Skocz do zawartości

M1800R ( VZR1800R , M109R ) - temat zbiorczy


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kuba miał pproblem z lakierem ale nie z powodu produkcji a z powodu serwisu ale to inna bajka, co do pracy silnika to chodzi świetnie ale muzyk doszuka się dzwięku łańcucha bo poprostu one tam są :) , co do dobijania zawisu to zdażyło mi się przy ostrym hamowaniu na dziurach poza tym nie odpowiadało mi prowadzenie na zakrętach więc wlałem forka 20 w lagi i jest miodzio :) polecam !! Sprzęgło słychać a jeśli nie słychać to będzie słychać tak samo jak jest to w hondzie 954 i nie ma to żadnego wpływu na prace silnika

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kuba miał pproblem z lakierem ale nie z powodu produkcji a z powodu serwisu ale to inna bajka, co do pracy silnika to chodzi świetnie ale muzyk doszuka się dzwięku łańcucha bo poprostu one tam są :) , co do dobijania zawisu to zdażyło mi się przy ostrym hamowaniu na dziurach poza tym nie odpowiadało mi prowadzenie na zakrętach więc wlałem forka 20 w lagi i jest miodzio :) polecam !! Sprzęgło słychać a jeśli nie słychać to będzie słychać tak samo jak jest to w hondzie 954 i nie ma to żadnego wpływu na prace silnika

Pozdrawiam

 

No mi dobiło przednie zawiasy raz - poczułem to mocno jak walnięcie w dłonie drągiem... - ale nie mam pretensji do motocykla raczej do drogowców - wpadłem w studzienkę w dość sporym pochyleniu i powyginałem obie felgi... Sam motocykl zachował się super.

A przy wymianie oleju w lagach profilaktycznie zrobiłem tak jak pisze sq9jkt poprosiłem o coś "sztywniejszego" działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi dobiło przednie zawiasy raz - poczułem to mocno jak walnięcie w dłonie drągiem... - ale nie mam pretensji do motocykla raczej do drogowców - wpadłem w studzienkę w dość sporym pochyleniu i powyginałem obie felgi... Sam motocykl zachował się super.

A przy wymianie oleju w lagach profilaktycznie zrobiłem tak jak pisze sq9jkt poprosiłem o coś "sztywniejszego" działa bez zarzutu.

 

 

Kolego.. ja ostatnio za tylna delikatnie podgieta felge i dziure w drodze .. dostalem za fele + opone 8.400 zl ... ( VZR) oczywiscie... zalatwienie tego zajelo mi lacznie moze 30-45 min.... i czkalem niecale 2 tyg.... polecam sie tym zainteresowac... zostawiam swoj numer to moge powiedziec ja kto sie zalatwia.... 517-370-715 Pozdro.... ( no chyba ze znajde chwile na rozpisanie sie na forum ..ale to w ciagu 1-2 dni) Pozdro :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego.. ja ostatnio za tylna delikatnie podgieta felge i dziure w drodze .. dostalem za fele + opone 8.400 zl ... ( VZR) oczywiscie... zalatwienie tego zajelo mi lacznie moze 30-45 min.... i czkalem niecale 2 tyg.... polecam sie tym zainteresowac... zostawiam swoj numer to moge powiedziec ja kto sie zalatwia.... 517-370-715 Pozdro.... ( no chyba ze znajde chwile na rozpisanie sie na forum ..ale to w ciagu 1-2 dni) Pozdro :-)

 

U mnie to już po sprawie bo sytuacja miała miejsce w 2007 roku :)

Ale napisz na forum co i jak - jestem jak najbardziej z walką z dziurami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. 1. przedawnienie roszczeń z tego tytułu AFAIK sięga 3 lat. problem po takim czasie może być z udowodnieniem

ad. 2. proszę o dyskutowanie na ten temat w odpowiednim dziale, tj. przepisy - z resztą jest tam nieco na ten temat napisane

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ale tu cisza - wątek umarł czy co?

Właśnie przekroczyłem 72 tyś - motór w serwisie a ja cały w nerwach - z okolic tylnego koła wydobywają się dźwięki przypominające obróbkę skrawaniem przy użyciu bardzo tępych narzędzi... mam nadzieję, że to tylko łożysko się skończyło... zobaczymy... werdykt już niedługo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu cisza - wątek umarł czy co?

Właśnie przekroczyłem 72 tyś - motór w serwisie a ja cały w nerwach - z okolic tylnego koła wydobywają się dźwięki przypominające obróbkę skrawaniem przy użyciu bardzo tępych narzędzi... mam nadzieję, że to tylko łożysko się skończyło... zobaczymy... werdykt już niedługo.

 

Witam.

A no troszkę ucichło... może wszyscy wystraszyli się Pana Moderatora :) :) :) :)

Co do pisków, to co się dziwisz... po 72tyś chyba ma prawo to i owo zapiszczeć :) Swoją drogą to gratuluję przebiegu, godny :)

A zmieniając temat to poszukuję lampy tylnej białej (niedymionej) z wbudowanymi kierunkowskazami. Ma może Ktoś z Was możliwość sprowadzenia takowej? a może Komuś zalega? :)

Z góry dziękuję za informacje.

Reasumując sezon to można go zaliczyć do bardzo udanych :)

Niestety nie obeszło się bez strat. Na jednym z ostatnich zlotów a dokładniej w Bydgoszczy nie uniknąłem efektu domino i parę elementów uległo uszkodzeniu. Między innymi zbiornik, obudowa przedniej lampy, lewa puszka filtra, chromowana konsola na zbiorniku, lewy kierunkowskaz przód oraz tylna lampa. Teraz czekam na decyzje o odszkodowaniu lecz już wiem że suma mnie nie zadowoli więc będę się odwoływał. Szkoda poszła z OC sprawcy. Zobaczymy co z tego będzie.

Nie zmieniło to jednak fakty że sezon był dobry, dość bogaty w zloty i imprezy. Szkoda że zloty kończą się u nas tak wcześnie.

Pozdrawiam.

Mucha

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem kto może Ci taka lampę sprowadzić - jak chcesz to dawaj na prv. dogadamy szczegóły.

A tak poza tym to muszę Cię uprzedzić, że tego kierunkowskazu w lampie to nawet przy średnio słonecznym dniu nie widać. Do tego dochodzi jakość wykonania - może amerykańce to już poprawili ale u kolegi po bardzo krótkim czasie zaczęły się problemy i kilka diodek po prostu umarło... także przemyśl jeszcze sprawę.

 

Co do wyceny szkody to zrób sobie od razu wycenę w ASO i z tym argumentem wal do ubezpieczalni - bo te cwaniaki na bank zrobią kalkulację na zamiennikach - tylko gdzie te zamienniki dostać :) :) :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem kto może Ci taka lampę sprowadzić - jak chcesz to dawaj na prv. dogadamy szczegóły.

A tak poza tym to muszę Cię uprzedzić, że tego kierunkowskazu w lampie to nawet przy średnio słonecznym dniu nie widać. Do tego dochodzi jakość wykonania - może amerykańce to już poprawili ale u kolegi po bardzo krótkim czasie zaczęły się problemy i kilka diodek po prostu umarło... także przemyśl jeszcze sprawę.

 

Co do wyceny szkody to zrób sobie od razu wycenę w ASO i z tym argumentem wal do ubezpieczalni - bo te cwaniaki na bank zrobią kalkulację na zamiennikach - tylko gdzie te zamienniki dostać :) :) :)

 

 

Zdecydowanie potwierdzam co kolega napisał na temat lampy i jej widoczności, powiem ze jest nawet gorzej ponieważ wieczorem przy zmroku jest ona również niewidoczna (kierunkowskazy), sprawia to spore zagrożenie dla jadacego z tyłu. Ja mam taka lampe i musiałem ją wspomagać kierunkami w pasku pod błotnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem kto może Ci taka lampę sprowadzić - jak chcesz to dawaj na prv. dogadamy szczegóły.

A tak poza tym to muszę Cię uprzedzić, że tego kierunkowskazu w lampie to nawet przy średnio słonecznym dniu nie widać. Do tego dochodzi jakość wykonania - może amerykańce to już poprawili ale u kolegi po bardzo krótkim czasie zaczęły się problemy i kilka diodek po prostu umarło... także przemyśl jeszcze sprawę.

 

Co do wyceny szkody to zrób sobie od razu wycenę w ASO i z tym argumentem wal do ubezpieczalni - bo te cwaniaki na bank zrobią kalkulację na zamiennikach - tylko gdzie te zamienniki dostać :) :) :)

 

Witam.

Ojjj... to muszę się poważnie zastanowić... Widziałem coś takiego w warriorze i świeciło całkiem nieźle. Ale nie spieram się gdyż przy VZR nie widziałem. Może lepiej jednak pomyśleć o pasku diodowym...

 

Co do wyceny szkód to jestem umówiony w poniedziałek w serwisie na wycenę. Zobaczymy ile powiedzą. Jak narazie to "kochane" PZU stwierdziło że wgnieciony w trzech miejscach bak można naprawiać więc nie podlega wymianie... tyle że te wgniecenia są zagniecione a nie wduszone... jakaś porażka...

Co od reszty to również jakiś absurd, jak pisałem uszkodzeniu uległy:

zbiornik - według mnie i serwisu wymiana

obudowa przedniej lampy - popękana -wymiana

lewa puszka filtra - poodzierana - wymiana

chromowana konsola na zbiorniku - zadarta - wymiana

lewy kierunkowskaz przód - złamany - wymiana

tylna lampa - spękana - wymiana

a PZU wyceniło szkodę na około 3600zł to jakaś kpina... i do tego sprawa trwa już ponad miesiąc.

 

Pozdrawiam.

 

 

 

Witam.

Zobaczcie co znalazłem na alledrogo:)

HYPERCHARGERY

ojjj... marzą się marzą... ale narazie cena przebija moje wolne zasoby :/

Samemu sprowadzić będzie troszkę taniej a;e to i tak za drogo...

directlineparts to jest strona z tuningowymi częściami do naszego potworka w dobrych cenach.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do hyperchargerów to jest w niemczech firma , która ma też w ofercie chargery cena trochę wyższa bo 900euro

http://www.crc-custom-parts.de/chrom-parts...-ohne-tuev.html

 

posiadają dużo akcesoriów do VZR http://www.h-b-motorcycle.de/index1.html

 

a tak przy okazji do sprzedania VZR http://www.allegro.pl/item749396309_vzr_m1...0r_idealny.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie co znalazłem na alledrogo:)

HYPERCHARGERY

ojjj... marzą się marzą... ale narazie cena przebija moje wolne zasoby :/

Samemu sprowadzić będzie troszkę taniej a;e to i tak za drogo...

 

Do ceny jeszcze trzeba doliczyć Power Comander, także cena jeszcze wzrośnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do jakości VZR wracając, mam europejski (kupiony w PL) rocznik 2008 i lakier mam naprawdę do niczego. Wystarczy mocniej się oprzeć i zostają ślady. Pod tankbagiem masakra.

 

Sprzęgło mi umarło po pierwszym sezonie (9tys km), a ja naprawdę jeżdżę spokojnie - mam prawie 14tys i zdrowe, orginalne opony.

 

Ale na silnik nie narzekam, skrzynia mi się dotarła gdzieś po 7-8tys i teraz jest w 90% przypadków klik i nowy bieg zapięty. Bardzo rzadko, ale jeszcze pojawia się tradycyjny trzask (przeważnie przy powolnej jeździe w korku i zapinaniu II biegu przy niewielkich rpm).

 

@sq9jkt: Dużo piszesz o techniczno-mechanicznych sprawach, masz jakiś warsztat? Gwarancja mi się kończy, nie muszę już do ASO jeździć i szukam kogoś kto zadba mi o motocykl z pasją, a nie tylko z chęci zysku.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...