Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Jak kupowałem Urala, z motocyklem dostałem silnik Dniepra. W końcu przyszedł na niego czas i powoli doprowadzam go do porządku. Zakupiłem do niego nowe tłoki i cylindry z Almotu. I tu jest problem bo są wyższe niż te co były wcześniej. Różnica to 2 mm. Powoduje to masę problemów, są za krótkie szpilki cylindrów, za krótkie osłony popychaczy i prawdopodobnie za niski stopień sprężania. Zastanawiam się czy kupiłem cylindry do innej wersji tego silnika czy może dostałem jakąś felerna źle wykonana część?
  3. Sprzedam używane Suzuki Bandit 600N 1996r. ,piękny klasyk, oryginalny przebieg 58011km, prawie wszystkie oryginalne części, sprowadzony z Niemiec w 2005 i zakupiony przeze mnie od pierwszego właściciela w Polsce w 2006, regularnie od tego czasu były wymieniane olej filtry, regulacje zaworow wymiana łańcuszka DID, synchronizacja i czyszczenie gaźników, świece NGK, linka sprzęgła w międzyczasie opony Continental RoadAttack , napęd RK, klocki tyl przód, utwardzone zawieszenie przód , tył, akumulator 2025r. , płyn hamulcowy, alarm (nie używam), kierownica Lsl, gmole na silnik. Nowe poszycie na siedzisku.Duży serwis w 2020, ostatnie czyszczenie i synchronizacja gaźników wiosną 2025.Jeżdzony do pracy i spowrotem, trasy rekreacyjne do 100kmNigdy nie miałem na nim wywrotki czy nawet parkingówki.Wytrzymały "olejak", wymaga jak zawsze rozgrzania przed jazdą.Stan adekwatny do wieku.Aktualne badanie techniczne od 08.2026 i OC do 06.2026Na więcej pytań odpowiem.Motocykl można oglądać po umówieniu telefonicznym. 608018609
  4. Wczoraj
  5. Zatargałem koła do gumiarza - jutro ma działać i tak popatrzyłem na te łożyska w kole przednim... Luzu tam żadnego nie wyczułem ale już obsmarczone trochę te pokrywki, jedno obraca się tak sobie, drugie wyraźnie ciężej - a i tak już rozjeżdżone bo moto z 50 kilometrów zrobiło. Z katalogu wyszło mi że to 6005 2RS (no bo wymiar 25x47x12) i można by nowe wrzucić tam tylko jakie ? Czy takie w koła powinny mieć jeszcze jakiś dodatkowy parametr ? Jak C3 np czy coś ? W oryginale z tego co widzę kładziony był tam FAG. https://www.euromotoelectrics.com/product-p/wheelbearing967.htm ale nic więcej nie piszą. Dzisiaj FAG w zasadzie niczym się nie różni od całej reszty (poza ceną). Na pudełkach made in china, indonesia, vietnam itp... SKF nie lepszy. To już wolę "polskie" z PBF... Chyba jeszcze Tokico, Koyo oraz Nachi są made in Japan
  6. Ostatni tydzień
  7. Sprawdź https://grawerade.pl/ mają naklejki raczej tuningowe (nie jak oryginały) ale mnóstwo wzorów i super ceny. Jak nie zależy ci na odwzorowaniu to zdecydowanie polecam.
  8. Zbiórka jakich wiele w sieci, tylko tym razem jakoś mi bliższa. Z Andrzejem mieliśmy być na moto w Grecji w tym roku, niestety przed wyjazdem dowiedział się, że Jego córka ma rzadką chorobę. Potrzeba dużo kasy. Jak Ktoś może pomóc, to niech pomoże choćby najmniejszą kwotą. Link do zbiórki poniżej: https://www.siepomaga.pl/pola-betkier
  9. VIN to nie problem - pewnie zwykły byk w papierach, oni sknocili - oni odkręcają. Temat z wyrzucaniem płynu bardziej niepokojący... może po tym jak go spuścili do wymiany tej uszczelki - nie odpowietrzyli prawidłowo czy co ? Dlatego wywala ? A że lampa zdechła... Znajomy kupił nowe auto bardzo renomowanego producenta (za ponad 3 paki) i też po 2m-cach zdechła lewa tylna lampa - a że LED no to też cała do wymiany. Oczywiście nie mieli, oczywiście trzeba było zamawiać, oczywiście auto bez sprawnej lampy niezdatne do użytku... zastępcze przez 2 tygodnie ze 2 jakieś miał zanim nowa lampa przyszła. Także czy ty kupił za 30 czy za 300... to samo badziewie.
  10. Powiem ci, że będę go próbować w pizdu 😄
  11. wydali Ci niewłaściwy motocykl? oddaj go i poproś o swój - może jeszcze nikt nim nie jeździł 😉
  12. Motocykl to Morbidelli. W salonie sprawdziłem papiery, homologacje, fakture, książkę serwisową itp, a nie w głowie mi było jeszcze patrzeć na ramę, zostałem zapewniony, że wszystko jest ok i że wszystko sprawdzali i robili przegląd zerowy. 3 ostatnie cyfry się nie zgadzają. Po wyjeździe z salonu biło i podskakiwało przednie koło, później cieknął płyn chłodzący przez wadliwą uszczelkę i zostało to naprawione gwarancyjnie, teraz wywala płyn korkiem nad zbiorniczkiem i drugim nad chłodnicą. Do tego padła lampa LED mijania z przodu, jest integralną częścią całej lampy, więc wymiana całości. Do tego ten VIN.
  13. mam taki problem na wolnych obrotach potrafi czasem prychnąć w gażnik i zgaśnie.
  14. Wg instrukcji co 4000 mil lub 6000 km
  15. Wcześniejsza
  16. Witam tak jak w temacie, co ile wymieniać olej w vfr 800 v tec 2003r, było już tyle tematów na ten temat że już sam nie wiem, hondą zrobiłem 5000tys w tym roku, po ostatniej wymianie , nie jeżdżę jakoś hardkorowo, nie piłuje jej , raczej spokojna jazda.. Podpowie ktoś coś?
  17. Błędy z nr VIN to norma - w końcu tylko ludzie klepią te cyferko-literki a trochę ich tam jest w tym VIN`ie. Na firmie mieliśmy podobny przypadek w jednym z leasingowanych aut - co ciekawe - wyszło dopiero po 4 latach jak zakończył się leasing, że w ciągu znaków brakuje jednej literki. A co za moto i co się z nim dzieje ?
  18. Witam, zakupiłem nowy motocykl, od wyjazdu z salonu są z nim same problemy. Motocykl ma najechane 700km i w tym czasie był już na naprawie gwarancyjnej. Przy okazji dokumentowania kolejnych wad fabrycznych, wyszło że numer VIN na ramie nie zgadza się z VIN z dokumentów sprzedaży i dowodem rejestracyjnym. Jest to też moja trochę wina bo przez stres i wieczne usterki i jazdy do serwisu w te i nazad nie sprawdziłem jego zgodności. Zgłosiłem sprzedawcy i mówi, że importer musiał popieprzyć papiery i każe mi czekać do poniedziałku, żeby odkręcili. Jak wy byście próbowali poradzić sobie z tym problemem?
  19. Liczba stacji się zwiększyła ale nie tyle co podajesz. To po pierwsze. Poza tym ostatnie lata (4-5) wysokiej inflacji i znacznym wzrostem kosztów dały się mocno we znaki. Jonaszko poprawi się. Niskie wynagrodzenie za pracę zawsze odbija się negatywnie na jaj jakości. I w tym przypadku nie ma wyjątku.
  20. Opony już jadą do mnie. Koniec sezonu "służy" bo 530zł wyszło za obie. Tył Maxis, przód Barum. Chromy spróbuję zreanimować filcowymi tarczami polerskimi i jakimi pastami do chromów... zobaczymy.
  21. Przede wszystkim rozebrac i oczyscic. Jesli skorodowaly to mozesz sprobowac polerowac ale radze kupic w Niemczech uzywane. Zwroc uwage ze olej z lag zaraz zanieczysci ci klocki hamulcowe i bedziesz mial zabawe jak ja 3 lata temu. Opony i lagi troche cie zakosztuja, ale raz zrobione bedzie OK przez 10 lat.
  22. Z SHL jak wyzej HD1940 - olalbym, do jezdzenia weekendowego i pokazywania R25/3, do pokazywania i jezdzenia okazjonalnego R35.
  23. Już zaczynają schodzić na ziemię ? WSK`i po 25 tys zł czy Motorynki po 14 już się nie sprzedają ? (od dobrych 3 lat)...
  24. Hipotetyczne określenie co dla kogoś jest lepsze to jak zgadywanie czy za rok będzie padał deszcz. SHL to temat wyłącznie polski. BMW można w razie potrzeby sprzedać za granicą. Ja nie rozumiem pędu na pojazdy z PRL. Techniczne każde BMW jest lepsze id SHL.
  25. Od kolekcjonera pojawiła się możliwość zakupu, Każdy w stanie db, SHL M11 w stanie prawie fabrycznym (14 tys przebiegu). Ceny poniżej dychy. Mogę wybrać 1 maszynę. Wiec jaka z tych maszyn może być najlepsza? Zdjęcia poglądowe.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...