Skocz do zawartości

quadking

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Aprillia leonardo 150
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kielce

Osiągnięcia quadking

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, pojawił się nowy problem, a w sumie to już był wcześniej. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach dodam gazu i ujme, obroty spadają do 3000 i sie zatrzymują, po paru sekundach spadają do właściwych 1500.
  2. Tak jak mówiłeś, problem był z źle wyregulowanym gaźnikiem. Najpierw sprawdziłem świece i miała jasno szarawy kolor, dałem pół obrotu bogatszą mieszankę i jest git. Dzięki za pomoc. :)
  3. Dzięki za odpowiedź. A więc wymieniłem kranik i gaźnik. Teraz reaguje na każdą śrubkę, ale nadal mam dwa małe problemy. 1. Ciężko pali jak zimny a jak odpali to po chwili gaśnie, jak się już trochę nagrzeje to trzyma elegancko obroty. Jak wymieniłem świece to przez pierwsze 2 dni odpalał normalnie na zimno, ale znowu to samo. Dodam jeszcze, że kapie z wydechu. Mieszanke daje 1:40, przy 1:50 było to samo. 2. Dosyć dziwny problem, dostaje muła jak na biegu dam mało gazu tak mniej niż połowe, jak dam więcej to normalnie się wkręca. (na jałowych chodzi normalnie, normalnie się wkręca na małym i dużym gazie) Bardzo proszę o odpowiedź.
  4. Pomoże ktoś? Żeby sprecyzować problem - gdy kręcę śrubką wolnych obrotów do pewnego momentu obroty się zmniejszają, lecz później już nie, mogę wykręcić śrubkę i obroty wciąż są takie same. Śrubka lata lekko na boki jak jest wykręcona w połowie, u was też tak jest? I jeszcze takie pytanie, do czego dokładnie służy podcisnienie , to które jest podłączone od kranika do gaźnika? U mnie przewód łączący to jest trochę luźny i nie wiem czy tak powinno być? Wykręciłem dzisiaj kranik i chciałem przedmuchać ten kanał podciśnienia i się nie dało, to normalne?
  5. Świeca wymieniona, zawór membranowy też, bo jednak listki były trochę odgięte, filtr wyczyszczony, teraz ładnie trzyma obroty zimny czy ciepły, odpala, ale jest problem z wyregulowaniem go. Tzn. śruba od wolnych obrotów wykręcona prawie na maksa a moto ma wysokie obroty. Iglica ustawiona na środkowym ząbku. Co to może być?
  6. co mam zrobić żeby był normalny poziom? Dzisiaj sprawdziłem zawór membranowy i jest git, nie wiem co mam dalej sprawdzać, spróbuję jeszcze wymienić świece i od nowa wyregulować gaźnik, wyczyszcze filtr, jak nie pomoże to już nie wiem...
  7. Witam, Mam problem z odpalaniem gilery na zimnym silniku, na ciepłym w miare dobrze pali (od 1 czasem od 2, z gazem zawsze od 1). Z lekkim dodatkiem gazu odpala jak zimna, ale po chwili gaśnie, jak postawię moto na bocznej stopce i jest przechylony to chodzi normalnie. Ssanie ręczne, na ssaniu jest jeszcze gorzej, zawsze na nim gaśnie, czy ciepły czy zimny. Świeca ma kolor kawy z mlekiem, kompresja wynosi 10 bar. Dodam jeszcze, że z połączenia gaźnik-filtr powietrza wycieka mieszanka. Co należałoby sprawdzić? Dodam jeszcze, ze siedzi w niej cylinder 80cc, gaźnik dellorto phva 17,5 dysza 90, wydech seria.
  8. Chyba jednak złe dozowanie paliwa, bo sprawdziłem świece jest czarna, a olej kapie z tłumika. Jak odpiąć dozownik (chce sam robić mieszanke)?
  9. Witam, Moja gilera jakiś miesiąc temu przeszła remont, wymienany był tłok, łożyska na wale, uszczelka od pompy wody (przepuszczała), korbowód oraz robiony był szlif. Problem jest taki, że bardzo kopci (wiem, że to 2t, ale kopci nawet jak jest rozgrzana) i gaśnie jak pochodzi około 5 minut, później można ją bez problemu odpalić. Jest na dotarciu, dozownik podaje olej + dodaje około 30 ml do paliwa. ( Nie wiem ile podaje dozownik)
  10. Witam, Posiadam Gilere rcr 80 z cylindrem Malossi. Problem wygląda tak, że na niskich obrotach jest słaby, jak już wejdzie na obroty to normalnie przyśpiesza, jest wtedy bardzo mocny. W ogóle z miejsca nie da się zamielić kołem, bo go muli. Dodatkowy na wolnych obrotach gaśnie jak pochodzi kilka sekund. Odpala normalnie czy zimny czy ciepły. Zauważyłem, że króciec jest troche popękany i już zamówiłem nowy, ale czy to moze być przyczyną?
  11. Witam, Od pewnego czasu skakają mi obroty w skuterze. Gdy jeszcze jest niedogrzany i dodam mu gazu to gaśnie (pewnie ktoś będzie chciał napisać, ze to przez ssanie, ale kiedyś tak nie miałem). Gdy już go rozgrzeję, chodzi ładnie, ale obroty mu skakają, raz są niskie, raz wysokie. Skuter też wolno spada z obrotów, gdy puszczę gaz, dopiero po kilku sekundach zaczyna zwalniać albo w ogóle nie schodzi z obrotów. Dodam jeszcze, że jak już zejdzie z obrotów i dodaję gazu to nie rusza od razu tylko przez chwilę go muli i dopiero rusza. Zawory ustawione, świeca wymieniona, gaźnik wymieniony. Z góry dzięki za pomoc.
  12. Dzięki za odpowiedź, dzisiaj to sprawdzę i napiszę czy działa. Mam jeszcze jeden problem, po przejechaniu kilku kilometrów, skuter zaczyna gasnąć, im więcej gazu dodam, tym bardziej go dusi. Na wolnych obrotach działa normalnie, znajomy mówił, że może być coś przytkane i paliwo słabo dociera do gaźnika, ale jakim cudem pierwsze kilometry jedzie normalnie, a dopiero później problem zaczyna występować. Jesli ktoś coś wie, proszę pisać, jak nie to będę musiał skuter oddać do mechanika.
  13. Witam, Problem wygląda następująco: Gdy skuter postoi kilka godzin, odpala na kilka sekund, nastepnie gaśnie i żeby go odpalić trzeba "chełtać" kilka minut. Patrzyłem świece i gdy jest zimny świeca jest sucha, jakby paliwo do niej nie dochodziło. Gaźnik czysty, to może być zepsute ssanie?
  14. Czy to jest śrubka od mieszanki? I jeszcze jeśli możecie mi powiedzieć, gdzie jest śrubka od wolnych obrotów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...