Jump to content

YamahaFANN

Forumowicze
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About YamahaFANN

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    er6n
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. obecnie kawasaki er6n z 2011 r jako ze to moj pierwszy sezon, w przyszlosci daytona 675 lub inny plastik
  2. arti w wawce rozumiem?
  3. heja moze ktos z mazowieckiego wie gdzies o duzym prakingu/placu gdzie mozna pocwiczyc manewry na moto?
  4. er6n z 2012, rozmiary 120/70 R17 160/60 R17 lub 170/60 r17 nie wiem dokladnie bo mam moto u mechanika wczesniej mialem dunlopa ale nie pamietam jaki konkretnie model, mimo tego ze byly dojechane konkretnie to trzymaly sie dobrze.. chodzi mi o takie gdzie by mozna bylo posmigac na torze ale i na ulicy, zeby lapaly dosyc szybko temparaturki
  5. Siemka wszystkim! Szukam jakichs dobrych oponek dla mojego grata, dokladnie chodzi o er6n.. opony mialby byc na ulice ale chcialbym zeby sprawdzaly sie tez na torze bo mam zamiar kilka razy sie wybrac w tym roku.. co polecacie?
  6. no co do mniejszego moto to jasne ze szybciej nauczymy sie jezdzic, dlatego wlasnie pomyslalem o ninja 300 albo r3... mam w sumie znajomego ktory cisnie postro po torze ale jezdzi juz ladny kawalek czasu i sam powiedzial ze patrzac z perspektywy czasu teraz gdyby zaczynal to zaczalby od supermoto lub jakies 300 i bylby szybszy niz jest teraz:P
  7. Jeżeli chodzi o teoretyke to cały czas ogarniam na bierząco, kursy sa w planach napewno no i tor mam 80km ode mnie także możliwości zeby jeździć sa. Dzieki jeszcze raz panowie!!!;) Mysle tez nad zmiana moto, nie przejezdzilem wiele w tym sezonie bo późno prawko ogarnalem ale myslalem zeby nie smigac er6n na tor tylko jakaś ninja 300? Co myślicie?
  8. thx Pany! dzieki wam mam jeszcze wieksza motywacje:P
  9. Siemanko! mam 26 lat w sumie za chwile 27 i zastanawiam sie czy to nie jest za pozno by byc w tym dobrym? tzn chodzi mi o jazde na moto, niedawno zdalem prawko na kategorie A i instruktor mnie chwalil ale moje ambicje sa duzo wieksze, chcialbym sie nauczyc sporotowej jazdy i dlatego od przyszlego sezonu zamierzam sie wybierac na tor jak najczesciej, moim marzeniem jest jazda na sportowym moto ale chce go dosiasc wtedy gdy bede pewien ze jezdzic umiem, nie chce byc tylko wlascicielem tak jak niektorzy.. co sadzicie? zdaje sobie sprawy tez ze bedac w tym wieku rossim to juz nie bede:DD w przyszlosci planuje tez kursy doszkalajace
  10. siemaneczko mistrzowie, mam kilka pytan dotyczacych zakretow i skladania moto... jestem poczatkujacym motocyklista i ogladam mnostwo filmow a za chwile tez wybieram sie na tor aby uczyc sie ''zapier...ac'' po zakretach:D moze napisze co robie JA wchodzac w zakret i jak sie zachowuje i prosze was abyscie podpowiedzieli co jeszcze zrobic by bylo szybciej i zeby moj motocykl skladal sie jeszcze bardziej.. zblizajac sie do zakretu u mnie wyglada to mniej wiecej tak: 1 dochamowanie, zmiana biegow z miedzygazem 2 pochylenie motocykla, swiadome uzywanie przeciwskretu, patrzenie daleko w zakret 3 plynne dodawanie gazu przez caly zakret' i teraz moje pytanie, jak powinna wygladac moja praca podnozkami? czy jezeli wchodze w zakret to powinnienem dociskac zewnetrzny podnozek? czy wchodzac w zakret moge dociskac wewnetrzny podnozek aby bardziej pochylic motocykl? planuje tez zmiane moto z er6n na ninje 300
  11. 50 mysle ze jak ktos jezdzi dlugo i jest naprawde dobry jest do zrobienia... ale w 70 nie wierze, ja na egzaminie majac srednia 38, i jadac ciagle tym samym tempem nie odpuszczajac gazu czulem ze trzeba niezle sie skladac, instruktor powiedzial ze na srednia predkosc jest to naprawde duzo jezeli sie nie odpuszcza gazu od poczatku do konca przejazdu, rozmawialem z nim na ten temat i powiedzial mi to samo ze 50 jest do zrobienia ale 70 raczej watpi...
  12. tez czekam na to nagranie:D dzis zdalem wlasnie egzamin, co ciekawe pierwsza predkosc zenująca bo tylko 25km/h mimo tego ze wjechalem 34/35 nie odpuszczajac praktycznie w ogole gazu i wyjezdzajac ponad nieco ponad 30.... sam bylem zaskoczony jak to mozliwe? czyzby licznik klamal?????? w nastepnej probie sie udalo, predkosc srednia 38 ale wjazd okolo 40 i przy wyjezdzie 41/42.. w 50 jestem w stanie uwierzyc bo napewno sa tacy ktorzy potrafia sie tak zlozyc miedzy pacholkami oddzielonymi od siebie co 7m ale 70??? trudno mi w to uwierzyc
  13. jak tu juz ktos pisal wczesniej przejazd musi byc ze stala predkoscia, w sumie najlepiej aby byl... jestem po dzisiejszym egzaminie i ojebalem wlasnie na slalomie szybkim :sad: ...jaki zrobilem blad? pierwsza proba byla zbyt wolna, predkosc srednia wynosila 25km/h, wjezdzalem w pierwsza bramke 35km/h i na ostatniej bylo tak samo czyli 35/36 widocznie za bardzo odpuscilem gaz i wyszlo jak wyszlo, druga proba zakonczyla sie dobrze jezeli chodzi o predkosc wjechalem 37/38 i tak samo wyjechalem, ale lekko musnalem ostatni pacholek gdzie nawet nie zmienil miejsca w ktorym stal ani sie nie przewrocil.... no ale reguly to reguly... trudno.. bede probowal jeszcze raz... i to w sumie taka wskazowka dla innych, starajcie sie jechac te 30/31 przez caly czas, bezpieczniej i macie pewnosc ze nie odpuszczacie za bardzo manetki... najlepsze bylo to ze bylem przekonany ze manewr wykonalem dobrze... mysle sobie 35 na wjezdzie 36 na wyjezdzie jeste izi, patrze na tablice 25 i mysle sobie ''WHAT THE FUCK''
  14. arczi wyobraz sobie ze jakis czas temu chlopak ktory zdawal w wordzie tam gdzie ja bede teraz zdawac jadac 29km/h nie zdal egzaminu... skurwysynstwo ale coz
×
×
  • Create New...