Skocz do zawartości

Kawasaki ER - 6 F


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

Krotko i na temat

 

2 400 km - nie pali na jednym cylindrze

11 177 km - ubytki w ukladzie chlodzenia ze wzgledu na popuszczenie cybantu na szlauchu

20 900 km - silnik ciezko wkreca sie na obroty, lampka FI zapala sie krotko

22 685 km - nowy tlumik, nowy modul, zestaw napedowy, i przednie klocki hamulcowe wymieniono

24 225 km - ustawiono lozysko glowki ramy, wymieniono zarowke oswietlenia tablicy rej.

31 008 km - wymieniono uszkodzony kluczyk ( stacyjka )

36 497 km - nowy zestaw napedowy

46 787 km - calkowita wymiana glowicy z jej podstawa, nowa uszczelka wydechu

 

w tej chwili ER - 6 F jest egzekwo z K 1200 S ( po niej ) na trzecim miejscu calkowitego rankingu

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.............................

22 685 km - nowy tlumik, nowy modul, zestaw napedowy, i przednie klocki hamulcowe wymieniono

.......................

36 497 km - nowy zestaw napedowy

...............................

zestawy napędowe "zjada" jak jakiś 190 konny "potwór" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest ta nowa jakość Kawasaki w nowych modelach, którą tak w reklamach szczyci się firma :biggrin:

Czemu nie ? Elementy silnika wypadly po demontarzu b. dobrze, male zuzycie, dlatego tak wysoko w rankingu.

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze sa po ich wprowadzeniu staly sie bardzo popularne w szkolach nauki jazdy ( naked )

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ks-rider czy w Niemczech sa do kupienia/wystepuja dlawione er-6f ?

he he kumpel kupił zdławioną wersje :crossy: wiecie na czym polegało niemieckie dławienie ????? była wkręcona śruba która nie pozwalała na pełne odkręcenie gazu . wystarczyło ją wykręcić i była odławiona ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wystarczy, oddlawienie nie stanowi pozniej takich kosztow jak przy bardziej skomplikowanych procedurach.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he kumpel kupił zdławioną wersje :crossy: wiecie na czym polegało niemieckie dławienie ????? była wkręcona śruba która nie pozwalała na pełne odkręcenie gazu . wystarczyło ją wykręcić i była odławiona :P

Imho genialne rozwiazanie :crossy: Bo ten motocykl jest naprawde fajny ale na pierwsze moto te 72 KM to jednak za duzo.

A tu taka metoda prosta.

 

Kiler mozesz napisac dokladniej gdzie ta sruba i jak to sie je?

Pytam bo pewnie niedlugo bede szukal moto dla nowicjusza ktory chce cos obudowanego o wygladzie sportowym ale z ktorym da rade na poczatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider a może jest gdzieś miejsce na necie żeby ten ranking obejrzeć? Może być ciekawe...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to tylko tutaj, ale trzeba poszperac i niewiem czy bedzie

 

http://www.motorradonline.de/home

 

:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

22 685 km - nowy tlumik, nowy modul, zestaw napedowy, i przednie klocki hamulcowe wymieniono

46 787 km - calkowita wymiana glowicy z jej podstawa, nowa uszczelka wydechu

 

w tej chwili ER - 6 F jest egzekwo z K 1200 S ( po niej ) na trzecim miejscu calkowitego rankingu

 

 

Nowy tłumik :icon_rolleyes: A co się z nim stało :flesje:

A co z głowicą :) Pękła, powypalało zawory, czy co :)

 

Jak tak spisuje się obecnie nowe motocykle, to ja wole swoją starą niezawodną Buse :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez daj spokuj! znajomy ma fazera z 2001 roku i po 70 tys (ma go od nowosci)wymiany wymagała zarówka w tylnim stopie i w podswietleniu licznika-tak to tylko regulacje i wymiana napędu,opon,klocków,filtrów,oleju-tak wiec z tą kawą to porażka!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...