Skocz do zawartości

KristofPro

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KristofPro

  • Urodziny 04/28/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kłodzko

Osobiste

  • Motocykl
    KTM EXC 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3819586

Osiągnięcia KristofPro

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Racja Rambi dzisiaj do tego doszedłem. Mimo blokady wału i górnego położenia tłoka silnik był w niewłaściwym suwie pracy. Moto poskręcane i ładnie chodzi, kiedy został ostatni ząbek na napinaczu łańcuch już hałasował
  2. Cześć Maszynka to KTM 450 frs Więc tak: zabrałem się za wymianę łańcuszka rozrządu, delikatnie zakułem stary z nowym i przeciągnełem nowego. Podczas tej operacji łańcuszek wpadł mi do karteru ale udało mi się go wyciągnąć więc żeby ustawić rozrząd znalazłem rowek na wale wkręciłem śrubę i ustawiłem koło na znakach śrubą od auto deko do góry według serwisówki. Podczas zakładanie pokrywy głowicy okazało się że wszystkie zawory są podparte i nie wiem czy coś zrąbałem czy co???? chyba w gmp wszystkie zawory powinny być luźne??
  3. Dokładnie, wraca do normy (prawie) wymaga minimalnej regulacji Kiedy tak po nagrzaniu i paru naciągnięciach linki wpadam na dłuższą przelotówkę to wkręcam spowrotem linkę bo czuję że jest za duży naciąg i prawdopodobnie pali nowe sprzęgło. Dwa razy mi się zdarzyło że po całodziennym lataniu na drugi dzień miałem lekko sklejone sprzęgło
  4. Linka nowa Mowa o tym łożysku igiełkowym co jest w karterze?
  5. Dzień dobry Od dłuższego czasu borykam się z problemem luzującej się klamki sprzęgła. Dzieje się to tylko w trudnym terenie, kopaniu w błocie, strome podjazdy lub powolna jazda gdzie jedzie się tylko na jedynce i cały czas używamy sprzęgło gaz. Wtedy linka dostaje takiego luzu że nie można czasem wbić biegu. Oddałem do serwisu i wymieniłem: kompletne sprzęgło tarczki podkładki i sprężyny, kosz sprzęgłowy, zewnętrzny i wewnętrzny docisk. wyszło kupę kasy ale stwierdziłem że będę miał ,,na lata,, ale nic to nie dało i serwis rozkłada ręce a mnie krew zalewa! Ma może ktoś jakiś pomysł na przyczynę????????????????? Ps. Śmigam na Motul 10w 40 7100
  6. Jest na pewno 520 bo na ogniwach jest tak napisane Ostatnio przejeździłem ponad 250km po lasach, łąkach i nic się nie działo bo było sucho, jest błoto i problem wraca:( Nie będę wymieniał na ślepo napędu bo dopiero co zapłaciłem za niego prawie 600 stówek
  7. Łancuch jest 520 i koleś ze sklepu dobrał mi do tego zębatki, ja tylko wybrałem ilość ząbków. Mógł się gościu pomylić?? Wytłumacz mi proszę kolego jak można źle załozyć łancuch? Jak ewentualnie sprawdzić rozmiar zębatek jak nie ma nic na nich napisane?
  8. Cześć, ostatnio w bardzo błotnistym terenie blokuje mi napęd. Łancuch nie nachodzi na zęby przedniej zębatki i przy tym blokuje cały napęd, cud że wałka mi nie złamało. Dodam że napęd w całości jest nowy ma tylko parę motogodzin, przyglądałem się ale wszystko wygląda ok. Dodaję fotkę
  9. Jeżeli dziś z pozycji off dałem na rezerwę i poleciało paliwo to dalej ta rurka od rezerwy do czyszczenia? Kiedy jest dużo paliwa to leci i na ,,on,, i na rezerwie a jak jest mało to ani tym ani tym
  10. Cześć. Jadę dziś sobie po lesie motorkiem nagle zaczęło go dusić i zgasł, odpalam ponownie zaskoczył daje gazu znowu zgasł. Zaglądam do baku nawet sporo paliwa ale kiedy przyjrzałem się na wężyk to zauważyłem że jest pusty w środku. Dałem na rezerwę dalej pusto, dopiero kiedy mi żona przywiozła paliwo na szczęście w miarę blisko mnie zalałem 7 litrów odkręciłem kranik na on to od razu paliwko poleciało a motorek ładnie odpalił. Wychodzi na to że kiedy jest około 1/4 baku lub mniej kranik nie puszcza paliwa ani rezerwą ani normalnie wie ktoś dlaczego??????
  11. Ja nosze rozmiar 44 i taki kupiłem, były ciasno spasowane i wydawały się ciut za małe, ale kiedy się rozbiły i ułożyła się pianka do stopy są idealne nie za luźne nie za ciasne
  12. Co najśmieszniejsze tylny lewy kierunek miałem pobity i złamany po glebie, kiedy przełożyłem stare niepotrzebne kierunki przednie na tył wszystko ładnie działa na starym nie ledowym przerywaczu. Po świętach zakładam ledy na tył, schemat mam już zapisany i wtedy jakby coś było nie tak skontroluje całe podłączenie układu. Dziękuje wszystkim w tym najbardziej P Monter-owi. Temat do zamknięcia. Merry Christmas!
  13. Tak, jest okrągły aluminiowy nie przykręcany do ramy
  14. Stary jest przerywacz był zwykły, kupiłem dedykowany do ledów ,, led flasher,,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...