-
Postów
3732 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
9
Ostatnia wygrana Bimbak w dniu 19 Sierpnia 2021
Użytkownicy przyznają Bimbak punkty reputacji!
O Bimbak
- Urodziny 09/05/1982
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Śrem
Osobiste
-
Motocykl
Suzuki GSX-R 1000 K8
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia Bimbak
MOTOCYKLISTA - bena w żyłach (34/46)
64
Reputacja
-
Dodatkowo Rea niechlujnie rozbił tego longlapa i włączył się do ruchu tak, że przynajmniej drugi longlap się za to należał. Zresztą wcześniej jak przestrzelił zakręt to wrócił na linię znowu uderzając w bok innego Ducati (Bassani albo Rinaldi - nie pamiętam już). Ja rozumiem że Kawasaki w tym roku jest trudnym motocyklem, ale to nie tłumaczy takiego braku poszanowania dla rywali. Baz mu pokazał co o tym myśli.
-
jak to było zrobione wszystko przed problemem (a raczej ciężko "wyregulować obroty" na nieodpalającym motocyklu) to to są głowni podejrzani 😉 Jeśli kręci to czy kręci normalnie czy szybciej niż zwykle? Trzeba by sprawdzić czy jest iskra i czy paliwo dochodzi. Jak nie ma błędów na zegarach to musi być jakiś problem z tymi podstawami. Jak nie kręci to albo czujnik nóżki albo czujnik sprzęgła.
-
nie przeskoczył na rozrządzie? Napinacz rozrządu ok?
-
No piękny spektakl i popis włoskiej ekipy.
-
polecam śledzić kanał
-
Kawasaki zx6r 2001 j, luz zaworowy, rozrząd
Bimbak odpowiedział(a) na dam_1 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Gratuluję dociekliwości i sukcesu! -
Suzuki Bandit 600 2001 szarpie i gaśnie
Bimbak odpowiedział(a) na busko22222 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A króćce jak wyglądają? Zazwyczaj dają jednak problemy z regulacją gaźników, ale rożne rzeczy widziałem. Czasem cewki mogą powodować takie problemy, zwłaszcza na etapie jak tylko szarpie nie zobaczysz na oko jest problem z iskrą. No i jako że to gaźnik to wszystkie podciśnienia łącznie z przewodami odmy do przejrzenia. Czy nie ma pęknięć. Przewód paliwowy nie jest gdzieś zapchany lub przełamany? -
Honda CBR 600 F2 hydrauliczny napinacz rozrządu
Bimbak odpowiedział(a) na Kondi112 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
i trzeba jeszcze odpowiednią uszczelkę pod taki napinacz dorobić bo inaczej będzie ciekł olej spod śruby -
Honda CBR 600 F2 hydrauliczny napinacz rozrządu
Bimbak odpowiedział(a) na Kondi112 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Killer chyba masz na myśli F3 lub F4. Do F2 napinacz wygląda nieco inaczej HONDA CB 600 HORNET PC25E NAPINACZ ROZRZĄDU za 60 zł z Osięciny - Allegro.pl - (10725101414) Nowy kupisz za mniej jak 300pln Napinacz łańcucha rozrządu, Honda CBR 600F '91-94 | Smugi Moto Napinacze od FZR nie pasują idealnie nawet do F3 i F4 i osobiście miałem przypadek, że napinał za mocno w jednej F3 i moto chodziło podczas hamowania silnikiem jakby miało się rozpaść zaraz. Nie polecam. Poza tym sprężynę kupić taniej. -
F4i brzęczenie przy 5-6 tys obr
Bimbak odpowiedział(a) na Kamil800 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie trzeba wymieniać napinacza na manualny, wystarczy wymienić sprężynę napinacza w starym na nową. Napinacz masz z niebieską kropką czy bez? -
obecnie na żywo można oglądać w internecie za pośrednictwem strony polsatsport.pl - przez wbudowany odtwarzacz. Czasem trudno znaleźć tam odpowiedni artykuł pod którym skrywa się relacja na żywo. Dodatkowo na androidzie i telewizorach SMART można oglądać to poprzez aplikację Polsat GO. Wymaga chyba jednak utworzenia konta. IMHO trochę lepiej działa to przez aplikację.
-
Prowadzenie FZ6, a Bandita to dwie różne epoki. FZ to zdecydowanie bardziej współczesny motocykl, lekko skręca i dużo lepiej, pewniej hamuje. Coś jak Lanos vs Polonez. Mirek taryfiarz różnicy nie widzi, ale jednak te pojazdu różnią się dość zdecydowanie charakterem. CBF najbliżej do FZ6, ale chyba bym wolał FZ6. er6f to fajny silnik w słabym opakowaniu. FZ6 jest jednak dość kompaktowe, a niektórym wysokim jeźdźcom to nie pasuje
-
Praca sprzęgłem a niski moment obrotowy silnika
Bimbak odpowiedział(a) na chrismoto99 temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
R4 generalnie wymagają więcej zaangażowania od jeźdźca. Trzeba więcej uważać na to jak dobrać bieg do sytuacji w jakiej się znajdujesz, więcej przewidywać i planować do przodu. Jak to dobrze ogarniesz to płyniesz w ruchu ulicznym, a jak nie, to marudzisz, że brakuje ci momentu. Wysoki moment daje to fajne uczucie pierdolnięcia ze startu, ale jak sięgasz po więcej mocy i wyższe obroty już nie jest to takie satysfakcjonujące jak kręcące się do nieba R4. Zależy co kto lubi, lub której z tych dwóch radości pragnie bardziej. Te silniki CP Yamahy trochę to łączą, trochę tego znajdziesz w R3 od triumpha ... dużo momentu znajdziesz też w litrze R4 a jak to za mało to są jeszcze V4. Jednak wszystko to wymaga wyłożenia więcej i więcej PLNów. Ceny niektórych motocykli się z dupy nie biorą 😉 -
Dlaczego podczas slalomu wolnego nie wystepuje " przeciwskret "
Bimbak odpowiedział(a) na ks-rider temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
To może flaki lucky? -
Dlaczego podczas slalomu wolnego nie wystepuje " przeciwskret "
Bimbak odpowiedział(a) na ks-rider temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
czyli pióra są trochę jak przeciwskręt?