Luca Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Mamy problem i w tym dziele chyba najszybciej znajdzie się odpowiedź.Jak był to do kosza.Właściwy pomiar poziomu oleju sprawdza się wkręcając korek z bagnetem, czy tylko przytykając ?Jak tą sprawę przedstawiają producenci motocykli?Oczywiście motocykl stoi pionowo na kołach podczas pomiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekim Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Mamy problem i w tym dziele chyba najszybciej znajdzie się odpowiedź.Jak był to do kosza.Właściwy pomiar poziomu oleju sprawdza się wkręcając korek z bagnetem, czy tylko przytykając ?Jak tą sprawę przedstawiają producenci motocykli?Oczywiście motocykl stoi pionowo na kołach podczas pomiaru. A jakie to moto? Twoje a może czyjeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Chodzi ogólnie o zasadę postępowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Przytykasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Nie wkrecac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) No właśnie większość mówi, że przytykać, ja byłem nauczony wkręcać i z tą świadomością żyję do dziś.Mimo wszystko przytykanie nie całkiem do mojego technicznego umysłu chce przeniknąć i najlepiej jak by to ktoś przedstawił z punktu widzenia producenta, czy bagnet jest skalowany od styku niewkręconego korka do lustra oleju, czy wkręconego? P.S.Tak czy siak to przytykanie groźne nie jest bo najwyżej będziemy mieli trochę więcej oleju i wypluje nam przez odmę ale jeżeli wkręcanie jest błędne to przy poziomie min może być już problem. Edytowane 12 Czerwca 2008 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Heh. W Suzuki GSXF mam okienko szklane do poziomu oleju więc się nei martwię. A w GS500 miałem bagnet, producent zalecał wkręcać go. Z kolei w HD poziom oleju w skrzyni biegów (silnik i sprzęgło osobne komory też) zaleca się wykręcic bagnet i położyć go tylko na otworze wlewowym i wtedy badać poziom.Ogólnie to każdy producent może zalecać inaczej wieć sprawdź w książce jak masz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) A w GS500 miałem bagnet, producent zalecał wkręcać go. A weź Ty przeczytaj instrukcję ze zrozumieniem.W moim GS 500 kazali nie wkręcać (Haynes manual) przy pomiarze, ale odnosząc się do powyższego może miałem wersję w przedłużonym bagnetem ;) Edytowane 12 Czerwca 2008 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Ogólnie to każdy producent może zalecać inaczej wieć sprawdź w książce jak masz.Też mi się tak wydaje, ale książki nie mam i nie wiem nawet czy taka istnieje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Też sprawdzam poziom oleju bez ponownego wkręcania bagnetu w swoim motocyklu. A z tego co wiem w tym twoim chińskim wynalazku silnik jest na "licencji" jakiejś hondy więc może idź tym tropem i poszukaj japońskiej instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A w GS500 miałem bagnet, producent zalecał wkręcać go. W GS-ie bagnet do pomiaru się tylko opiera bez wkrecania. Tak jest w polskiej instrukcji , w serwisówkach angielskiej i niemieckiej. Nie wiem ska wziąłeś to wkręcanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Też mi się tak wydaje, ale książki nie mam i nie wiem nawet czy taka istnieje :smile: Kupowałeś nowy motocykl i nie dostałeś do niego instrukcji obsługi w języku polskim?Korek z bagnetem po wykręceniu i wytarciu do sucha wkładasz w otwór i po chwili wyjmujesz (bez wkręcania). Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Czolem! Nie wymagaj Piotrze za duzo od Chinczykow :clap:. Do tych motocykli pewnie co najwyzej mozna dostac intrukcje z chinskimi krzaczkami :smile:. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Ja od nich nie wymagam ale to psi i ustawowy obowiązek salonu który sprzedaje nowy pojazd.Musi być polskojęzyczna instrukcja obsługi no chyba że to taki sam oszust jak Car-Center w Dąbrowie Górniczej który sprzedaje skutery bez gwarancji a czasami z papierami od innego skutera :smile: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A weź Ty przeczytaj instrukcję ze zrozumieniem.W moim GS 500 kazali nie wkręcać (Haynes manual) przy pomiarze, ale odnosząc się do powyższego może miałem wersję w przedłużonym bagnetem :) Może i masz racje. Tak to jest jak się czyta bzdury na forach internotowych a później wierzysz w to. Tak czy inaczej nic się nie stanie jak sprawdzę na wkreconym. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.