Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Hej, przeniosłem Temat do tego Działu bo po to on jest na tym Forum. p.s. Mała uwaga, proszę nie wysyłaj do Forumowiczów, za pomocą wiadomości prywatnych, prośby o pomoc, sądze że temat tu wystarczy. Pozdrawiam i Zdrowia życzę.
  3. Ostatni tydzień
  4. Witam jestem tutaj nowy Może ktoś mi podpowie pomoże rozwiązać problem a mianowicie mam taki problem z ładowaniem akumulatora w crossie 125 4t Może ktoś wie gdzie ma być podpięty zielony kabelek cieniutki czy do akumulatora czy do ramy z góry dziękuję !
  5. Gaźniki Oefaz stosowane w Junaku nie należały do najdoskonalszych gdg były nowe a po latach tym bardziej sytuacja się nie poprawia. W twoim przypadku zapewne dochodzi do chwilowego zubożenia mieszanki w układzie wolnych obrotów. Jeśli kanały w korpusie są drożne (a są bo piszesz, że silnik generalnie pracuje na wolnych obrotach) to odpowiedzialnym za problemy jest albo przycinający się pływak (istotny jest stan jego osi I wielkość luzów bocznych w mocowaniu pływaka) albo zaworek iglicowy albo nieprawidłowo przepuszczający kranik paliwa. To wszystko trzeba sprawdzić i doprowadzić do stanu fabrycznego bo inaczej problemy nie znikną. Warto też skontrolować uszczelkę pod gaźnikiem bo może gdzieś zasysać lewe powietrze co może dać podobny efekt. Na pewno nowy gaźnik da więcej sprawności. Tu podobno dobrze sprawdzają się repliki gaźników Jawa. Można poszukać wśród podróbek Mikuni czyli dostępnych u nas gaźników PZ od quadów.
  6. Regenerowany czy nie? Tak czy owak proponuje zakupic jakis nowy gaznik nasladujacy Amala czy Delorto z epoki jak Wassel: https://www.classicbritishspares.com/collections/wassell-evolution-carburetors
  7. A widzisz... szkoda że wcześniej znać nie dałem. Ale - gratów do tych motocykli na metry, może się dokupi drugi kpl kół i obuje w jakie Mitasy E07
  8. Mitas E07 / E07+ rozważ. Jeżdżę i jak dla mnie są ok. Kolega mi polecił, który zdziera te opony od paru lat. Chyba zaczął je używać na V-stromie, potem przesiadł się na GS-850, potem 1250, a teraz planuje zakup do swojego Bonneville... [emoji3]To bardzo dobra uniwersalna opona, ale z uwagi na mieszankę trzeba wolniej na mokrym... [emoji1745] Mnie to nie przeszkadza... Wysłane z mojego 23127PN0CG przy użyciu Tapatalka
  9. Trochę mnie kusiło żeby do K75 kupić coś troszkę bardziej "terenowego" ale straszna lipa w tych "nie modnych już" rozmiarach. Jakieś szczątkowe gdzieś tam kapcie pokroju Avon TrailRider czy Dunlop K660 po 500-600zł i to jeszcze za DOT`y z `22 roku... I "adwenczer" pełną gębą <rotlf>
  10. Do tej pory miałem okazję jeździć tylko na jednym chińskim motocyklu, a mianowicie QJ SVT 125 i mogę powiedzieć o nim prawie same dobre rzeczy. Tzn świetnie wygląda, znakomicie się prowadzi, jest bardzo stabilny i świetnie brzmi. Największymi bolączkami, moim zdaniem to waga i związany z nią niedostatek mocy. Druga to zawieszenie, zwłaszcza tylne, które na gorszych drogach, szybko zaczyna męczyć. Co do tematu to widzę, że ludzie podróżują wszystkim od skutera do BMW 1300GS. Zależy od wagi ridera 😉 stylu jazdy i odległości. Jeśli chodzi o Europę to chyba każde moto jest dobre, ale jak ktoś chce się wybrać do Iranu albo Norweskie bezdroża, to narzędzie trzeba dobrać inne.
  11. O motocyklach to już od dawna nie... ale w tematach bez znaczenia (czyli dot. polityki) aż wrze 🙂 Ja dalej jestem fanem chińskich maszyn. CFmoto 700MT rulezz 😉
  12. Hej. Kupilam Romet Pony z 2024, pewnie powtarzam temat. Jest tu ktoś kto wie jak blokadę ściągnąć co zrobic ? Byłabym wdzieczna 😇😇😇
  13. Wcześniejsza
  14. Ktoś tu rozmawia o motocyklach jeszcze? 😉 W przedziale wymienionym w temacie odpowiedź jest tylko jedna Vstrom 650 😉 Z mniejszych pojemności chyba zerknąłbym na Kawasaki Versysa albo Hondę CRF 300L jeśli będziemy zjeżdzać z asfaltu. Szkoda, że Europa nie doczekała się Kawasaki KLX 300l, która byłaby fajną alternatywą dla Hondy, a mi prywatnie podoba się znacznie bardziej, lecz chyba normy Euro pokrzyżowały Kawasaki plany. Jeśli większość to asfalt albo tylko asfalt to... Vstrom 650 😄
  15. Jakieś nordyckie okolice.. zazdraszczać.. !
  16. Korzystając z chwili wolnego, postanowiłem zrobić bokami nieco kilometrów. Przed wyjazdem szczezła pompa paliwa przy przeszło 100kkm. Szybki pomiar i faktycznie, daje 1/3 tego co powinna. Zakup, zamiana, ogień na tłoki. Tak się to skończyło:
  17. No gratulacje, wyglada wreszcie zadbana i najwyrazniej pracuje zadowalajaco. Jezeli lagi czysciles z rdzy to normalne ze olej zostaje nw nich trzymajac sie we wglebieniach i rysach w chromie.
  18. Powoli się rozjeżdżamy. Ub. niedziela pierwsza większa trasa - 250km łącznie - na nowych oponach. Przepaść. Inaczej się tego nie da nazwać. Przy mocnym hamowaniu (dla testów) lagi przednie chowają się o pełną długość skoku niemalże a ABS jeszcze się nie załącza. Trzeba na prawdę sandał sprzedać na tylny żeby zadziałał. Przy okazji filtr paliwa w zbiorniku zmieniony - no trzeba im oddać: po ch.. go upier... w tym zbiorniku to ja nie wiem. Ori BMW, przy wyjmowaniu chyba starło się chyba od paluchów miejsce z datą produkcji (albo samo się zmyło od benzyny) ale bym się nie zdziwił jakby od fabryki jeszcze nikogo tam nie było. Śladów żadnych ingerencji nie zauważyłem. Z filtra zleciało sporo czarnego syfu, paprochów, a po montażu nowego pompa paliwa zauważalnie ciszej zaczęła pracować. Olej w skrzyni nowy - zauważalnie poprawiła się kultura zmiany biegów, jakoś tak miękko i precyzyjniej, klik-klik... W lagach też + uszczelniacze ale... nie wiem czy te uszczelniacze nie do końca "fajne" czy też może to wpływ niskich temperatur bo dość sporo filmu olejowego na tych lagach zostaje. Znaczy zgarniacze coś nie do końca ? Czy może muszą się ułożyć ? A może to już objaw zużytych rur chromowanych ? Bo mi gdzieś w serwisówce mignęło zdjęcie pomiarów ich średnicy... No ale kurna warstwa chromowa jest - nic tam nie wytarte "do surowej stali" Lagi z rudej udało się spolerować do niemal gładkiego. Pod palcem wyczuwalne no i optycznie ślady widać ale raz że trzeba się przyjrzeć bo dopiero wtedy a dwa że nie ma purchli jak wcześniej. Na pierwsze poszła włóknina ścierna ale delikatna, a finalnie filcowa z jakąś tam pastą polerską do chromów. Nie jest źle.
  19. Dziękuję za pomoc i wsparcie wszystkim, dużo to dla mnie znaczy. Drodzy użytkownicy forum, jeszcze raz zwracam się do was z prośbą o wsparcie w leczeniu. Jeśli możecie pomóc to proszę was o to nawet jeśli pomoc polega na przesłaniu mojej zrzutki dalej. Wierzę w moc tego forum i mam nadzieję, że dobro wróci do was liczy się każda pomoc i każdy grosz. Przepraszam was za ten spam. Pozdrawiam wszystkich Bartosz
  20. Aliexpreress ma dziesiątki gotowych rozwiązań. Pierwsza lepsza z brzegu - mechaniczna https://www.aliexpress.com/p/tesla-landing/index.html?scenario=c_ppc_item_bridge&productId=1005009740974810&_immersiveMode=true&withMainCard=true&src=google&aff_platform=true&isdl=y&src=google&albch=shopping&acnt=708-803-3821&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&aff_platform=google&aff_short_key=UneMJZVf&gclsrc=aw.ds&&albagn=888888&&ds_e_adid=&ds_e_matchtype=&ds_e_device=c&ds_e_network=x&ds_e_product_group_id=&ds_e_product_id=pl1005009740974810&ds_e_product_merchant_id=509205757&ds_e_product_country=PL&ds_e_product_language=pl&ds_e_product_channel=online&ds_e_product_store_id=&ds_url_v=2&albcp=19783921806&albag=&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&gad_source=1&gad_campaignid=19791801044&gclid=EAIaIQobChMIuJT_tJiEkAMV75GDBx1dKy7KEAQYBiABEgL4ifD_BwE
  21. Witam planuje zrobienie od podstaw do hondy varadero 125 na wtrysku wydechu przelotowego w którym zamontuje przepustnice która domyślnie będzie ustawiona na taki sam back presure jak w oryginalnym układzie wydechowym a po przełączeniu trybu przepustnica otworzy się na maksa i nie będzie nic blokowała co myślicie o takim rozwiązaniu głównym celem jest zminimalizowanie strzelania z wydechu i lekkie jego wyciszenie
  22. Proszę jeśli możecie o przesłanie dalej linku zbiórki.
  23. Voge 300 GY Rally Kove 450 Rally (tutaj cena już niestety jak za duże adventure`y o poj. 800cm3 czyli dobrze ponad 40tys zł) Keeway TX450R Honda CRF 300 Rally
  24. Łopata w ruch. Jak po takim czasie rynek małych ADV? Himalayan, Cf Moto 450, KTM 390 Jest coś jeszcze godnego uwagi?
  25. Do tego motocykla nie ma potrzeby stosować łożyska C3. Za chwilę będziesz pytał dlaczego ci kierownica trzepie.
  26. Podobno lepsze... bo przemysł bierze... zobaczymy
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...