Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam wszystkich 🙂 Stałem się posiadaczem Aprili Pegaso 650 z 97 roku. Aktualnie jestem na etapie przygotowań motura pod sezon jednakże martwi mnie jedna rzecz: podczas gaszenia silnika słychać takie jednorazowe stuknięcie, coś jakby uderzyć młoteczkiem w stalową rurę. Podczas odpalania czy jazdy nic takiego się nie dzieję - tylko podczas gaszenia. Czytałem na amerykańskich forach, że to normalne i taki dźwięk wydaje sprzęgiełko rozrusznika ale wolę dopytać specjalistów tutaj na forum: czy mam się czego bać? Dźwięk jest dość głośny ale po za tym nie widzę żadnych oznak aby coś było uszkodzone albo odbiegało od normy
  3. Dzisiaj
  4. Jakims problemem w engine management system, wiec wybierz sie do dealera na sprawdzenie bledow.
  5. No własnie nie znam warunków gwarancji, więc lepiej narazie zostaw tak jak jest..
  6. Cale to pierdölenie o jezdzie z glowa i o przezyciu to se mozna o kant doopy ! Fakt, ze tzw " otrzaskanie w ruchu drogowym na inych kategoriach pomaga, ale cudow niema, swoje trzeba wyjezdzic ! S.P. Piotr Dudek mawial, ze mimo prawie 70 - tki zawsze jak wsiada na motura, to dostaje malpiego rozumu ! Ja to rowniez potwierdzam, masz mniej, nie odkrecisz, bo nie ma czym.... 🙂
  7. Czy przejażdżka po torze tak degraduje motocykl, że staje się niegodnym uwagi? Jeśli boisz się usterek w starym motocyklu, to może kup nowy, albo mało używany z gwarancją, a nie 16 letni gruz.
  8. Witam, podczas wczorajszej przejażdżki trafiła mi się dziwna awaria. Jadąc motocyklem (hyosung gt 650 mocel na wtrysku) w zakręcie zgasł mi silnik ale cała elektryka, światła zegary nadal działały, zatrzymałem się i motocykl odpalił bez problemu więc pojechałem dalej lecz po jakimś czasie problem znów się pojawił i od tamtego momentu silnik gasł co około minutę. Jakieś pomysły czym to może być spowodowane?
  9. jak jest silnik rozgrzany to nie zapala obiawy takie jakby akumulator był rozladowany( a jest nowy) jak jest zimny to pali odrazu
  10. @jannikiel Wczoraj poszukałem i już też znalazłem opony, które by mnie mogły zainteresować. A na felge Voge 125r wrzucę 120/60 r17, nie wiem o ile mm mogę tak manipulować szerokoscią opony. I jak myślisz, że który z nich będzie się lepiej sprawować i będzie mniej awaryjny(Voge ma 5 lat gwarancji a Zontes 2 lata).
  11. Witam, jak w temacie mam możliwość zakupu Yamahy r6 z 2008r z przebiegiem 42 tysiące, właściciel twierdzi że motocykl nie był jeżdżony na torze, ale wiadomo że poprawkę trzeba brać. Wcześniej jeździłem na Aprilce rs 125, zawsze mi się marzyła R6, ale boję się trochę tego przebiegu stąd moje pytania do was: 1. Czy według was 42.000 km to dużo jak na sporta (teoretycznie nie jeżdżonego po torze) ? 2. Jaka jest w ogóle żywotność silników w tym lub podobnym modelu sportowym 3. Czytałem na forum że przy 50 tysiącach warto zajrzeć do silnika i przeprowadzić generalny serwis, czy to prawda? Serdecznie dziękuję za rady i odpowiedzi
  12. Wczoraj
  13. Część wszystkim, jadę jak w tytule, jest może jakiś samotnik jak ja, to możemy połączyć siły i razem polatać po Alpach. Startuje z Białegostoku przez Wrocław, Zgorzelec. Jak ktoś się znajdzie to pogadamy o szczegółach. Jadę na tydzień.
  14. Nie znam ani jednego ani drugiego, ale na pewno bym ic nie kuoil, co dla mnie wchodzil byw rachube to Honda CB 125 Amen 🙂
  15. Na saniach miałeś motor i ciągnąłeś je linką. Drzwi byly zamkniete i latał sobie motylek, a na nodze miałeś klapeczka?
  16. Trzeba lepiej poszukać np. Olek motocykle, i szukaj dualowych , na tył zarzuciłbym węższą oponę bo to śmocy ma niewiele, i tak całego 140 mm bieżnika nie potarga... 120/17 na tył sa takie oponki + szersza kierownica ( ale pamiętać należy o długości linek i przewodów)...W stylu motocrossowym raczej nie będzie jeździć, to nie ma sensu chyba szukać szprychowanych kół, z tym, że trzeba o tym pamiętać, by fantazja nie poniosła, i w efekcie połamane alufelgi
  17. Jeden z tych chińczyków ma już szprychowane koła. Jeśli to takie ważne, to po co kupować innego chińczyka i przerabiać koła? Skąd dobrać pasujące koła, jeśli co chwilę pojawiają się kolejne chińskie motocykle i każdy jest inny? Ile lat są dostępne te modele motocykli i jak długo będą dostępne w tej wersji?
  18. Chodzi mi o kymko nexxon 50 Chodzi mi bo jak pamiętam z lat dzieciństwa jak miałem motor na sanie na linkę... To motylek klapeczka od przepustnicy była zamknięta na 0 .DRZWI ZAMKNIETE A U MNIE BO CZYSCIŁEM GAZNIK I TERAZ NIE PAMIETAM CZY NA ZERO JEST OTWARTA CZY ZAMKNIETA ... CZY TU NA ZAMKNIETEJ PRZEP. MA BYC OTWARTA CZY ZAMKNIETA klapeczka Proszę o info Czy tak jest w tym modelu kymko 50 Bo jak wajchę przy kierownicy naduszam to linka się naciąg i przepustnica się zamyka a chyba powina się otwierać
  19. Witam Jestem nowy w tym temacie i chciałbym was poprosić o pomoc. Mam dylemat czy wybrać Voge 125r czy zontesa U1 125. Mieszkam na wsi i będę jeździł w stronę miasta, więc potrzebuje pojazdu uniwersalnego. I czy ktoś mógłby mi powiedzieć co lepiej wybrać i czy jest możliwość w voge 125r zamontować koła szprychowe lub opony które by bardziej nadawały się na polne drogi(nie jakieś głębokie błoto z niewiadomymi koleinami tylko zwykłe utwardzone drogi ziemne może z odrobiną trawy i minimalną ilością błota), ponieważ jedyne, jakie mi wyskakują po wpisaniu ich rozmiarów(110/70R17 i 140/60R17) to są szosowe. Z góry dziękuję wszystkim!
  20. Mam wersję z rama JS1AP1 i jest zablokowany.
  21. Aby sprawdzić dany element za pomoca multimetru, należy wybrać odpowiednią funkcje pomiarową, wybrać odpowiedni podzakres, dokonać pomiaru i odczytać wynik. Aby zmierzyć cewke zapłonowa od strony pierwotnej ustw multimetr na omomierz i podzakres 200Ω. Podłącz sondy pomiarowe od zacisków strony pierwotnej. Użyj wyświetlacza lcd do odczytania wartości zmierzonej. Możemy założyć że cewka jest sprawna, jeżeli zmierzona wartość mieści się w zakresie od 0,5 do 3Ω. Mierząc cewke od strony wtornej-wysokonapieciowej, zmień podzakres pomiarowy da 20kΩ. Sprawna cewka posiada rezystancję rzędu 2-5kΩ. Jeśli multimetr przy tym pomiarze wskaże przekroczenie podzaklesu pomiarowego, zmień podzakres pomiarowy na 200kΩ i dokonaj ponownego pomiaru.
  22. Ostatni tydzień
  23. witam ponowinie, oglólnie to postanowiłem jescze raz sprawdzić cewkę zapłonowa i wiem że to dosyć laickie pytanie aczkolwiek wole być pewny... gdy podkładam sondę multimetru do miejsca gdzie jest wtyczka od cewki oraz do jej mocowania jest przepływ prądu aczokliwek gdy do mocowania oraz fajki lub wtyczki cewki oraz fajki żadnego odzewu ze strony multimetru... i pytanie, czy to jest normalne czy to oznacza ze fajka jest uszkodzona?
  24. No też mi ten pomysł po głowie chodził ale nigdy czasu nie było aby usiąść i poszukać, porównać zdjęcia, wymiary itp.
  25. Manewry przy wolnych szybkosciach to jedna strona medalu gdzie slabszy i lzejszy motocykl z bardziej wyprostowana pozycja pomaga bardziej od jakiegokolwiek sporta, druga strona tego medalu to zakrety ktore latwiej przestrzelic motocyklem ciezszym i mocniejszym. Przez ostatnie 15 lat jezdzilem glownie na angielskich staruszkach o mocy od 40 do 60 KM z kiepskimi hamulcami i w towarzystwie bardzo dlugo i dobrze jezdzacego kolegi. Moje pierwsze wrazenie z tych doswiadczen ze moc 40 KM wystarcza zupelnie do normalnej jazdy w kazdych warunkach oprocz autostrady i drugie ze moj kolega jezdzacy troche mniej zachowawczo ode mnie na swoim lekkim ( 170 kg / 50 KM ) Triumph'ie z 69r byl zwykle szybszy na drogach wymagajacych techniki ( duzo zakretow wzniesien i spadkow ) od 99% motocyklistow jezdzacych na najnowszych i najbardziej wypasionych sprzetach. Oczywiscie najwiecej wypadkow zdarza sie na skrzyzowaniach i trzeba miec wypracowana taktyke do ich pokonywania, tak samo jak taktyke na prostej drodze. Mozna sie tego uczyc na motocyklu ciezkim i mocnym, ale o wiele latwiej nauczyc sie na motocyklu lekkim i slabszym i w tym kierunku ida nasze rady. Wlasnie MT07 i konkurencja to motocykle z przedzialu ktore uwazam za najbardziej rozsadne i "wielofunkcyjne", ale niewielu nowych motocyklistow przy zakupie motocykla kieruje sie rozsadkiem. Sam teraz jezdzac na nowej CB500X uwazam ze to idealny motocykl na moje wielkie miasto i na jakakolwiek trase nie bedaca autostrada, ktorej i tak motocyklem nie zamierzam wizytowac. Przed swoim epizodem "staruszkowym" jezdzilem duzymi i ciezkimi japonczykami i czesto czulem frustracje podobna do tej jaka czuje wlasciciel Ferrari jadacy w korku na autostradzie. 🙂
  26. No nie, daj spokój. Wyklepie się 😁😁😁 Zdrowia i szybkiego powrotu na moto życzę.
  27. Ssspoko. Kuuu... Kuuuuuuruję się 😂 Widziałem zdjęcia motonga. Szrot na części. Kupi się następnego....
  28. Cześć, nietypowa prośba, przymierzam się do FZ1 ale nie mam gdzie sprawdzić jak motocykl pasuje pod mój wzrost (193cm). Wie ktoś, gdzie mógłbym wypożyczyć FZ1 na terenie Śląska? Lub może ktoś byłby skłonny dać się przejechać? (wiem, że sie nie "pożycza", ja sam bym nie dał no ale może jednak ktoś ma inne podejście). Wystarczyłoby mi dosłownie 30min, maks 1 godz żeby stwierdzić czy to jest dla mnie. Oczywiście nic za darmo.
  29. poszukaj na forach co ludzie wkładają np. w XJ600 4br wkłada się z XJ6 i pasuje P&P
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...