spman Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam,mam zamiar kupić sportowy przelotowy komin do CBR 600F3. Chcę kupić komin dedykowany specjalnie do tego motocykla a nie jakąś uniwersalkę i tu pojawia się pytanie. Czy musze robic regulacje gaznikow do nowego komina skoro on jest dedykowany do tego modelu? Regulacja byla robiona jakies 1500km temu. Pozdro :crossy: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Tak, pomimo że wydech jest dedykowany to i tak zmieniają się opory przepływu spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 nie zawsze.... dedykowany BOS do mojej Cebry nie wymagał ŻADNEJ ingerencji w gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Tak, pomimo że wydech jest dedykowany to i tak zmieniają się opory przepływu spalin. Jak jest dedykowany to nie trzeba nic robic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Jak jest dedykowany to nie trzeba nic robic... z reguly nie trzeba ale gwarancji nie ma... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Ta wiadomosc powinna byc w instrukcji do sprzedawanego tlumika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Zalezy od firmy.Dobra nie pozwolilaby na to, zeby klient jeszcze musial cos robic przy zmianie komina, bo to sa koszta i wiadomo, ze wielu potencjalnych kupcow by sie zniechecilo skoro moga miec inny tlumik bez kombinacji przy gaznikach...Przy jakichs Montii czy KM Malone z allegro przyspawanych u pana Mietka w szopie to bym sie nie zdziwil jakby byly jakies dziury w mocy, albo spadek...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 To zalezy,ale jak mawiaja tubylcy,,,,no pain- no gain,,,,,,,Odpowiednia zmiana ustawienia pozwoli wykorzystac przelotowy tlumik na maxa.Inna sprawa to to ze fabryczne ustawienia sa troszaczke za bogate na gorze mocy,wstawienie mniej restrykcejnego tlumika niejako automatycznie to poprawia. Tak w ogole to wplyw koncowki na moc w sportowym R4 wyprodukowanym w ostatnich latach jest znikomy,chodzi glownie o efekty wizualne i dzwiekowe,plus obnizenie wagi-ale to nie zawsze.Np koncowki Termignioni do R1 sa ciezsze niz orginalne------typowa wloszczyzna. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.