Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Tutaj podsyłam dokładne wymiary tak jak na obrazku średnica oczka 1,2mm a grubość mocowania 20mm reszta na załączonym obrazku. https://ibb.co/V0pH0Bg4 Napisałem do paru osób może mi coś doradzą, pozdrawiam.
- Dzisiaj
-
Przeczytalem co sie dalo , zrobilem co moglem i nic.Jedynie co moge dodac to to ze w moim przypadku rozrusznik nie kreci pompy nie slychac a jedynie co dziala to centralne zamykanie ,otwieranie no i kontrolka immo swieci na czerwona po wcisnieciu sprzegla.
-
U mnie w okolicy mamy "magika" co za kilka stów ogarnia takie (i nie tylko) tematy. Ale u Ciebie ... To czytałeś ? https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=456&t=70975
-
Wszystko jasne i pieknie tylko zdradz mi ta tajemnice jak to ( gdzie to ) pieronstwo odlaczyc 🤔.W elektronice to jestem jeszcze zielony za uszami😁
-
A na cholerę ci immobiliser w 20-letnim aucie. Będą potrzebować na części to i tak "wezmą" choćbyś tam starlinka zamontował. Odłączyć pieroństwo bo jak ci odstawi babola z 500 kilosów od domu to koszty lawet oraz interwencji przewyższą wartość auta.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: D7 Devil
-
Hej. Mam pytanie jak w tytule. Nie potrafię otworzyć siedzenia akcesoryjnego, to znaczy takie w jednej części z niewielkim oparciem dla kierującego z wyszytą tam nazwą motocykla. Po otwarciu lewego kufra przesuwam zapadkę która powinna odblokować rygle, coś tam nawet słychać że pracują pod siedziskiem jakieś elementy. Jednak nie mogę go zdjąć ani otworzyć. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Grzegorz
- Wczoraj
-
Dwa lata temu mialem taki sam problem , tylko ze przyczyna byly slabe kontakty w skrzynce bezpiecznikow , przekaznikow ( Kostki ) , tak ze obylo sie bez wymiany kompa. Czyzby to byla powtorka z rozrywki ? 😉😒
-
jarenty obserwuje zawartość Mazda 6 2.5
-
Nie wiem czy taka informacji Ci pomoże ale miałem podobny problem z starszą Mazdą 626. Skończyło się na wymianie komputera.
-
Witam. 🤷♂️Ten sam samochod ale nowy problem .Mazda 6 2.5 sport kombi 2009 Model. Problem z Mazda polega na tym ze immobilizer nie rozpoznaje kluczyka (transponder) Bateria jest nowa w transponedr , samochodowa bateria naladowana.Przedwczoraj wszystko pasilo , a od wczoraj jak chcialem wyruszyc wszystko dziala oczywiscie oprocz rozruchu silnika , tylko prze wcisnieciu sprzegla ikona silnika i przycisk Start - Stop swieci sie na czerwono.Mnie juz brakuje pomyslow.Jest jakis domowy sposob zeby to cudo ogarnac czy jedynym wyjsciem jest laweta i odwiedziny w warsztacie 😒 Z gory serdeczne dzieki za jakakolwiek odpowiedz.
-
Aha czyli ma być kilka cm więcej, średnica oczka to 12mm a jak ustalić twardość sprężyny?, bo nie znam się na tym za bardzo... i gdzie najlepiej do kogo konkretnie napisać w necie? 🤔
-
Piotr6691 obserwuje zawartość Yamaha Midnight Star 1300 kilka pytań
-
Mam pytania do posiadaczy takiego motocykla. Zauważyłem kilka rzeczy, które mnie irytują i nie wiem czy ten typ tak ma, czy z moim motocyklem jest coś nie tak. Motocykl jest z 2007 roku kupiony w polskim salonie. Przebieg w tej chwili około 14 tys km. Jestem jego posiadaczem od roku. Przez ten rok zrobiłem nim około 2,5 tys km. Poprzednio był zalany olejem Motul 10W40, w tej chwili Yamalube 20W50. Odpala pięknie, od tzw. strzała. 1. Przy hamowaniu silnikiem wydaje on dziwny dźwięk takie „jęczenie”. 2. Podczas jazdy na rozgrzanym silniku słychać jakby takie „klepanie” cykanie. Nie wiem czy to zawory czy wtryskiwacze. Bardziej mi to przypomina głośną pracę zaworów. Jak pracuje na postoju, to tego nie słychać. 3. Skrzynia biegów zgrzyta jak w Ursusie. 4. Motocykl jest mało elastyczny i trzeba często zmieniać biegi. 5. Przy przełączaniu na drugi bieg słyszę jakby puknięcie. Jakby był jakiś luz. Jak przytrzymam lekko sprzęgło tego nie ma. W ogóle jak przy zmianie na każdym biegu lekko przytrzymuję sprzęgło to niweluje to wszelkie szarpnięcia przez np. niedostosowanie biegu do prędkości. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam
- Ostatni tydzień
-
Zmierz u siebie średnice mocowania, i szukaj takiego żeby miał od oczka do oczka więcej o te kilka centymetrów, trzeba patrzyć co występuję w przyrodzie. I szukaj sprężyny pod swoją mase, trzeba by też ustalić mniej więcej jaką sprężyne potrzebujesz pod swoją wage. jest to do ogarnięcia przez neta, tylko musisz na spokojnie ustalić te wymiary, i twardość sprężyny, i poszukać czegoś kompatybilnego.
-
Do Krakowa mam kawałek... u mnie na miejscu jest kilka centrów rowerowych, motocyklowe nie wiem czy są dlatego może tam najpierw wypadało by się zapytać.
-
A gdzie chcesz? Rowerowych nie polecę, bo nie moja bajka. Pekaesa z Krakowa paru kolesi testowało. Stroił, regenerował. Sam prawdopodobnie wyślę do niego swój tylny, bo ponad stówkę na nim zrobiłem i czas na przegląd.
-
A gdzie szukać tych typów od zawieszeń w centrum rowerowym czy w motocyklowym? Prosiłbym o doprecyzowanie gdzie najlepiej z tym się udać.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: robertw_gda
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: cucumber
-
Mam silnik z końca lat 80', jednocylindrowy Rotax 560 (średnica 94mm). Kilka lat temu robiłem remont polegający m. na usunięniu nikasilu i wstawieniu tulei żeliwnej. Teraz znowu rozebrałem silnik i tłok jest pozacierany, gładź już też zniszczona. Zatarcie nie było spowodowane zbyt ciasnym spasowaniem, tylko ciałami obcymi - być może kawałki Nikasilu powbijane w tłok, być może inne licho. Chciałbym pozbyć się tego tłoka, niestety zakup nowego nie jest możliwy. No chyba że ktoś z Was może pomóc. Pozostaje pomniejszenie go i dorobienie pierścieni (np Prima), albo dorobienie nowego. Jest pod Warszawą firma Legra, ale opinie o niej nie budzą zaufania. A Wy macie jakieś pomysły?
-
Trudności z moto po wymianie wydechu i filtra
IZO odpowiedział(a) na mati_ii temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Rozumiem że wywaliłeś ori puche na filtr i dałeś jakiś stożek ? jak masz możliwość to załóż ori puszkę i zobacz jak zareaguje, bo gaźnikowce nie lubią nawet drobnych zmian w pojemności i szczelności puszki. Inna sprawa że taki stożek to piach i syf w silniku. Ciężko stwierdzić czemu ten drugi niby jeździ dobrze. nie wiadomo do końca co i jak ma pomodzone, jak gaźniki wyregulowane, to jest wszystko jedna wielka loteria a wszystko na wszystko ma jakiś wpływ, nawet naturalne zużycie. Możesz teraz kombinować z lekkim dławieniem dolotu, manewrować dyszami i regulacjami i jeszcze trochę modlitwy przy tym nie zaszkodzi i możesz wtedy liczyć na cud że to zestroisz, i to w założeniu że wszystko jest w pełni sprawne 😁 albo wrócić najbliżej serii jak się da i cieszyć się gładką pracą silnika i normalnym spalaniem.- 3 odpowiedzi
-
Trudności z moto po wymianie wydechu i filtra
mati_ii odpowiedział(a) na mati_ii temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Okej, dzięki za odpowiedź, powiem jeszcze że pytałem się pewnej osoby która również zmieniła wydech i filtr w tym modelu moto ale nie miała problemów z gaźnikiem chodź wsadziła jeszcze siateczkę do wydechu by było ciszej ale mogło to pomóc coś może i na działanie moto, w dodatku niby szybszy z tego co mówiła. No a czemu ja mam takie problemy z nim? To popularny model pod custom, czy konieczne byłoby zawsze razem z wydechem i filtrem kombinowanie z cylindrem i głowicą? Na tą chwilę da się coś wymyślić?- 3 odpowiedzi
-
Trudności z moto po wymianie wydechu i filtra
IZO odpowiedział(a) na mati_ii temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
cylinder, głowica, wydech i dolot, to musi stroić ze sobą jak instrument, albo orkiestra. Rozluźniając wydech i kombinując przy dolocie, rozstroiło się wszystko i silnik chodzi tak jak chodzi 🙂 Niestety tuning wolnossących silników, zwłaszcza takich które kręcą ponad 8 tysięcy, to często nie są łatwe rzeczy i łatwiej popsuć niż poprawić, albo dodasz 2 konie przy odcince a stracisz 5 w środkowym zakresie gdzie najczęściej jeździsz 😁.- 3 odpowiedzi
-
Trudności z moto po wymianie wydechu i filtra
mati_ii opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Cześć! Założyłem przelotowy wydech i stożkową gąbkę do Yamahy SR 125 i ciężko pali (trzeba kombinować z ssaniem, gazem i trzymać długo rozrusznik) a jak odpali to trzeba trzymać na gazie i łatwo gaśnie na niskich, a regulacja obrotów tą jedną śrubą przy gaźniku nie pomaga zbytnio bo jest od obrotów samych a nie mieszanki, mam jeszcze jedną śrubę nie wiem do końca od czego ale chyba paliwa bo jest po stronie cylindra. Dodam że przy pierwszym otworzeniu kranika paliwo lało się ciurkiem dołem moto a później samo przestało i już nie leje tak. Oraz strzela z wydechu a jak się do niego patrzy to sporo ognia w nim. Co na to poradzicie? Pomoże czyszczenie gaźnika, ustawienie iglicy i ewentualnie jeszcze raz poprawnie obrotów bo już było namieszane, oraz dołożenie DB Killera na wydech by go ściszyć, lekko przytkać?- 3 odpowiedzi
-
rower nie rower ale pomóc można. nie zdziwił bym się gdyby ten twój amor był wydmuszką: skontaktuj się z typami od zawieszeń. siedzą w tym, to dobiorą jak nie samą sprężynę, to cały amor. stockowy nie będzie robił pod Tobą. Pomierz długość, przygotuj szelesty.
-
Jak napisałem na forum rowerowym to mnie skierowali na forum motocyklowe 😉 Więc nie wiem gdzie mam napisać.. to motorower elektryczny w sumie ma manetkę prosiłbym o pomoc mam realny problem z tym damperem.
-
jonaszko obserwuje zawartość Problem z wagą i damperem w motorze
-
Przecież to rower a nie żaden motor, tym bardziej motocykl.
-
Cześć wszystkim!
Szukam dobrego mechanika któremu mógłbym zlecić remont silnika Cagiva w16. Bądż warsztat. Z góry dziękuje za pomoc.
-
Jinx zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam Zakupiłem sobie ten model motoru elektrycznego Ekx 21 Max Poniżej link do modelu i specyfikacji https://www.ekxbike.cn/products/ekx-x21-max-electric-motorcycles-3000w-brushless-gearless-motors-60v30ah-lithium-battery-speed-85kmh-adult-off-road-ebike Mam problem z damperem ważę 130 kg i kiedy siadam na motor to obniża się on na tyle że czarna puszka od dampera trze o tylny błotnik podczas jazdy, próbowałem go regulować ale to nic nie daje poniżej zdjęcie przedstawionego dampera z tego co widać to damper sprężynowy. https://ibb.co/rRRJryLv Długość dampera od oczka do oczka 23 cm Czy mógłbym go wymienić na jakiś inny niedrogi który będzie utrzymywał odpowiednią wysokość przy mojej wadze? Niestety jak widać nie posiadam odpowiedniej wiedzy dlatego do was kieruję moje zapytanie, może moglibyście mi coś polecić.