianie zrobiłem 6000 i nic się nie zmieniło jak mówie olej spala dużo nie kopci a na trzonkach od zaworów widać plamki oleju a nie paliwa świece nie okopcone tylko białe ładnie wypalone z odpaleniem nie mam problemów
  14. Panowie a mam jeszcze jedno pytanie czytałem o tym wiele że w gs da się wyciągnąć tuleje z cylindra i znalazłem tuleje samochodowe z rozmiarem 74mm takie jak ma gs 500 wiadomo trzeba było by je obrobić ale nowe wiem że są wsadzane z brązu ale ich koszt to 1000 zł za 2szt a samochodowe ich koszt to 74 zł jak to się ma w praktyce czy sprostają wyzwaniu wiem że czytałem na tym forum że ktoś wstawiał do motocykla KLE 600 tuleje od ciągnika C330 i to pracowało i chodziło jak to się ma w praktyce do gs przecież samochodowe wytrzymują dużo więcej lecz gs nie jest chłodzony cieczą lecz powietrzem czy to tylko już modzenie w tedy masz nowe tak zwane cylindry tłoki nominał i pierścienie nowe ich koszt to 240 zł na tłok cena takiego remontu jest dożo mniejsza jutro będe miał zdjęcia cylindrów z innego silnika tylko srebrnego wstawię na stronkę i w tedy coś można wiecej o nich powiedzieć
  15. Czyli rozumieć twoją wypowiedz. Wsadzam pierścionek w cylinder pierwszy drugi. Później wsadzam szczelinomierz i mierze luz na rowku. A czy luz po wyjęciu tłoka z cylindra i sprawdzeniu jaki luz występuje w pierścieniu nic mi nie powie chodzi mi o to że pierścienie są sprężyste i ich rozchylenie naturalne powie mi jaki mają luz. Chcę to zrobić w dobry sposób aby dobór właściwego zestawu pomógł mi w naprawie tego a nie tak jak to było dotychczas bez pomiarów bo wiele osób sprzedaje Cylindry tłoki pierścienie w cenie od 200 do 500 zł nawet znalazłem rzekomo 16 000km co nie chce mi się wierzyć w taki przebieg:D dlatego wasza pomoc porady pomogą mi w doborze odpowiednich materiałów o to zdjęcie chodzi mi to o to czy w taki sposób ich zmierzenie w tłoku coś mi powie czy nadają się do założenia czy tez nie ??? http://zapodaj.net/4c2a56e0399cd.jpg.html Mam jeszcze jedno pytanie mój silnik jest czarny do roku jaki występował to 1997 następny był srebny oraz posiadał chłodnice oleju. Teraz czy gdy wyciągnę tuleje ze starych cylindrów wsadzę tuleje z cylindrów z nowszego rocznika oraz tłoki i pierścienie będzie to pasowało czy są definitywne zmiany w cylidnrach np inne rozstaw kanałów zastanawia mnie. Bo wiadomo znalezienie cylindrów z wersji przez liftem do czarnych silników jest już cieżko 18 lat to kawał czasu wiadomo przez ten czas mogły się wysłużyć nie spełniają swoich norm. Wiadomo są np cylindry z roczników 2003 lecz mają chłodniczkę oraz srebrne. Jest firma w Częstochowie która się zajmuje cylindrami Wstawiają tuleje z brązu oraz wyciskają tuleje wstawiają inne. Cena za jedną wymianę tulei 70 zł wiec jak to jest bo w Servis manual nie jest o tym napisane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...