JaM Opublikowano 1 Maja Udostępnij Opublikowano 1 Maja budżet ok. 15 tyś PLN ... przejrzałem oferty na otomoto, olx, mobile i okolicznych dealerów ale dopiero po majówce zacznę oglądać ... może ktoś coś na forum podpowie ... a może któryś z forumowiczów przesiada się na inne moto ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 1 Maja Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2 godziny temu, JaM napisał: ... może ktoś coś na forum podpowie ... Rozumiem, że chodzi Ci o Moto Guzzi Breva 1100 ... przynajmniej tak wnioskuj z wielkości budżetu bo Breva 750 raczej jest tańsza. Jakiego typu, rodzaju podpowiedzi oczekujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano 2 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja (edytowane) Tak, chodzi o Moto Guzzi Breva a czy 750 czy większy to ciągle kalkulacja (rozsądek?) walczy z "o! taki bym chciał" ... 70% to będzie jazda po mieście po pierwsze miałem nadzieję, że akurat teraz ktoś na forum pomyśli, że chciałby swoją Brevę sprzedać ... i pyk trafia na mnie 😉 a wracając na ziemię ... z przeglądu internetu wygląda, że "zagłębie" Gutków jest w Mizerowie ... w huk daleko, ale jeśli ktoś zna? może polecić? to może warto się przejechać z prywatnych ofert w miarę blisko Warszawy wstępnie rozmawiałem i będę się umawiał na obejrzenie: tu https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/moto-guzzi-breva-moto-guzzi-breva-750-ID6GkB60.html i tu https://www.olx.pl/d/oferta/moto-guzzi-breva-750-CID5-IDZOqIP.html (niby Bochnia ale może dojechać do W-wy) ale jeszcze podoba mi się ta https://www.olx.pl/d/oferta/moto-guzzi-breva-850-norge-rt-griso-CID5-IDYWURS.html i ta https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/moto-guzzi-breva-ID6GkmwQ.html i jeszcze widziałęm Brevę 1200 w Piekarach ale ogłoszenia już nie ma ... a przy okazji czym się różni Breva 1200 od Sport 1200?* silnik chyba ten sam a i rama wygląda podobnie a co do oczekiwań .. fajnie by było gdyby ktoś mógł polecić (ew. odradzić) któryś z powyższych ... i też wiem, że nie kupuję nowego motocykla więc jakaś rezerwa na pierwszy serwis jest (przegląd przedsprzedażowy) ale może mogę zaoszczędzić czasu i pieniędzy na jechanie do "miny".. możecie przy okazji polecić serwis w okolicy warszawy przyjazny dla Guzzi? zakładam, że na pewno ASO w Piasecznie a jakis inny? przy oglądaniu innego Gutka słyszałem, że https://mkmoto.pl/ jest niezły *znalazłem odpowiedź (przynajmniej częściową) czym sie różni Breva od Sport'a https://swiatmotocykli.pl/testy/redakcjasm/moto-guzzi-1200-sport-inny-wymiar-sportu/ Edytowane 2 Maja przez JaM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja (edytowane) No, niestety ale Breva 750 to nie moja bajka. Co do Brewa 850 to jak dla mnie bez sensu. Nic nie zyskujesz a tracisz sporo koników mechanicznych i Nm w stosunku do wersji 1100. Co do serwisu to znany jest Polmotor na Kaczeńca w Warszawie ale nic na jego temat nie powiem bo nie korzystałem. Ogólnie co do serwisu to mechanicy boją się tego sprzętu bo go jest mało i sporo legend na jego temat krąży. Jeżeli nie boisz się mechaniki to w necie ( szczególnie obcojęzycznym) jest dużo info na ten temat. Z mojej strony jako użytkownika Norge 1200 z 2007 uważam, że warto samemu takie moto serwisować. PS jazda po mieście moto chłodzonym wiatrem i olejem to chyba średni pomysł szczególnie latem i w korkach. Mojego moto nigdy nie przegrzałem ale inne moto chyba bardziej się do tego nadaje. Edytowane 2 Maja przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano 2 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja Dzięki Jarenty mechaniki bać się już nie boję, więc podstawowy serwis jak wymiana olejów pewnie dam radę ale z braku warsztatu (zarówno narzędzi jak i doświadczenia) pewnie bym potrzebował kogoś kto to ma W Wwie zrobili sporo buspasów i na mojej trasie w większości dopuszczają i moto więc myślę, że nie powinienem mieć problemu z przegrzewaniem ale uwaga słuszna bo wcześniej nie zwróciłem na to uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja (edytowane) A i jeszcze jedno. Gdyby poniosła Cię fantazja 😁i chciał kupić coś z nowszych MG a konkretnie te modele, które mają silniki 8 zaworowe to zalecam bardzo dużą ostrożność. Wczesne modele silników 8 zaworowych miały wadę fabryczną i postaci wałków wykonanych z g..noliny. Momentalnie się wycierały. Była akcja serwisowa ale zapewne nie wszystkie egzemplarze zostały jej poddane. Już dawno same części potrzebne do serwisu kosztowały ok 7 tyś zł bez robocizny. Edytowane 2 Maja przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano 4 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 😄 fantazja mnie niesie w kierunku V85 TT ... ale to jak wygram w totka ... coś słyszałem, że w ramach akcji wymieniali popychacze ze ślizgowych na takie na rolkach i potem już nie było tego problemu .. ale na razie i tak w zasięgu raczej te 4V czyli po dwa na cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja 14 godzin temu, JaM napisał: 😄 fantazja mnie niesie w kierunku V85 TT ... ale to jak wygram w totka ... coś słyszałem, że w ramach akcji wymieniali popychacze ze ślizgowych na takie na rolkach i potem już nie było tego problemu .. ale na razie i tak w zasięgu raczej te 4V czyli po dwa na cylinder To w Norge i Stelvio z silnikami 1200 8V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano Piątek o 12:28 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 12:28 a co sądzicie o tym egzemplarzu? to fabryczne malowanie z 2005 roku czy kogoś poniosła fantazja https://www.olx.pl/d/oferta/moto-guzzi-breva-750-niski-przebieg-35kw-CID5-IDQGp6f.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano Piątek o 13:06 Udostępnij Opublikowano Piątek o 13:06 (edytowane) Jak już pisałem "750" to nie moja bajka ale malowane kapy zaworowe, pług, owiewka lampy nie występują raczej w oryginale. Zastanawiają mnie też plastiki pod bakiem. https://www.motoguzzi.pl/files/n_breva750.html malowania u dołu strony oraz https://bikez.com/models/moto_guzzi_breva_750.php Ogólnie malowanie plus biały pasek trochę stylizowane na Breve Sport Lekka lipa z kontrolką oleju. W Norge / Brewa 1100 i podobnych to oprócz najgorszego oznaczać może kłopot z czujnikiem oleju ale w tych moto jest podwójna sygnalizacja. Ostrzegawczy czerwony trójkąt i info na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym. Edytowane Piątek o 13:07 przez jarenty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano Piątek o 13:09 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 13:09 1 minutę temu, jarenty napisał: Jak już pisałem "750" to nie moja bajka ale kapy zaworowe, pług, owiewka lampy nie występują raczej w oryginale. Zastanawiają mnie też plastiki pod bakiem. https://www.motoguzzi.pl/files/n_breva750.html malowania u dołu strony oraz https://bikez.com/models/moto_guzzi_breva_750.php Ogólnie malowanie plus biały pasek trochę stylizowane na Breve Sport Lekka lipa z kontrolką oleju. W Norge / Brewa 1100 i podobnych to oprócz najgorszego oznaczać może kłopot z czujnikiem oleju ale w tych moto jest podwójna sygnalizacja. Ostrzegawczy czerwony trójkąt i info na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym. dzięki ... 150 km w jedną stronę zaoszczędzone ... szukam dalej 😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.