Matias Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Moja nowa "yami" wykazuje dziwną nerwowość na winklach - ja odczuwam to jakby motocykl w złożeniu zachowywał się niczym rybi ogon. Nawet jeśli asfalt jest równy w pewnym momencie motocykl ma ochotę uślizgiwać się - jakby na raty, lekko wachlując tyłem i przodem (chyba tyłem i przodem, na 100% nie jestem pewien). Co ważne dzieje się tak nawet przy niewielkich prędkościach, gdy do pełnego złożenia jest jeszcze baaaardzo duuuuży zapas. Co ciekawe podczas jazdy po kocich łbach z prędkością kilkadziesiąt km/h też wyczuwam lekkie trzepanie kierownicy (tylko podczas skręcania).Cholera nie jestem doświadczonym jeźdźcem. Wcześniej miałem mz, jawę, suzi gs 500, i virago - tam takich atrakcji nie zaobserwowałem. Czy fz6 taką ma urodę czy coś z moim nowiutkim (300 km przebiegu) moto jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Primo, nowe opony mają to do siebie, że przez kilkadziesiąt(set) kilometrów mogą się uślizgiwać ze względu na to, że są zabezpieczone specjalną substancją opóźniającą starzenie się gumy. Dlatego też trzeba uważać żeby się nie położyć.Secundo, jeśli moto jest całkiem nowy to sprawdziłbym czy jest on dobrze poskręcany bo może w serwisie nie przyłożyli się i gdzieś masz coś luźne.A na koniec zobacz regulację zawieszenia z tyły (przód nie ma z tego co wiem) - podkręć aby było bardziej twarde.Moja Fazerka ma 800 km i nic takiego nie wyczuwam. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Mogles napisac w jakie gumy wyposazone jest moto. :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 No właśnie fabrycznie on jest na Bridgestonach BT20 czyli na tych co na nie najwięcej narzekają w jakichkolwiek testach.... Też może być to przyczyna ale tylko wtedy jak się już motocykl prawie ekstremalnie kładzie w zakrętach. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Sprawdź czy masz prawidłowe ciśnienie w oponach i czy łożysko na główce ramy przypadkiem nie jest zbyt mocno dociśnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Sprawdź czy masz prawidłowe ciśnienie w oponach.... Dzisiaj wpadłem na plac do chłopaków z Promotora i poprosiłem o sprawdzenie moto. Okazało się, że wydano mi motocykl z ciśnieniem 0,6 z przodu i 0,8 z tyłu!!! No cóż... chyba już nigdy więcej nie będę zakładał, że nowy sprzęt prosto po pierwszym przeglądzie jest choćby w miarę poprawnie ustawiony.Teraz jest suuuuper!!!Panowie z Promotora - bardzo Wam dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-r6 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 To miałeś kapcie niemal całkowite i nie było tego widać???? Dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earl77 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Dzisiaj wpadłem na plac do chłopaków z Promotora i poprosiłem o sprawdzenie moto. Okazało się, że wydano mi motocykl z ciśnieniem 0,6 z przodu i 0,8 z tyłu!!! No cóż... chyba już nigdy więcej nie będę zakładał, że nowy sprzęt prosto po pierwszym przeglądzie jest choćby w miarę poprawnie ustawiony.Teraz jest suuuuper!!!Panowie z Promotora - bardzo Wam dziękuję :cool: Pisz gdzie robiles przeglad lub kupowales moto! Trzeba tepic patalachow. Raz nie dopompuja kol a raz ich nie dokreca! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalion Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 A tak z ciekawości to jakie jest prawidłowe ciśnienie w oponach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 A tak z ciekawości to jakie jest prawidłowe ciśnienie w oponach ? Jest napisane na oponach... z reguły 2,5-2,9MPa na zimnych oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Jest napisane na oponach... z reguły 2,5-2,9MPa na zimnych oponachAlbo na naklejce na wahaczu (FZ6). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Nie ma co się awanturować na gości z serwisu tylko na siebie. W serwisówce jest napisane co należy sprawdzić przed jazdą (pre-ride check)i to Twoja sprawa a nie serwisu czy tego dopilnujesz.Pozdro kalosh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) Jeżeli kolega robił kompleksowy przegląd, gdzie serwisanci sprawdzali stan opon, naciąg łańcucha itp. to ich psim obowiązkiem było napompować opony, czytaj: oddać motocykl zdatny do jazdy. Ale to Polska, tutaj z łaski cię obsłużą w serwisie. UPDATE: Matias, napiszesz co to za serwis? Edytowane 16 Czerwca 2008 przez Mizc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalion Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Hehe fakt zapomniałem o info na oponach... A z serwisami to zdarza się tak i w autach...więc to raczej norma ale lepiej dmuchać na zimne , jak ja obieram jakiś jeżdżący sprzęt to najpierw robię jazdę próbną. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corben Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) Jest napisane na oponach... z reguły 2,5-2,9MPa na zimnych oponach jeżeli w ogóle to na oponach jest napisane max cienienie. A dedykowane ciśnienie dla każdego moto jest w manualu. Dla FZ6 (tez na takim latam) to 2,25 bar przód i 2,5 tyl, przy jeździe solo. Z pasażerem odpowiednio 2,5 i 2,9. btw manuale znajdziecie tu: http://ursa.irk.ru/manual/ Edytowane 16 Czerwca 2008 przez Corben Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.