Skocz do zawartości

Remont silnika HONDA NS1


protect_nh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a wiesz ze piston kit pisze nawet na vertexie albo woosnerze.to poprostu po angielsku zamiennik tlokowy mniej wiecej.tloki z kemotu i wogole to tloki MAHLE produkowane teraz juz w krotoszynie.na tlokach mahle jezdza mercedesy z tym ze mysle iz produkcja w niemczech i materialy sa calkiem inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Łożysko jakie dostałem to niestety tylko 12x18x12, wiec jest 2mm węższe niż powinno czy moge takie zastosować? a druga sprawa, to lozysko ma obramowke plastikową albo to jest jakies tworzywo w kazdym badz razie ani nie metal ani nie aluminium, czy takie moge zastosowac na lozysko na korbe? tzn na sworzen?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomasz90skomra gadasz glupoty takie tloki wsadzilem do dt 80lc2 i mtx 80r2 i bylem zadwolony w dt zrobilem na tym 4tys km wiekszasc w terenie i nie zalowalem silnika mam kontakt z nowym wlascicielem i mowi ze ladnie lata i pali. W mtxie ledwo co wsadzilem tlok i odpalilem, przyjechal kupiec znajomy i wziol zrobil juz 5tys i jest zadowolony. Jest to tani tlok wiec czego tu sie spodziewac? za te pieniadze sie oplaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kazdy ma swoje przeżycia z tymi tłokami ja miałem np złe:/

A co do tego łożyska to takie z plastiku czy coś to miałem możliwość kupienia w ag mocie i go nie kupiłem bo coś tam było inego rozmiaru i w ogóle sie nie nadawało czy jakoś to mi tłumaczył gość. Warto ryzykować nowy tłok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ja ma takie łozysko i smiga ładnie chodzi tylko o to zeby nie bylo zamkniete znczy zeby smarowanie mialo bo w perzciwnym wypadku sie zatrze i dopiero bedzie sajgon

 

 

Tak łożysko jest normalnie nie zamknięte, jak każde inne igiełkowe jakie powinno być, widać igiełki nic nie jest przykryte czymś ani nic. A powiedz mi czy dosłownie wszystko śmiga na tym łożysku? ile zrobiłeś już KM po remoncie? Silnik nie pracuje jakoś inaczej po zastosowaniu tego łożysko? GENERALNIE JEST NAPRAWDE WSZYSTKO W 100% OK?

 

Pzdr. KUBAS007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak łożysko jest normalnie nie zamknięte, jak każde inne igiełkowe jakie powinno być, widać igiełki nic nie jest przykryte czymś ani nic. A powiedz mi czy dosłownie wszystko śmiga na tym łożysku? ile zrobiłeś już KM po remoncie? Silnik nie pracuje jakoś inaczej po zastosowaniu tego łożysko? GENERALNIE JEST NAPRAWDE WSZYSTKO W 100% OK?

 

Pzdr. KUBAS007

 

Tak generalnie jest wsyztko ok a zorbic duzo nie zorbilem bo tylko cos torche powyzej 1 tys km, ale wysztko aldnie gra i wogole ja tez mysalem najpierw czy ten plastik sie nie stopi czy cos ale ten koles mowil ze wysztko beidze dobrze no to zlozylismy tak ismiga dlnie zadnych dziwnych wiekow chodzi wysztko ladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha no to super:) czekam w takim razie na czesci, oddaje cylek do szlifu i składam:)) a powiedz mi jeszcze jedno, bo nie wiem jaki olej wlać do skrzyni biegów, kiedyś wlewalem jakiś elfa do przekładni automatycznych tylko nie pamiętam gęstości, zrobiłem 10 tys km. i nie wiem czy pasuje juz zmienic olej w srzyni czy nie..? jaki olej najlepiej wlać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam w crm tlok piston kit i juz troche na nim jezdze, motor ladniec chodzi. W crm 80 sa te same silniki co w mtx. Ja jak robilem remont silnika to nie mialem problemow z rozmiarem lozyska w glowce, poniewaz kupilem nowy korbowod z wymiarem pod tlok. A jak robic juz remont to regeneracje walu tez by sie przydalo, bo pewnie nie jest juz w najlepszym stanie. Z tego co sie orientuje, to wymiary na czopie sa wszedzie te same, wiec bedzie pasowal korbowod od mtx'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie.

Dzisiaj złożyłem silnik, z tłokiem coś typu piston kit, tylko tańszy za 55zł, z łożyskiem 2mm węższym, wsadziłem uszczelki stare na silikonie do wysokiej temperatury i silnik odpalił, wszystko jest ok, silnik pali, jeździ, z tym że nie wiem dlaczego czy jest to normalne po szlifie ale strasznie go przerywa silnik przy 6-7tys i wiecej nie chce wykrecic. jadac na malym gazie dochodzi do ok 6 tys i wtedy kiedy zwiekszam gaz, motor coraz bardziej sie dlawi a jak dam caly to zaczyna strsznie przerywac jeszcze sie kreci do 7 tys a pozniej juz strasznie przerywa, jak popuszcze caly gaz i odkrece go po chwili troszeczke to jest tylko jedno wielkie buuuuuuuuuuu i nic nie przepala, po prostu sie dusi i zeby dalej chociaz silnik cos przepalal ale mimo ze przerywal to znow pelny gaz albo zmiana na wyzszy bieg aby mial mniejsze obroty..nie wiem co to jest, jak silnik postoi pol godziny i go odpale to sie kreci przez 500m do 8-9 tys i jest zrywniejszy a po chwili znowu lipa. co to może być? na starym tloku mimo małej kompresji raczej takich problemów nie było... chociaz tez przerywal juz silnik ale to na obrotach 9-10 tys..a normalnie kiedys krecil sie na kazdym biegu do 11tys. POMOCY!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłeś go na sylikonie i kombinowanym łożysku, to chyba normalne, że teraz nie chce jeździć :)

 

Ale podpowiem Ci jak już chcesz tak jeździć to dolewaj co jakiś czas płynu chłodzącego bo pewnie sobie troszkę zżera z z paliwem:) I jak masz go na dotarciu to mu nie kręć tyle:)

 

:crossy: :clap: :P

Edytowane przez tomasz90skomra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem juz ponad 100km, i plynu chlodniczego nie ubylo ani grama, a problem tkwi raczej w mieszance..kiedy zamkne kranik i zaczyna brakowac paliwa moto dostaje niesamowitego kopyta i wtedy ma moc bardz dobra i kreci sie do 11 tys..wiec jaki z tego wniosek? trzeba obnizyc stan paliwa w komorze plywakowej czy iglica? bo iglica ma 4 zabki i jest na drugim od gory czyli od strony ekonomi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przed remontem mieszales cos w gazniku ??? jak nie to go nie ruszaj przyczyna zepewne tkwi w tych przerubkach. Kup sobie orginalna uszelke pod glowice-64zl w salonie a nie paprasz na silikonie (polecam ja zauwazylem natychmiastowa poprawe, motor jak jechal 115km\h tak po zmianie uszczelki zamknalem licznik) i nowa swiece albo stara przepal palnikiem. Powinno pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...