Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wyjatek potwierdza regole. Ja mowie o regolach a nie o wyjatkach czy przypadkach. Ale na forum kazdfy trafia taka okazje, to regola ! 🤣 Wogole nalezalo by sie zastanowic po co kupowac nofke ! 🤣 .
  3. Wczoraj
  4. Jesli ktos dobrze szuka to i za 3000 € wyrwiesz IGLE.Znajomek znalazl za nie cale trzy kola piekna kawe zrx 1100 ze smiesznym przebiegem i to od pierwszego wlacsicela.Mnie pod nosem poszla ladna w podobnej kasie r80 g/s Paris Dakar trzymana w salonie jako mebel z przebiegem cos okolo 500km .Jej ogolny stan byl. jak by dopiero fabryke opuscila.
  5. Ale to, ze za 3 kola mozna kupic dobry sprzet, to tez tylko twoja osobista opinia ! 🤣 🙂
  6. I to jest twoja osobista opinia. Moja osobista opinia jest taka że kupiłem już drugiego i nie narzekam. Nie były to schrotty. To oczywiście nic nie znaczy - tak samo jak twój wpis, który jest opinią. ale poklepać w klawiaturę (jak zwykle z błędami w jęz. polskim) można 😉
  7. Tez sie nad nim zastanawialem ale 350 jest definitywnie za wolny. 120 km/h solo. . Taaaaaaaaaaaa, moze i sie trafic ale generalnie ponizej 5 - ki to schrott'y. Celowal bym w jakiegos cruiser'a. .
  8. Ale wiesz ze np. BMW K1200S z 2007 roku kupisz za 3k euro czyli 13k PLN u niemca? 15k na motor to są pieniądze milionera? Nie żebym akurat konkretnie chciał Ci polecić taki moto, ale nie pisz że "marki premium sa tylko dla milionerów" bo tak nie jest 😉 https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-k1200s/3152572005-305-20688
  9. Ostatni tydzień
  10. Enfielda classica 650 jak szybciej lub 350 jak wolniej. Wysłane z mojego SM-S931B przy użyciu Tapatalka
  11. CBR1100XX - MNÓSTWO MODYFIKACJI - NA SPRZEDAŻ Rewelacyjny motocykl w stanie kolekcjonerskim, z niesamowitymi modyfikacjami. Dzięki nim jest prawie 20 kg lżejszy i jeździ znacznie lepiej. Niebo, a ziemia, w porównaniu do seryjnego XXa. Od razu zaznaczam, że posiadam 2 komplety dolnych owiewek – ze względu na crashpady szkoda mi było ich ciąć. Rocznik 2002, przebieg 37 000 km Motocykl kupiłem w oryginale 7 lat temu. Samodzielnie wykonałem szereg modyfikacji, instalując poniższe części (posiadam rachunki z zakupów). Modyfikacje: 1. Wydech tytanowy akrapovic – kolektory i tłumik 2. Power commander ze zgraną odpowiednią mapą 3. Amortyzator tylny nitron ntr2 - pełna regulacja 4. Zawieszenie przód daugherty motorosports - pełna regulacja 5. Wyższa półka i kierownica technical sports – japońskie 6. Regulator napięcia od nowego Vstorma 7. Przewody w oplocie stalowym HEL – hamulce i sprzęgło 8. Kierunkowskazy led przód i tył kellerman micro 9. Stelaż givi – dla chętnego kufry za dopłatą 10. Wskaźnik napięcia KOSO 11. Olejarka PPmoto device 12. Wyższa szyba MRA 13. Crashpady Posiadam jeszcze 2 inne Hondy (swego czasu miałem 6 motocykli). Nie jestem handlarzem, lecz zbierałem w przeszłości ciekawe, unikatowe modele. Stan motocykla – super, kolekcjonerski. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Cena nie uwzględnia kufrów. Uchwyt nawigacji (ze zdjęć pozostawiam sobie, będzie zdemontowany, chyba że ktoś chce razem z nawigacją Garmin Zumo za dopłatą). O każdy sprzęt staram się dbać jak najbardziej. Z żalem sprzedaję XX, ale szykowałem go z myślą o dalekich wyjazdach. Niestety. Nic z nich nie wyjdzie. Już nie jeżdżę motocyklami. Lokalizacja: Biała Podlaska Cena - do ustalenia , możesz po prostu wysłać mi swoją propozycję na priw 🙂
  12. :) też tak myślałem długi czas. Ale ostatnio sobie nią pojeździłem i się okazało że mam większą frajdę z jazdy motocyklem, niż z posiadania jakiegoś tam konkretnego. Po prostu jazda na moto 40paro letnim to nie to samo co na BMW z ABSem i nowoczesną zawiechą z 3x mocą. Ale ofkors wygląda zacnie itp, itd.. ma sprawdzoną historię. Niech idzie do kogoś komu to da frajdę. Po co ma stać i się kurzyć?
  13. Ponad 30 lat go trzymasz ? nieźle. Nie szkoda się pozbywać po takim czasie ? ja bym nie mógł 🙂
  14. To wcale nie była mała produkcja. Bardzo popularny model w USA, w Europie mniej, zresztą, ta koncepcja była na rynke USA. W Europie bardziej popularny raczej był CB650Z , trochę wcześniejszy model RC03. Jak chcesz to mam na sprzedaż, jestem właścicielem od 94 roku, możesz sobie w moich wpisach tu na forum prześledzić.
  15. Cześć . Ostatnio wpadła mi w oko pewna dama CB650 z 1984 ,ale kompletnie jestem nie przygotowany co do znajomości modelu . W sieci jest bardzo mało egzemplarzy i wiadomości . Może ktoś z Was będzie mógł coś więcej powiedzieć o tej małej produkcji motocykla CB650 Custom .
  16. Witam. Czy udało się dojść do przyczyny tych cofających strzałów w gaźnik i gaśnięcia silnika?
  17. Co rozumiesz poprzez " KAWIARKA " ? ? ? Automat do kawy ? 🙂
  18. Cześć i czołem Wszystkim Motocyklistkom i Motocyklistom. Proszę poradzcie mi w temacie jaką kawiarkę wybrać o jakiej liczbie TZ aby była optymalna na kuchenkę na kartusze. Sprawa prezentu więć być może ktoś ma używa i doradzi. Wielkie dzięki kłaniam się Agata
  19. mam ktm sxf250 2010 i mam problem z odpalaniem na zimnym.bez gazu w ogóle nie odpali, a jak odpali to odrazu gaśnie, trzeba przytrzymać gaz z 30 sekund i potem już normalnie chodzi, płytki zaworowe byly wymieniane 8 mth temu,na ciepłym pali od strzała i chodzi jak należy.
  20. Wcześniejsza
  21. Witam. Mam dosyć uciążliwy problem z moim Kawasaki klx 650. Po wymianie tłoka i pierścieni nie mogę uporać się z wyciekiem oleju. Najpewniej wywalało przez pokrywę alternatora, a po uszczelnieniu tejże pokrywy zaczęło lecieć otwotem zaznaczonym na zdjęciach (zdjęcia poglądowe z internetu). Ktoś wytłumaczy co to za otwór, dlaczego z niego leje się olej i co zrobić żeby przestał się lać? Z góry dzięki za odpowiedzi
  22. Dzień dobry wszystkim. Choć odkop to bardzo pożyteczny temat. Mam do Was zasadnicze pytanie o rzecz której nikt nie poruszył. Tłok z fiata 125P ma przesunięcie osi sworznia (dezaksakcja). Ma to na celu zredukować nacisk tłoka na gładź cylindra w suwie pracy i zminimalizować hałas/stukot ("wężykowanie"), przesuwając jednocześnie nacisk na suw sprężania. Jak optymalnie ma być założony ten tłok w Junaku? Na swoim (nowym) nie znalazłem stosownych oznaczeń. Wieść niesie że kierunek jego montażu ma zasadnicze znaczenie na kulturę jego pracy. Czy ktoś pomoże? pozdrawiam
  23. Panowie od początku nikasil i inne powłoki np ceramiczne mają dwie zalety -większy poślizg i możliwość odbierania ciepła . Mają też wady np kruchość powłoki. żeliwo jest trwałe i świetnie odbiera ciepło - ale ma wagę nie do przyjęcia w nowych konstrukcjach ponadto odlew wbrew pozorom obarczony jest restrykcjami wpływającymi na mikro pęknięcia. aluminium jest lekkie i stosunkowo proste w obróbcze (cnc itd)- ale nie lubi tarcia i miejscowego przegrzania stąd tuleje rozkładające ciepło na równomierną powierzchnie i separujące od tarcia. Ktoś powie nieprawda są silniki wyczynowe aluminiowe bez nikasilu i ceramiki i to też prawda bo są takie konstrukcje z specjalnymi dodatkami do stopu i utwardzaną cieplnie wewnętrzną powierzchnią tylko , że stosuje się je w super sporcie i wymienia po każdym wyścigu a ich koszt.....uuuu.. sorki za ten wykład bo i tak wszystko sprowadza się do kasy na żeliwnym cylindrze niektóre konstrukcje robiły po kilka milionów kilometrów volvo lexus . A teraz mamy epokę gównolitu nawet w bmw zmiany konstrukcyjne prowadzą do wprowadzania hiper lekkich konstrukcji z aluminium nikasilu i gównolitu i mamy silnik 1.5 180 koni o wadze połowy tego z lat 90-tych, który przy 150 tysiącach poprosi o nowe sprzęgło 2-gi zestaw rozrządu a przy 300 ulegnie samo bio degradacji. pozdrawiam Kolegów
  24. Wydarzenie na skalę światową, Milan Pawelec wygrywa ostatni wyścig mistrzostw Europy Moto2 i zgarnia tytuł! W przyszłym roku dalej w europejskim Moto2, a potem prosta droga do Moto2 i MotoGP.
  25. Zapraszam 12-14 czerwiec 2026. Soczewka k. Płocka. Szczegóły na Facebooku. https://www.facebook.com/events/4472749842952967
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...