ks-rider Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Siemka ! Krotko i na temat 2 400 km - nie pali na jednym cylindrze11 177 km - ubytki w ukladzie chlodzenia ze wzgledu na popuszczenie cybantu na szlauchu20 900 km - silnik ciezko wkreca sie na obroty, lampka FI zapala sie krotko22 685 km - nowy tlumik, nowy modul, zestaw napedowy, i przednie klocki hamulcowe wymieniono24 225 km - ustawiono lozysko glowki ramy, wymieniono zarowke oswietlenia tablicy rej.31 008 km - wymieniono uszkodzony kluczyk ( stacyjka )36 497 km - nowy zestaw napedowy46 787 km - calkowita wymiana glowicy z jej podstawa, nowa uszczelka wydechu w tej chwili ER - 6 F jest egzekwo z K 1200 S ( po niej ) na trzecim miejscu calkowitego rankingu :D Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo911 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 wymiana głowicy?? dlaczego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 .............................22 685 km - nowy tlumik, nowy modul, zestaw napedowy, i przednie klocki hamulcowe wymieniono.......................36 497 km - nowy zestaw napedowy...............................zestawy napędowe "zjada" jak jakiś 190 konny "potwór" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 I to jest ta nowa jakość Kawasaki w nowych modelach, którą tak w reklamach szczyci się firma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 I to jest ta nowa jakość Kawasaki w nowych modelach, którą tak w reklamach szczyci się firma :biggrin:Czemu nie ? Elementy silnika wypadly po demontarzu b. dobrze, male zuzycie, dlatego tak wysoko w rankingu. :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ale i tak duzo elemnetow nie ekspolatacyjnych zostalo wymienione jak na moto ktore zajelo 3 miejsce razem z BMW. ks-rider czy w Niemczech sa do kupienia/wystepuja dlawione er-6f ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Oczywiscie, ze sa po ich wprowadzeniu staly sie bardzo popularne w szkolach nauki jazdy ( naked ) :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ks-rider czy w Niemczech sa do kupienia/wystepuja dlawione er-6f ?he he kumpel kupił zdławioną wersje :crossy: wiecie na czym polegało niemieckie dławienie ????? była wkręcona śruba która nie pozwalała na pełne odkręcenie gazu . wystarczyło ją wykręcić i była odławiona ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jak dla mnie to wystarczy, oddlawienie nie stanowi pozniej takich kosztow jak przy bardziej skomplikowanych procedurach. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 he he kumpel kupił zdławioną wersje :crossy: wiecie na czym polegało niemieckie dławienie ????? była wkręcona śruba która nie pozwalała na pełne odkręcenie gazu . wystarczyło ją wykręcić i była odławiona :PImho genialne rozwiazanie :crossy: Bo ten motocykl jest naprawde fajny ale na pierwsze moto te 72 KM to jednak za duzo. A tu taka metoda prosta. Kiler mozesz napisac dokladniej gdzie ta sruba i jak to sie je?Pytam bo pewnie niedlugo bede szukal moto dla nowicjusza ktory chce cos obudowanego o wygladzie sportowym ale z ktorym da rade na poczatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 ks-rider a może jest gdzieś miejsce na necie żeby ten ranking obejrzeć? Może być ciekawe... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jezeli to tylko tutaj, ale trzeba poszperac i niewiem czy bedzie http://www.motorradonline.de/home :rolleyes: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Kiler mozesz napisac dokladniej gdzie ta sruba i jak to sie je? Przy wtryskach tam gdzie wchodzi linka gazu od manetki . Normalnie na samym wierzchu zwykła śruba która nie pozwala na pełne otwarcie przepustnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 22 685 km - nowy tlumik, nowy modul, zestaw napedowy, i przednie klocki hamulcowe wymieniono46 787 km - calkowita wymiana glowicy z jej podstawa, nowa uszczelka wydechu w tej chwili ER - 6 F jest egzekwo z K 1200 S ( po niej ) na trzecim miejscu calkowitego rankingu Nowy tłumik :icon_rolleyes: A co się z nim stało :flesje: A co z głowicą :) Pękła, powypalało zawory, czy co :) Jak tak spisuje się obecnie nowe motocykle, to ja wole swoją starą niezawodną Buse :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 wez daj spokuj! znajomy ma fazera z 2001 roku i po 70 tys (ma go od nowosci)wymiany wymagała zarówka w tylnim stopie i w podswietleniu licznika-tak to tylko regulacje i wymiana napędu,opon,klocków,filtrów,oleju-tak wiec z tą kawą to porażka! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.