Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Hej. Mam ten sam problem, znalazłeś jakieś zastępcze?
  3. JaM

    Kupię Brevę

    Dzięki Jarenty mechaniki bać się już nie boję, więc podstawowy serwis jak wymiana olejów pewnie dam radę ale z braku warsztatu (zarówno narzędzi jak i doświadczenia) pewnie bym potrzebował kogoś kto to ma W Wwie zrobili sporo buspasów i na mojej trasie w większości dopuszczają i moto więc myślę, że nie powinienem mieć problemu z przegrzewaniem ale uwaga słuszna bo wcześniej nie zwróciłem na to uwagi
  4. prawie 5 lat dojeżdżałem niecałe 10 km do biura ... tyle, że w tekstylnym (jak było zimno) lub w zbroji i i motodżinsach (jak było ciepło) .. da radę bez prysznica, nikt sie nie skarżył - a pracuję na "open space" ... miałem ten komfort, że mieliśmy wydzieloną część na szatnię i mogłem raz na tydzień przywieźć koszule a garniak sobie wisiał
  5. jarenty

    Kupię Brevę

    No, niestety ale Breva 750 to nie moja bajka. Co do Brewa 850 to jak dla mnie bez sensu. Nic nie zyskujesz a tracisz sporo koników mechanicznych i Nm w stosunku do wersji 1100. Co do serwisu to znany jest Polmotor na Kaczeńca w Warszawie ale nic na jego temat nie powiem bo nie korzystałem. Ogólnie co do serwisu to mechanicy boją się tego sprzętu bo go jest mało i sporo legend na jego temat krąży. Jeżeli nie boisz się mechaniki to w necie ( szczególnie obcojęzycznym) jest dużo info na ten temat. Z mojej strony jako użytkownika Norge 1200 z 2007 uważam, że warto samemu takie moto serwisować. PS jazda po mieście moto chłodzonym wiatrem i olejem to chyba średni pomysł szczególnie latem i w korkach. Mojego moto nigdy nie przegrzałem ale inne moto chyba bardziej się do tego nadaje.
  6. JaM

    Kupię Brevę

    Tak, chodzi o Moto Guzzi Breva a czy 750 czy większy to ciągle kalkulacja (rozsądek?) walczy z "o! taki bym chciał" ... 70% to będzie jazda po mieście po pierwsze miałem nadzieję, że akurat teraz ktoś na forum pomyśli, że chciałby swoją Brevę sprzedać ... i pyk trafia na mnie 😉 a wracając na ziemię ... z przeglądu internetu wygląda, że "zagłębie" Gutków jest w Mizerowie ... w huk daleko, ale jeśli ktoś zna? może polecić? to może warto się przejechać z prywatnych ofert w miarę blisko Warszawy wstępnie rozmawiałem i będę się umawiał na obejrzenie: tu https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/moto-guzzi-breva-moto-guzzi-breva-750-ID6GkB60.html i tu https://www.olx.pl/d/oferta/moto-guzzi-breva-750-CID5-IDZOqIP.html (niby Bochnia ale może dojechać do W-wy) ale jeszcze podoba mi się ta https://www.olx.pl/d/oferta/moto-guzzi-breva-850-norge-rt-griso-CID5-IDYWURS.html i ta https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/moto-guzzi-breva-ID6GkmwQ.html i jeszcze widziałęm Brevę 1200 w Piekarach ale ogłoszenia już nie ma ... a przy okazji czym się różni Breva 1200 od Sport 1200?* silnik chyba ten sam a i rama wygląda podobnie a co do oczekiwań .. fajnie by było gdyby ktoś mógł polecić (ew. odradzić) któryś z powyższych ... i też wiem, że nie kupuję nowego motocykla więc jakaś rezerwa na pierwszy serwis jest (przegląd przedsprzedażowy) ale może mogę zaoszczędzić czasu i pieniędzy na jechanie do "miny".. możecie przy okazji polecić serwis w okolicy warszawy przyjazny dla Guzzi? zakładam, że na pewno ASO w Piasecznie a jakis inny? przy oglądaniu innego Gutka słyszałem, że https://mkmoto.pl/ jest niezły *znalazłem odpowiedź (przynajmniej częściową) czym sie różni Breva od Sport'a https://swiatmotocykli.pl/testy/redakcjasm/moto-guzzi-1200-sport-inny-wymiar-sportu/
  7. Wczoraj
  8. I codziennie prysznic w biurze po zdjęciu kombi? ; ) Sam nigdy do pracy nie dojeżdżałem na moto, ale miałem takie przypadki kolegów - jeden chłopak jeździł w zwykłych ciuchach i butach, jedynie kask i rękawiczki zakładał. Nie wiem jak jeździsz, jaka masz trasę do pokonania, ja bym sobie strzelił „zbroję” pod ubranie i ochraniacze + buty motocyklowe i rękawiczki. Jakoś nie widzi mi się jazda w skórze, szczególnie jak przyjdzie lato i temperatury po 30 stopni, będziesz do roboty dojeżdżał mokry - od skarpet, po włosy. Kiedyś rozważałem dojazdy do roboty na 2oo, ale jednak klima i brak potu w aucie wygrały. Najlepiej wychodzą Ci, którzy na kiblach jeżdżą tylko w orzeszkach. Taka opcja jest wygodna i mógłbym tak jeździć - gorzej, jak w takiej konfiguracji pierdolniesz, dlatego jakiś kompromis z ochraniaczami i zbroją byłby potrzebny.
  9. Dzień dobry, posiadam skuter tiger 50ts, skuter stał ok. 8 lat w dobrych warunkach, na szczęście nie było w nim benzyny, co trzeba sprawdzić, wyczyścić po tak długim postoju? Jeśli ktoś wie coś na temat tego skuterka, proszę o info 🙏
  10. jarenty

    Kupię Brevę

    Rozumiem, że chodzi Ci o Moto Guzzi Breva 1100 ... przynajmniej tak wnioskuj z wielkości budżetu bo Breva 750 raczej jest tańsza. Jakiego typu, rodzaju podpowiedzi oczekujesz ?
  11. JaM

    Kupię Brevę

    budżet ok. 15 tyś PLN ... przejrzałem oferty na otomoto, olx, mobile i okolicznych dealerów ale dopiero po majówce zacznę oglądać ... może ktoś coś na forum podpowie ... a może któryś z forumowiczów przesiada się na inne moto ...
  12. Ja tam zawsze buty na moto, normalne dżinsy, pase nerkowy, kurtka motocyklowa, rekawice i tyle ……… a w pracy trzynałem buty na zmiane i już albo zmieniałem przy moto i do kufra Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Ostatni tydzień
  14. Jedyna znana mi opcja, to zakup HM (Honda_Montesa). Ta włoska firma przerabia crossówki do legalnego poruszania się po publicznych drogach.
  15. Nie masz papierów, on nie ma homologacji. To jak go chcesz zarejestrować?
  16. Ale co kogo obchodzi jak ktoś jeździ i ubiera się na moto? Dla mnie możesz jeździć w garniturze czy w samych kąpielówkach. Nie wzbudzi to u mnie żadnej reakcji czy emocji. Każdy się ubiera jak mu pasuje. Jedni gola pały na łyso inni farbują na zielono. Wszyscy jakoś się mieszczą i żyją obok siebie
  17. po mojemu to nie ma co kombinować. Jedziesz w ciuchach do jazdy a w skrzynce/plecaku masz ciuchy do roboty. Wygodniej się jeździ i wygodniej pracuje - no chyba że praca na motocyklu :D
  18. kwestia czasu.. póki co to widać, a jak się wyrobią to kto wie?
  19. Masakra. W innym wątku dałem się nabrać. Rzeczywiście niedługo nie będzie można odróżnić normalnego użytkownika od bota czy innego Jonaszko 😉
  20. Jeansy motocyklowe i kurtka w zależności od pogody, jeżeli chłodniej to skóra, jak jest gorąco to mesh. Buty zmieniam w biurze. Czasami jak nie chce mi się brać spodni do plecaka na przebranie to wyciągam protektory (mam wyjmowane od zewnętrznej strony)- co ważne to jeżeli chcesz chodzić w jeansach moto po biurze to radzę zainwestować w taki które nie są z kocem kewlarowym bo się ugotujesz.
  21. Witam założyłem ten temat bo chciałbym poznać zdanie innych motocyklistów a nie mogę znaleść nic podobnego otóż w jakich ciuchach jezdzicie do pracy motocyklem? ja mam sportowe kombi i do pracy z parkingu dobre 500m do przejscia dodam że zdjęcie tego kombi tez zajmuje troszkę dluzej niz normalne ciuchy. Nie wiem czy inwestować w normalne ciuchy z protektorami tylko na dojazdy do pracy czy jezdzić w kombi? jak to u was wygląda? u mnie głównym powodem dla którego rezygnuje jak narazie z kombinezonu jest fakt ze nie potrafie się przełamać hehe 😄 nie lubie być w centrum uwagi 😄
  22. no fajnie te chaty teraz odpowiadają.. ;)
  23. Witam, mam 16 lat i posiadam pitbike brz f150, chciałbym go zarejestrować ponieważ ma on 15KM i mógłbym go prowadzić z prawem jazdy kategori A1. Problem jest taki że nie ma on homologacji oraz nie jest on dostosowany do ruchu drogowego. O ile wiem że mógłbym na niego zamontować oświetlenie, kierunkowskazy oraz tablice to nie wiem jak będzie z zarejestrowaniem go, nie posiadam także żadnych papierów o kupnie go. Z góry dziękuje i pozdrawiam
  24. Zapewniamy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Dwuskładnikowe wynagrodzenie, podstawa + prowizja od usługi Pracę w środowisku moto/marine (pasjonaci) Pracę w dniach: poniedziałek-piątek 9-17 oraz 2 soboty w miesiącu 9-14. Sobotę odbieramy jako dzień wolny Pracę w znanej na rynku firmie Rozwój kompetencji Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa serwisowa motocykli, quadów i skuterów Diagnostyka i wycena Wymiana opon Praktyczna umiejętność demontowania, naprawy i montowania zespołów motocyklowych U kandydatów zwracamy uwagę na: Znajomość komponentów Yamaha, Suzuki, Kawasaki, KTM Doświadczenie w serwisowaniu motocykli, quadów, skuterów Pasję Samodzielność w działaniu *Zatrudnienie jest bezpośrednio w firmie Tel. 785 060 000
  25. Hej, no niestety, ale to: wyklucza to: natomiast to: nie za bardzo idzie w parze z tym: choć tutaj bardzo duże znaczenie mają umiejętności, co widać na gymkhanach robionych przez policjantów. Ale - zasadniczo zrewiduj, albo uściślij oczekiwania, bo tak jak jest, to słabo to widzę..
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...