Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Zatargałem koła do gumiarza - jutro ma działać i tak popatrzyłem na te łożyska w kole przednim... Luzu tam żadnego nie wyczułem ale już obsmarczone trochę te pokrywki, jedno obraca się tak sobie, drugie wyraźnie ciężej - a i tak już rozjeżdżone bo moto z 50 kilometrów zrobiło. Z katalogu wyszło mi że to 6005 2RS (no bo wymiar 25x47x12) i można by nowe wrzucić tam tylko jakie ? Czy takie w koła powinny mieć jeszcze jakiś dodatkowy parametr ? Jak C3 np czy coś ? W oryginale z tego co widzę kładziony był tam FAG. https://www.euromotoelectrics.com/product-p/wheelbearing967.htm ale nic więcej nie piszą. Dzisiaj FAG w zasadzie niczym się nie różni od całej reszty (poza ceną). Na pudełkach made in china, indonesia, vietnam itp... SKF nie lepszy. To już wolę "polskie" z PBF... Chyba jeszcze Tokico, Koyo oraz Nachi są made in Japan
  3. Wczoraj
  4. Ostatni tydzień
  5. Sprawdź https://grawerade.pl/ mają naklejki raczej tuningowe (nie jak oryginały) ale mnóstwo wzorów i super ceny. Jak nie zależy ci na odwzorowaniu to zdecydowanie polecam.
  6. Zbiórka jakich wiele w sieci, tylko tym razem jakoś mi bliższa. Z Andrzejem mieliśmy być na moto w Grecji w tym roku, niestety przed wyjazdem dowiedział się, że Jego córka ma rzadką chorobę. Potrzeba dużo kasy. Jak Ktoś może pomóc, to niech pomoże choćby najmniejszą kwotą. Link do zbiórki poniżej: https://www.siepomaga.pl/pola-betkier
  7. VIN to nie problem - pewnie zwykły byk w papierach, oni sknocili - oni odkręcają. Temat z wyrzucaniem płynu bardziej niepokojący... może po tym jak go spuścili do wymiany tej uszczelki - nie odpowietrzyli prawidłowo czy co ? Dlatego wywala ? A że lampa zdechła... Znajomy kupił nowe auto bardzo renomowanego producenta (za ponad 3 paki) i też po 2m-cach zdechła lewa tylna lampa - a że LED no to też cała do wymiany. Oczywiście nie mieli, oczywiście trzeba było zamawiać, oczywiście auto bez sprawnej lampy niezdatne do użytku... zastępcze przez 2 tygodnie ze 2 jakieś miał zanim nowa lampa przyszła. Także czy ty kupił za 30 czy za 300... to samo badziewie.
  8. Powiem ci, że będę go próbować w pizdu 😄
  9. wydali Ci niewłaściwy motocykl? oddaj go i poproś o swój - może jeszcze nikt nim nie jeździł 😉
  10. Motocykl to Morbidelli. W salonie sprawdziłem papiery, homologacje, fakture, książkę serwisową itp, a nie w głowie mi było jeszcze patrzeć na ramę, zostałem zapewniony, że wszystko jest ok i że wszystko sprawdzali i robili przegląd zerowy. 3 ostatnie cyfry się nie zgadzają. Po wyjeździe z salonu biło i podskakiwało przednie koło, później cieknął płyn chłodzący przez wadliwą uszczelkę i zostało to naprawione gwarancyjnie, teraz wywala płyn korkiem nad zbiorniczkiem i drugim nad chłodnicą. Do tego padła lampa LED mijania z przodu, jest integralną częścią całej lampy, więc wymiana całości. Do tego ten VIN.
  11. mam taki problem na wolnych obrotach potrafi czasem prychnąć w gażnik i zgaśnie.
  12. Wg instrukcji co 4000 mil lub 6000 km
  13. Witam tak jak w temacie, co ile wymieniać olej w vfr 800 v tec 2003r, było już tyle tematów na ten temat że już sam nie wiem, hondą zrobiłem 5000tys w tym roku, po ostatniej wymianie , nie jeżdżę jakoś hardkorowo, nie piłuje jej , raczej spokojna jazda.. Podpowie ktoś coś?
  14. Błędy z nr VIN to norma - w końcu tylko ludzie klepią te cyferko-literki a trochę ich tam jest w tym VIN`ie. Na firmie mieliśmy podobny przypadek w jednym z leasingowanych aut - co ciekawe - wyszło dopiero po 4 latach jak zakończył się leasing, że w ciągu znaków brakuje jednej literki. A co za moto i co się z nim dzieje ?
  15. Witam, zakupiłem nowy motocykl, od wyjazdu z salonu są z nim same problemy. Motocykl ma najechane 700km i w tym czasie był już na naprawie gwarancyjnej. Przy okazji dokumentowania kolejnych wad fabrycznych, wyszło że numer VIN na ramie nie zgadza się z VIN z dokumentów sprzedaży i dowodem rejestracyjnym. Jest to też moja trochę wina bo przez stres i wieczne usterki i jazdy do serwisu w te i nazad nie sprawdziłem jego zgodności. Zgłosiłem sprzedawcy i mówi, że importer musiał popieprzyć papiery i każe mi czekać do poniedziałku, żeby odkręcili. Jak wy byście próbowali poradzić sobie z tym problemem?
  16. Wcześniejsza
  17. Liczba stacji się zwiększyła ale nie tyle co podajesz. To po pierwsze. Poza tym ostatnie lata (4-5) wysokiej inflacji i znacznym wzrostem kosztów dały się mocno we znaki. Jonaszko poprawi się. Niskie wynagrodzenie za pracę zawsze odbija się negatywnie na jaj jakości. I w tym przypadku nie ma wyjątku.
  18. Opony już jadą do mnie. Koniec sezonu "służy" bo 530zł wyszło za obie. Tył Maxis, przód Barum. Chromy spróbuję zreanimować filcowymi tarczami polerskimi i jakimi pastami do chromów... zobaczymy.
  19. Przede wszystkim rozebrac i oczyscic. Jesli skorodowaly to mozesz sprobowac polerowac ale radze kupic w Niemczech uzywane. Zwroc uwage ze olej z lag zaraz zanieczysci ci klocki hamulcowe i bedziesz mial zabawe jak ja 3 lata temu. Opony i lagi troche cie zakosztuja, ale raz zrobione bedzie OK przez 10 lat.
  20. Z SHL jak wyzej HD1940 - olalbym, do jezdzenia weekendowego i pokazywania R25/3, do pokazywania i jezdzenia okazjonalnego R35.
  21. Już zaczynają schodzić na ziemię ? WSK`i po 25 tys zł czy Motorynki po 14 już się nie sprzedają ? (od dobrych 3 lat)...
  22. Hipotetyczne określenie co dla kogoś jest lepsze to jak zgadywanie czy za rok będzie padał deszcz. SHL to temat wyłącznie polski. BMW można w razie potrzeby sprzedać za granicą. Ja nie rozumiem pędu na pojazdy z PRL. Techniczne każde BMW jest lepsze id SHL.
  23. Od kolekcjonera pojawiła się możliwość zakupu, Każdy w stanie db, SHL M11 w stanie prawie fabrycznym (14 tys przebiegu). Ceny poniżej dychy. Mogę wybrać 1 maszynę. Wiec jaka z tych maszyn może być najlepsza? Zdjęcia poglądowe.
  24. Przy jego gabarytach na cokolwiek by nie wsiadł będzie wyglądał ... nie wspominając o maszynie. No wielkie chłopisko. Czymżeś go karmił że tak urósł ? 😉 Miasto itp - tylko i wyłącznie skuter, coś klasycznego jak Piaggio itp... bez problemu sobie z nim poradzi, na dodatek tam wszystko między 50cm3 a 300cm3 wygląda niemal tak samo zatem parkujesz gdziekolwiek, między rowerami, na chodniku przy krawędzi prostopadle czy na płatne parkingi wjeżdżasz "przerwą" (dla rowerów) w szlabanie i stawiasz za free. Np https://www.piaggio.com/pl_PL/models/liberty/liberty-125-4s3v-2025/ na moje przy wyglądzie tego skutera (czyli duże koła, przednie ma 16") "zniknie" ten jego wzrost. No chyba że woli coś nowoczesniejszego a mniej stylowego to wtedy np QJ Motor MTX 125 i masz aż 15KM i silnik już chłodzony cieczą Albo jakie TRX/SRK tego samego producenta ale... tutaj obawiam się że będzie wyglądał trochę komicznie z tym swoim wzrostem
  25. To już pewnie dopiero przed jaką dłuższą trasą (tylko czy jeszcze się uda w tym sezonie...) ale nim ona dwa palące problemy: 1) opony musowo 2) uszczelniacze lag przednich bo już to trochę co wczoraj polatała i usmarowane rury. Tylko w ruch poszło. W 2-3 miejscach widać już na części pracującej lag ogniska korozji, purchle się porobiły. Robal albo kamień, 10 lat stania zrobiło swoje. I teraz pytanie czy da radę to jakoś chałupniczo doraźnie naprawić ? Nie wiem ? Spolerować ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...