Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Enfielda classica 650 jak szybciej lub 350 jak wolniej. Wysłane z mojego SM-S931B przy użyciu Tapatalka
  3. CBR1100XX - MNÓSTWO MODYFIKACJI - NA SPRZEDAŻ Rewelacyjny motocykl w stanie kolekcjonerskim, z niesamowitymi modyfikacjami. Dzięki nim jest prawie 20 kg lżejszy i jeździ znacznie lepiej. Niebo, a ziemia, w porównaniu do seryjnego XXa. Od razu zaznaczam, że posiadam 2 komplety dolnych owiewek – ze względu na crashpady szkoda mi było ich ciąć. Rocznik 2002, przebieg 37 000 km Motocykl kupiłem w oryginale 7 lat temu. Samodzielnie wykonałem szereg modyfikacji, instalując poniższe części (posiadam rachunki z zakupów). Modyfikacje: 1. Wydech tytanowy akrapovic – kolektory i tłumik 2. Power commander ze zgraną odpowiednią mapą 3. Amortyzator tylny nitron ntr2 - pełna regulacja 4. Zawieszenie przód daugherty motorosports - pełna regulacja 5. Wyższa półka i kierownica technical sports – japońskie 6. Regulator napięcia od nowego Vstorma 7. Przewody w oplocie stalowym HEL – hamulce i sprzęgło 8. Kierunkowskazy led przód i tył kellerman micro 9. Stelaż givi – dla chętnego kufry za dopłatą 10. Wskaźnik napięcia KOSO 11. Olejarka PPmoto device 12. Wyższa szyba MRA 13. Crashpady Posiadam jeszcze 2 inne Hondy (swego czasu miałem 6 motocykli). Nie jestem handlarzem, lecz zbierałem w przeszłości ciekawe, unikatowe modele. Stan motocykla – super, kolekcjonerski. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Cena nie uwzględnia kufrów. Uchwyt nawigacji (ze zdjęć pozostawiam sobie, będzie zdemontowany, chyba że ktoś chce razem z nawigacją Garmin Zumo za dopłatą). O każdy sprzęt staram się dbać jak najbardziej. Z żalem sprzedaję XX, ale szykowałem go z myślą o dalekich wyjazdach. Niestety. Nic z nich nie wyjdzie. Już nie jeżdżę motocyklami. Lokalizacja: Biała Podlaska Cena - do ustalenia 🙂
  4. Wczoraj
  5. :) też tak myślałem długi czas. Ale ostatnio sobie nią pojeździłem i się okazało że mam większą frajdę z jazdy motocyklem, niż z posiadania jakiegoś tam konkretnego. Po prostu jazda na moto 40paro letnim to nie to samo co na BMW z ABSem i nowoczesną zawiechą z 3x mocą. Ale ofkors wygląda zacnie itp, itd.. ma sprawdzoną historię. Niech idzie do kogoś komu to da frajdę. Po co ma stać i się kurzyć?
  6. Ponad 30 lat go trzymasz ? nieźle. Nie szkoda się pozbywać po takim czasie ? ja bym nie mógł 🙂
  7. To wcale nie była mała produkcja. Bardzo popularny model w USA, w Europie mniej, zresztą, ta koncepcja była na rynke USA. W Europie bardziej popularny raczej był CB650Z , trochę wcześniejszy model RC03. Jak chcesz to mam na sprzedaż, jestem właścicielem od 94 roku, możesz sobie w moich wpisach tu na forum prześledzić.
  8. Cześć . Ostatnio wpadła mi w oko pewna dama CB650 z 1984 ,ale kompletnie jestem nie przygotowany co do znajomości modelu . W sieci jest bardzo mało egzemplarzy i wiadomości . Może ktoś z Was będzie mógł coś więcej powiedzieć o tej małej produkcji motocykla CB650 Custom .
  9. Ostatni tydzień
  10. Witam. Czy udało się dojść do przyczyny tych cofających strzałów w gaźnik i gaśnięcia silnika?
  11. Co rozumiesz poprzez " KAWIARKA " ? ? ? Automat do kawy ? 🙂
  12. Cześć i czołem Wszystkim Motocyklistkom i Motocyklistom. Proszę poradzcie mi w temacie jaką kawiarkę wybrać o jakiej liczbie TZ aby była optymalna na kuchenkę na kartusze. Sprawa prezentu więć być może ktoś ma używa i doradzi. Wielkie dzięki kłaniam się Agata
  13. mam ktm sxf250 2010 i mam problem z odpalaniem na zimnym.bez gazu w ogóle nie odpali, a jak odpali to odrazu gaśnie, trzeba przytrzymać gaz z 30 sekund i potem już normalnie chodzi, płytki zaworowe byly wymieniane 8 mth temu,na ciepłym pali od strzała i chodzi jak należy.
  14. Wcześniejsza
  15. Witam. Mam dosyć uciążliwy problem z moim Kawasaki klx 650. Po wymianie tłoka i pierścieni nie mogę uporać się z wyciekiem oleju. Najpewniej wywalało przez pokrywę alternatora, a po uszczelnieniu tejże pokrywy zaczęło lecieć otwotem zaznaczonym na zdjęciach (zdjęcia poglądowe z internetu). Ktoś wytłumaczy co to za otwór, dlaczego z niego leje się olej i co zrobić żeby przestał się lać? Z góry dzięki za odpowiedzi
  16. Dzień dobry wszystkim. Choć odkop to bardzo pożyteczny temat. Mam do Was zasadnicze pytanie o rzecz której nikt nie poruszył. Tłok z fiata 125P ma przesunięcie osi sworznia (dezaksakcja). Ma to na celu zredukować nacisk tłoka na gładź cylindra w suwie pracy i zminimalizować hałas/stukot ("wężykowanie"), przesuwając jednocześnie nacisk na suw sprężania. Jak optymalnie ma być założony ten tłok w Junaku? Na swoim (nowym) nie znalazłem stosownych oznaczeń. Wieść niesie że kierunek jego montażu ma zasadnicze znaczenie na kulturę jego pracy. Czy ktoś pomoże? pozdrawiam
  17. Panowie od początku nikasil i inne powłoki np ceramiczne mają dwie zalety -większy poślizg i możliwość odbierania ciepła . Mają też wady np kruchość powłoki. żeliwo jest trwałe i świetnie odbiera ciepło - ale ma wagę nie do przyjęcia w nowych konstrukcjach ponadto odlew wbrew pozorom obarczony jest restrykcjami wpływającymi na mikro pęknięcia. aluminium jest lekkie i stosunkowo proste w obróbcze (cnc itd)- ale nie lubi tarcia i miejscowego przegrzania stąd tuleje rozkładające ciepło na równomierną powierzchnie i separujące od tarcia. Ktoś powie nieprawda są silniki wyczynowe aluminiowe bez nikasilu i ceramiki i to też prawda bo są takie konstrukcje z specjalnymi dodatkami do stopu i utwardzaną cieplnie wewnętrzną powierzchnią tylko , że stosuje się je w super sporcie i wymienia po każdym wyścigu a ich koszt.....uuuu.. sorki za ten wykład bo i tak wszystko sprowadza się do kasy na żeliwnym cylindrze niektóre konstrukcje robiły po kilka milionów kilometrów volvo lexus . A teraz mamy epokę gównolitu nawet w bmw zmiany konstrukcyjne prowadzą do wprowadzania hiper lekkich konstrukcji z aluminium nikasilu i gównolitu i mamy silnik 1.5 180 koni o wadze połowy tego z lat 90-tych, który przy 150 tysiącach poprosi o nowe sprzęgło 2-gi zestaw rozrządu a przy 300 ulegnie samo bio degradacji. pozdrawiam Kolegów
  18. Wydarzenie na skalę światową, Milan Pawelec wygrywa ostatni wyścig mistrzostw Europy Moto2 i zgarnia tytuł! W przyszłym roku dalej w europejskim Moto2, a potem prosta droga do Moto2 i MotoGP.
  19. Zapraszam 12-14 czerwiec 2026. Soczewka k. Płocka. Szczegóły na Facebooku. https://www.facebook.com/events/4472749842952967
  20. Witam podczas przejażdżki zauważyłem w swoim motocyklu honda hornet 600s pc34 2002r że podczas ostrzejszego odkręcania manetki na 1 biegu (bo na pozostałych zagłusza wiatr i dźwięk wydechu) z silnika słychać regularne pukanie, cykanie. Moje podejrzenia to albo zużyty kosz sprzęgłowy ponieważ słychać go na postoju, lub gorsza opcja, panewka. Dodam tylko że pukania nie słychać gdy motocykl pracuje na wolnych obrotach nawet po dodaniu gazu lub gdy zwyczajnie przyśpieszam, pojawia się ono tylko pod mocniejszym obciążeniem. Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź jak to ewentualnie zweryfikować lub do kogo go zaprowadzić okolice Warszawy bo niewiem czy jest sens inwestować w ten motocykl. Pozdrawiam Kuba
  21. W deszczu na szczęście nie miałem okazji ale 11go mieliśmy +6 zaledwie. Było na prawdę OK. Myślę że dobre 3h musiałbym jeździć zanim poczułbym zimno. Spokojnie chowa się człowiek za szybą, ręce (rękawice) osłonięte wystającymi lusterkami a nogi za owiewką dodatkowo czują ciepło z silnika. Tak na prawdę jedynie stopy/buty są nie osłonięte i w razie zimna czy deszczu to najszybciej odczuje. Yamahą w takiej temperaturze - w życiu.
  22. A jak wyglada ochrona przed zimnem / wiatrem / deszczem za ta owiewka? Bo moja w modelu S jest raczej do niczego. To juz Honda lepiej chroni tym swoim rozszerzonym zbiornikiem i kawalkiem plastiku zamiast szyby. Poza tym twoje rece sa schowane, a moje na wierzchu - to duza roznica.
  23. Witam serdecznie Dzisiaj, 12 listopada jechałem z Janek na Białołęke trasą S8 i zniknął mi w trasie plecak motocyklowy motocentric. Plecak był przymocowany wg mnie dobrze, nie wiem jak to się stało 🫣 Ale jeśli ktoś go znalazł bardzo proszę o pomoc i kontakt do mnie. Z góry dziękuję Paweł 608294745
  24. Transport motocykla do Malagi i w drogę, jeszcze sie zastanawiam czy lepiej w marcu czy w kwietniu. Wszysjko do ustalenia. Będe jechał tenerką 700.
  25. YZ to model bez homologacji na jazdę w ruchu drogowym. Co z tego, ze założysz kierunkowskazy jak i tak moto z definicji jest nie do zarejestrowania? Co wyjdzie po jego vinie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...